Christina Maria

Panayotis i Vejle

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke købt brudekjole der, men min søster har købt sit festtøj der.

Jeg var selv med, og det er simpelthen en SUPER betjening!

De er så flinke og hjælpsomme og ved, hvad de har med at gøre.

Jeg har selv oplevet andre steder, at der ikke var en sådan betjening som her.

Jeg kan kun anbefale forretningen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har købt min kjole i Panayotis Vejle - den er også fra Pronovias. Kan kun anbefale stedet. :super: De har en super betjening, og man føler sig i trygge og kyndige hænder.

Du kan roligt ringe og bestille en tid der!!!

Held og lykke.

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt min kjole i Panayotis Vejle - den er også fra Pronovias. Kan kun anbefale stedet. :super: De har en super betjening, og man føler sig i trygge og kyndige hænder.

Held og lykke.

Kram

Melanie

Hej Melanie

Var der lang ventetid på kjolen. Har fået at vide et andet sted, at der var ca. 3 mdr. leveringstid

PS: her er dne kjole jeg har set på og prøvet.

post-24574-1176066745.jpg

0

Del dette indlæg

Held og lykke.

Kram

Melanie

Hej Melanie

Var der lang ventetid på kjolen. Har fået at vide et andet sted, at der var ca. 3 mdr. leveringstid

Hejsa

Rigtig smuk kjole :)

De siger der kan gå fra 1-3 mdr. Ved min gik der 3 mdr. Jeg er ikke klar over, hvad det afhænger af...altså om det er modellen, producenten eller årstiden der afgører tidsfaktoren....men ring og spørg....hvis det er fordi du skal bruge den snart...de er til at tale med :bearhug:

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har også gode erfaringer med butikken, har købt min kjole der.... venter på anden prøvning her sidst i april. de har god og proffessionel betjening. virker som om de gør meget for at man er helt tilfreds.... skriv først under på købsaftale når du er klar, - fortryder du indenfor en uge koster det 500,- og efter en uge tilbagebetales pengene ikke. tror det er politikken de fleste steder. havde som dig også udkig på en specifik kjole og var helt sikker indtil et par dage efter. måtte ned og prøve igen og det var den...... kun hørt gode ting om stedet.....

ps. hvis du har set kjolen på nettet, så tjek lige om de har den hjemme inden du tar til prøvning. din kjole var nemlig en af dem jeg også ville prøve, men den havde ikke en hjemme på det tidspunkt...( ikke alle kjoler på hjemmesiden har de nemlig i butikken hele tiden fandt jeg ud af) så ærgeligt hvis man glæder sig til lige at prøve en speciel...

PØJ PØJ

0

Del dette indlæg

Held og lykke.

Kram

Melanie

Hej Melanie

Fantastisk kjole! Og sløret er bare SÅ skøøøøønt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer