tina.c

HJÆLP - Billig bryllupskage, hvor???????

5 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har lige fået et "problem".

Havde faktisk ikke regnet med at skulle have bryllupskage, havde regnet med nogle kransekager, evt. en lagkage.

MEN!!!!!!! - Nu er der så mange der har sagt (incl. gommen har skiftet mening) at det skal vi da have, når nu det endelig er vi skal giftes. "så må du selv bage en", det kan jeg bare ikke, er ikke en ørn til at bage, det går tit "galt" så det tør jeg ikke.

MEN!!!!!! - Har ikke flere penge, så aner ikke hvad jeg/vi skal gøre.

Er der nogen herinde der har nogen gode råd, evt. kender nogen der kan/vil lave sådan en sag, der ikke koster noget :thumbsupsmileyanim:

Selvfølgelig ved jeg godt det vil koste noget, men så skal de findes et eller andet sted. Den skal ikke være et stort kunstværk, bare smuk og enkel. (38 personer)

HJÆLP !!!!!!

Knuz Tina

ps. bor i nordsjælland

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tina

Vi havde heller ikke rigtig råd til en kæmpe flot og fler-etages konditorikage. Ved at følge med en 12-14 timer herinde hver dag http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif fandt jeg også frem til Føtex. Vores egen lokale føtex laver dog ikke rigtig disse kager, da de i forvejen har så travlt. De anbefalede Bilka i vores naboby. Det var her de fik dem fra, hvis der var nogen der havde bestilt...

Vi har selv valgt, etage, fyld, overtræk, pynt, lag og alt det der... Til den nette sum af 29 kr. pr. couv.

:thumbsupsmileyanim::boohoo::thanks::biggrin::heart:

Ellers er jeg sikker på af en af jeres lokale bagere, gerne vil kaste sig ud i sådan et projekt - evt. billigere end normalt.

Held & Lykke

:smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Jeg har lavet 3 forskellige opskrifter på, hvordan man nemt og billigt kan lave bryllupskage til 50 personer. Jeg vil tro at opskrifterne er så nemme, at alle kan finde ud af det, da der ikke rigtig er noget der kan gå galt - og prisen på råvarerne er kun 350 kr ialt for kage til 50 personer, så man kan evt. lave en testkage god tid i forvejen, uden at vælte budgettet, hvis man er i tvivl om sine evner.

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...pskage+forlovet

God fornøjelse!

Med venlig hilsen

Louise

Redigeret af Forlovet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer