Guest katjamo

Katja og Peters moderne bryllup 8/9 2007

2,737 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sko

Så fandt jeg sgu nogle sko i dag. De opfylder mine krav om ikke alt for høj hæl, lidt tyk hæl, peep toe, og min hæl er dækket til.

Hvad synes I? Skal jeg købe dem?

Jeg er lidt i tvivl om det bliver for meget med sløjfe på kjolen, skoene og taske ELLER om det bare er supergennemført og lækkert.

Oki de sko er s... for fede, ingen tvivl KØB KØB KØB de passer perfekt i stilen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der kan du se Katja. sløjfen er ikke for meget :cheerleader3: Du må simpelthend bare eje de sko

Jamen der bliver jo TRE sløjfer. En på min taske, en på min kjole og en på mine sko! Jeg kan som sagt ikke finde ud af, om det er for meget eller om det bare er supergennemført og bridezilla-agtigt! :D
0

Del dette indlæg

Hej Katja.

Jeg har vidst for længe siden sagt at jeg vil undersøge hvordan min broders nyelige Islands-forlængedeweekend-tur var og med hvem de rejste med....men der har jeg glemt. Og hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke jeg får undersøgt noget som helst inden d. 21. Er presset temmelig meget op med opgave indtil da, så kender jeg mig selv ret vil min snak med dem om det blive ret halv hjertet før da. Men derefter vil jeg udspørge dem om alt i mindste detalje, så hvis du stadig er interesseret i at høre hvordan og hveroledes efter d. 21. vil jeg med glæde undersøge det der...?

Og med hensyn til skoen er sløjfen jo ikke særligt dominerende så jeg syntes sagtens du kan have dem på til trods det så blivr 3 stk sløjfer - det bliver kun gennemført :cheerleader3:

Og så er du også til bridcage så jeg lige, så dine billeder er lige hapset.

God weekend

Mona

0

Del dette indlæg

der kan du se Katja. sløjfen er ikke for meget :cheerleader3: Du må simpelthend bare eje de sko

Jamen der bliver jo TRE sløjfer. En på min taske, en på min kjole og en på mine sko! Jeg kan som sagt ikke finde ud af, om det er for meget eller om det bare er supergennemført og bridezilla-agtigt! :D

Nope du bliver bare top tjekket, og mega gennemført! Ikke noget med at droppe det fordi du tror du bliver for meget, du er dig og du er jo sløjfe-pigen og meget meget elegant..... BASTA!!!!!

Redigeret af tudetøsen
0

Del dette indlæg

Hej Katja.

Jeg har vidst for længe siden sagt at jeg vil undersøge hvordan min broders nyelige Islands-forlængedeweekend-tur var og med hvem de rejste med....men der har jeg glemt. Og hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke jeg får undersøgt noget som helst inden d. 21. Er presset temmelig meget op med opgave indtil da, så kender jeg mig selv ret vil min snak med dem om det blive ret halv hjertet før da. Men derefter vil jeg udspørge dem om alt i mindste detalje, så hvis du stadig er interesseret i at høre hvordan og hveroledes efter d. 21. vil jeg med glæde undersøge det der...?

Og med hensyn til skoen er sløjfen jo ikke særligt dominerende så jeg syntes sagtens du kan have dem på til trods det så blivr 3 stk sløjfer - det bliver kun gennemført :cheerleader3:

Og så er du også til bridcage så jeg lige, så dine billeder er lige hapset.

God weekend

Mona

Tak :-) Jeg vil meget gerne høre mere efter d. 21 Det er jo først til august vi skal giftes.

Og du hapser bare alt hvad du kan :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FNIIIIIIS - er det rigtigt?! Dén havde jeg ikke lige fanget :hug: Men hva pokker, jeg kommer selv til at ligne den sande og uskyldige Madonna, og jeg ser bestemt ikke mig selv som en madonna ellers - jo måske, men så er det hende fra "Like a virgin HEEEEY..." :hug:

Jeg mener bare, skal der være fest, så LAD DER VÆRE FEST - på med sløjferne :cheerleader3: Jeg synes helt ærligt, at det bliver super fedt. Men jeg vil også sige, at hvis du føler, at det bliver over-kill, så brug de gamle, de er super fede, classy og sexede.

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FNIIIIIIS - er det rigtigt?! Dén havde jeg ikke lige fanget :hug: Men hva pokker, jeg kommer selv til at ligne den sande og uskyldige Madonna, og jeg ser bestemt ikke mig selv som en madonna ellers - jo måske, men så er det hende fra "Like a virgin HEEEEY..." :hug:

Jeg mener bare, skal der være fest, så LAD DER VÆRE FEST - på med sløjferne :cheerleader3: Jeg synes helt ærligt, at det bliver super fedt. Men jeg vil også sige, at hvis du føler, at det bliver over-kill, så brug de gamle, de er super fede, classy og sexede.

Kh Bellehelene

He he... På den anden side er det måske ok i og med det sorte er der til at gøre det dramatisk. Det er nok store hvide silkesløjfer bagpå store hvide kjoler, jeg har et problem med :-)))

0

Del dette indlæg

FNIIIIIIS - er det rigtigt?! Dén havde jeg ikke lige fanget :o Men hva pokker, jeg kommer selv til at ligne den sande og uskyldige Madonna, og jeg ser bestemt ikke mig selv som en madonna ellers - jo måske, men så er det hende fra "Like a virgin HEEEEY..." :hug:

Kh Bellehelene

He he... På den anden side er det måske ok i og med det sorte er der til at gøre det dramatisk. Det er nok store hvide silkesløjfer bagpå store hvide kjoler, jeg har et problem med :-)))

:blush: Ja dem har jeg det også lidt meget svært ved. Men dine er jo langt fra i den stil.. :hug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK hvor er I søde. Nu tør jeg godt købe mine sko :cheerleader3:

Men hvordan skal mit bånd lukkes om maven? Nogle gode ideer til en SEJ sløjfe?

:hug: Jeg kan da altid bidrage med noget, men det komer an på om du vil have dn foran eller bag på. Hvad vil du helst?
Ja tak :-))) MEGET gerne! Og foran! For GUDS skyld foran. Ellers får jeg minder om dengang til en teaterforestilling hvor jeg havde lavet et kostume med sådan en kæmpe sløjfe med en laaaaang elastik, som de andre kunne hive i
0

Del dette indlæg

TAK hvor er I søde. Nu tør jeg godt købe mine sko :cheerleader3:

Men hvordan skal mit bånd lukkes om maven? Nogle gode ideer til en SEJ sløjfe?

:hug: Jeg kan da altid bidrage med noget, men det komer an på om du vil have dn foran eller bag på. Hvad vil du helst?
Ja tak :-))) MEGET gerne! Og foran! For GUDS skyld foran. Ellers får jeg minder om dengang til en teaterforestilling hvor jeg havde lavet et kostume med sådan en kæmpe sløjfe med en laaaaang elastik, som de andre kunne hive i
:hug:-HAHA- Du vil slet ikke vide hvilket billede jeg lige så på min nethinde....
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og sådan lidt til siden... Ikke midt foran

Hvis du lige vil give mig en 30 min tid, så fikser jeg lige nogle forslag i mit tegne program. Jeg skal nok forklare hvordan man laver dem bag efter. Der er nemlig mange muligheder. Har du det bånd der sakl bruges og hvor bredt skal det være?
0

Del dette indlæg

Og sådan lidt til siden... Ikke midt foran

Hvis du lige vil give mig en 30 min tid, så fikser jeg lige nogle forslag i mit tegne program. Jeg skal nok forklare hvordan man laver dem bag efter. Der er nemlig mange muligheder. Har du det bånd der sakl bruges og hvor bredt skal det være?

Nej har ikke båndet. Men jeg forestillr mig nogenlunde lige så bredt som på min Malene Birger kjole!

0

Del dette indlæg

Altså nu er det jo meget hurtigt lavet, så det er ikke sådn helt perfekt, men håber du kan udlede noget af det. Er det nogen lunde sådan her du mener?

Ja. Men altså jeg tænker i en anderledes sløjfe. Ikke en almindelig sløjfe????

prøv at beskrive lidt hvad du mener eller gerne vil have, så skal jeg se om jeg kan få det frem.
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer