ika

Atelier Diagonal

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

hej.

de-har-en-hos-valentinbrudekjoler.ved-ikk-ikk-om-det-er-den,men-den-koster.5725.

håber-det-var-lidt-hjælp.

kriz

Det er det så ikke kan jeg lige sige, for det er en Forever Yours, et amerikansk mærke som jeg ikke troede blev forhandlet i DK. Har faktisk ledt efter lige præcis dén kjole, så mange tak skal du ha. :denmarkflag:

Den kan så købes i UK, så jeg havde ikke behøvet at tage helt til USA, men dejligt at du har fundet den her. Kan faktisk ikke vente med at prøve den og så har jeg lige set på deres hp at de har lukket om mandagen. Øv! :bestwishes:

Lige et billede af den:

post-21307-1176588160.jpg

:denmarkflag:

Annika.

0

Del dette indlæg

Altså er det bare mig. Men de 2 kjoler er da slet ikke ens. Så ika, der var du vist lidt for hurtig :denmarkflag:

Men jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Ville bare lige rette fejlen.

Venlig hilsen Pernille

Hejsa,

Svaret på det første spørgsmål kan jeg ikke give præsis. Min egen kjole er netop det mærke og den ligger et sted på omkring 7500 kr. Så det vil jeg tror er ca. prisen for den du ønsker. Har købt min i Nicolai i Kbh.

Den næste kjole - ja, den har jeg også selv set på i en butik i kbh. Så den kan sagtens fåes i DK ;o)

Smilinglady

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså er det bare mig. Men de 2 kjoler er da slet ikke ens. Så ika, der var du vist lidt for hurtig :denmarkflag:

Venlig hilsen Pernille

Hejsa,

Svaret på det første spørgsmål kan jeg ikke give præsis. Min egen kjole er netop det mærke og den ligger et sted på omkring 7500 kr. Så det vil jeg tror er ca. prisen for den du ønsker. Har købt min i Nicolai i Kbh.

Den næste kjole - ja, den har jeg også selv set på i en butik i kbh. Så den kan sagtens fåes i DK ;o)

Smilinglady

0

Del dette indlæg

Venlig hilsen Pernille

Øhhh hvad svarer man lige til det? :bestwishes: .....Tak i lige måde for hurtigheden? :bearhug:

De 2 første billeder er af den samme kjole fra Atelier Diagonal. Det billede lidt længere nede i tråden er af den kjole Kriz fandt og skrev "ved ikke om det er den", hvor til jeg svarrede: "Det er det så ikke kan jeg lige sige, for det er en Forever Yours". :blush:

Konklusionen på det her må være, at du vidst bare er hurtigere end mig og så må du jo selv vurdere om det er godt eller skidt. :toot:

Jeg driller altså bare....

:denmarkflag:

Annika.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der så endelig en forretning der har valgt at svare på hvad kjolen koster.

10700 kr. -Det er selvfølgelig meget normalt for en kjole, men nu bliver jeg altså nærig når den faktisk koster det dobbelte at den anden kjole (Forever Yours) der ligner den til forveksling. :bask:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer