ying

Rikke og Christian, 5. juli 2008

5,061 indlæg i dette emne

Jeg kan altså også anbefale Levante modellen fra Pronovias. Den er skøn... :thumbsupsmileyanim: Masser af tyl og sølvbroderier.

Havde det nu ikke været for min egen lille tyldrøm, så havde Levante været et stærkt kort....

Bliver også mere og mere pjattet med den kjole... :cheerleader3: håber godt nok de har den i Skott i Rold... De forhandler i hvert fald Pronovias.. Så må vi bare krydse fingre for at de har den, og at den er i min størrelse..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke...

Uha, hvor der sker meget i din tråd... men jeg kan jo selvfølgelig også bare være bedre til at komme og besøge den!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor bliver det altså bare super spændende med kjole-prøvningen!!! Jeg håber virkelig at du må tage billeder, så vi kan ihhhe og uhhhe over dig! Det er simpelthen nogle fantastiske kjoler du har kig på!! Wow...

Disneyland... Weeeee... der skal vi oz hen på vores mini-bryllupsrejse! Jeg har aldrig været der, og har drømt om det i flere år... *SUUUUK* det er lige før, jeg glæder mig mere til Disneyland, end til selve brylluppet... :cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke...

Uha, hvor der sker meget i din tråd... men jeg kan jo selvfølgelig også bare være bedre til at komme og besøge den!!! :angry:

Hvor bliver det altså bare super spændende med kjole-prøvningen!!! Jeg håber virkelig at du må tage billeder, så vi kan ihhhe og uhhhe over dig! Det er simpelthen nogle fantastiske kjoler du har kig på!! Wow...

Disneyland... Weeeee... der skal vi oz hen på vores mini-bryllupsrejse! Jeg har aldrig været der, og har drømt om det i flere år... *SUUUUK* det er lige før, jeg glæder mig mere til Disneyland, end til selve brylluppet... :hug::)

Hejsa! :)

jamen der er da vist også sket en del her de sidste par dage.. Eller der er da i hvert fald blevet gjort en masse overvejelser.. Men arbejdet skal jo desværre også passes, så det kan jo godt være lidt svært at følge med hele tiden... Så ikke noget :pokey: til dig! :)

Ja, det bliver altså SÅ fedt at prøve kjoler!! Skal bare liiige have aftalt med mor hvilken weeekend der passer bedst for hende og min søster.. Har snakket med min veninde - og jeg VIL altså have dem med, så det skal være nogle dage, hvor vi alle kan... Derfor må jeg hellere lige aftale tingene i god tid...

Og ja, jeg håber godt nok at jeg må tage en masse billeder, som jeg kan dle med jer - og som jeg selvfølgelig selv kan sidde og glo på.. :thumbsupsmileyanim:

Ååååh, Disneyland.. Det bliver så sjoooovt!! :cheerleader3: Men må nu alligevel indrømme at jeg glæder mig mest til brylluppet.. -HAHA- Det er der vist ingenting der kan slå! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hold da op, jeg var vist røget et par sider bagud.. men skidt, der har vist heller ikke været det vilde at fortælle...

Men nu har jeg siddet og været kreativ her de sidste par dage (altså med mine menukort og bordkort osv... I kan finde alle billederne af tingene i mit index...). så jeg tænkte, at jeg (for motivationens skyld) ville lave en lille opdatering herinde på hvad jeg har lavet, og hvad jeg mangler.. Det er så rart at se tilbage på, når man kommer længere og længere...

Så lige nu ser det således ud:

Har lavet:

45 invitationer

63 menuhæfter

3 bordkort (dog ikke skrevet - kun skåret)

Mangler:

18 menuhæfter (er kun tegnet op)

78 bordkort (er kun tegnet op)

81 gaveæsker (er slet ikke begyndt - har kun lavet selve skabelonen indtil videre)

Det skal lige tilføjes, at de invitationer og menuhæfter der betragtes som færdige, dog er uden indhold og sløjfe.. Det er af praktiske årsager.. Men det er heller ikke den del jeg betragter som det store og tidskrævende arbejde.. Det er altså skæreriet.. Så når noget er skåret og foldet, så er det "færdigt"!)

Når jeg en skønne dag er helt færdig skulle listen gerne se sådan ud:

Har lavet:

45 invitationer

81 menuhæfter

81 bordkort

81 gaveæsker

+ lidt ekstra af hvert til at gemme

Mangler:

Nada! :cheerleader3:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fedt at det begynder at tage form. Så nærmer det sig rigtig hva?

Glæder mig rigtig meget til at se din blærerække.

Pyyyyyh, jeg glæder mig godt nok også meget selv til at se de blærerækker!! Har godt nok ikke ét sekund fortrudt, at jeg begyndte så tidligt.. For man orker ikke at lave ret meget ad gangen.. Det er klart invitationer og menuhæfter der er det største arbejde, så er glad for at de snart er skåret færdig.. Bordkortene er knapt så krævende.. Og så er der gaveæskerne.. De tager selvfølgelig lidt tid at folde også, men fordi der ikke er så meget at skære, så tror jeg man kan holde ud at lave flere ad gangen.. Så jeg er da fortrøstningsfuld! ;) Men der er godt nok stadig meeeeget tilbage.. Men mon ikke denne liste bliver en fin gulerod for at arbejde med det?

0

Del dette indlæg

Pyyyyyh, jeg glæder mig godt nok også meget selv til at se de blærerækker!! Har godt nok ikke ét sekund fortrudt, at jeg begyndte så tidligt.. For man orker ikke at lave ret meget ad gangen.. Det er klart invitationer og menuhæfter der er det største arbejde, så er glad for at de snart er skåret færdig.. Bordkortene er knapt så krævende.. Og så er der gaveæskerne.. De tager selvfølgelig lidt tid at folde også, men fordi der ikke er så meget at skære, så tror jeg man kan holde ud at lave flere ad gangen.. Så jeg er da fortrøstningsfuld! ;) Men der er godt nok stadig meeeeget tilbage.. Men mon ikke denne liste bliver en fin gulerod for at arbejde med det?

Keep up the good work!!! Du bliver helt sikkert virkelig stolt af at sende dem ud. Håber at jeres gæster sætter stor pris på dit store arbejde.

0

Del dette indlæg

Hold da op, jeg var vist røget et par sider bagud.. men skidt, der har vist heller ikke været det vilde at fortælle...

Men nu har jeg siddet og været kreativ her de sidste par dage (altså med mine menukort og bordkort osv... I kan finde alle billederne af tingene i mit index...). så jeg tænkte, at jeg (for motivationens skyld) ville lave en lille opdatering herinde på hvad jeg har lavet, og hvad jeg mangler.. Det er så rart at se tilbage på, når man kommer længere og længere...

Så lige nu ser det således ud:

Har lavet:

45 invitationer

63 menuhæfter

3 bordkort (dog ikke skrevet - kun skåret)

Mangler:

18 menuhæfter (er kun tegnet op)

78 bordkort (er kun tegnet op)

81 gaveæsker (er slet ikke begyndt - har kun lavet selve skabelonen indtil videre)

Det skal lige tilføjes, at de invitationer og menuhæfter der betragtes som færdige, dog er uden indhold og sløjfe.. Det er af praktiske årsager.. Men det er heller ikke den del jeg betragter som det store og tidskrævende arbejde.. Det er altså skæreriet.. Så når noget er skåret og foldet, så er det "færdigt"!)

Når jeg en skønne dag er helt færdig skulle listen gerne se sådan ud:

Har lavet:

45 invitationer

81 menuhæfter

81 bordkort

81 gaveæsker

+ lidt ekstra af hvert til at gemme

Mangler:

Nada! :cheerleader3:

God idé med den liste :respekt: Den tror jeg lige jeg selv nupper. Jeg kunne også godt bruge et eller andet nemlig, der gjorde det hele lidt mere overskueligt. Her skæres, tegnes op og limes på livet løs, og jeg er allerede ved at være lidt træt af det. Det minder mig om.... jeg må vist hellere komme tilbage til min kniv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Keep up the good work!!! Du bliver helt sikkert virkelig stolt af at sende dem ud. Håber at jeres gæster sætter stor pris på dit store arbejde.

Ja jeg håber godt nok også at folk vil sætte pris på det... Om ikke andet, så vil jeg i hvert fald selv gøre det i sidste ende, det er jeg overbevist om.. ;)

0

Del dette indlæg

God idé med den liste :cheerleader3: Den tror jeg lige jeg selv nupper. Jeg kunne også godt bruge et eller andet nemlig, der gjorde det hele lidt mere overskueligt. Her skæres, tegnes op og limes på livet løs, og jeg er allerede ved at være lidt træt af det. Det minder mig om.... jeg må vist hellere komme tilbage til min kniv...

Ja lister kan man altid bruge! :respekt:

Håber du hygger dig med alt det kreative.. Bare husk at holde en masser pauser så du ikke kører død i det.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ejjjjj, der er 11 måneder til jeg skal giftes, så der er laaaaaaaaang tid til, hvorfor bliver jeg så stresset af at læse alt hvad du har nået......

Kan nu sagtens følge dig i at det der med at starte i god tid er at fortrække, så det hele bliver hygge og ikke noget der bare SKAL være færdigt nu og her.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God idé med den liste :cheerleader3: Den tror jeg lige jeg selv nupper. Jeg kunne også godt bruge et eller andet nemlig, der gjorde det hele lidt mere overskueligt. Her skæres, tegnes op og limes på livet løs, og jeg er allerede ved at være lidt træt af det. Det minder mig om.... jeg må vist hellere komme tilbage til min kniv...

Ja lister kan man altid bruge! :respekt:

Håber du hygger dig med alt det kreative.. Bare husk at holde en masser pauser så du ikke kører død i det.. :)

Det er sgu meget sjovt at nusse med de her ting, selvom jeg igår blev lidt træt af det, og det efter kun at have limet fem æsker uden låg :hug: Der er lang vej endnu.

:bearhug: for at du gør så meget ud af det. Jeg holder mig vist bare til mine helt firkantede æsker

0

Del dette indlæg

God idé med den liste :thumbsupsmileyanim: Den tror jeg lige jeg selv nupper. Jeg kunne også godt bruge et eller andet nemlig, der gjorde det hele lidt mere overskueligt. Her skæres, tegnes op og limes på livet løs, og jeg er allerede ved at være lidt træt af det. Det minder mig om.... jeg må vist hellere komme tilbage til min kniv...

Ja lister kan man altid bruge! :loveboard:

Håber du hygger dig med alt det kreative.. Bare husk at holde en masser pauser så du ikke kører død i det.. :)

Det er sgu meget sjovt at nusse med de her ting, selvom jeg igår blev lidt træt af det, og det efter kun at have limet fem æsker uden låg :) Der er lang vej endnu.

:cheerleader3: for at du gør så meget ud af det. Jeg holder mig vist bare til mine helt firkantede æsker

Ja jeg synes jo nemlig også det er hyggeligt og sjovt at sidde og nusse med alle de ting.. Så længe der ikke er pres på... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Så tror jeg efterhånden jeg har besluttet mig for en gang kjoleprøvning! Altså ikke nu, men jeg ved hvordan vi gør.. :biggrin:

Der er tre butikker jeg vil besøge.. Den ene er Lucca Bride i Sindal. Mine forældre bor i Sindal, så der er ikke det vilde transport der.. Så den kunne vi tage torsdag eftermiddag.. Om fredagen kunne vi så køre til Dybvad til Alt Til Bruden.. (der skulle de gerne have TYLDRØMMEN ;) ) Og så kunne vi om lørdagen tage til Skott i Rold, som er en lidt længere tur... Så får jeg tingene samlet, og tror på den måde at det er nemmere at samle tankerne og indtrykkene også.. Hvis jeg så finder ud af hvilken kjole jeg vil have, kan jeg jo så også melde hurtigt tilbage at jeg ønsker at købe.. I stedet for at jeg finder en kjole som jeg vil have, og så skal vente en måned med at melde tilbage, fordi jeg lige mangler at besøge en butik... Så lang tid vil butikkkerne vel heller ikke vente.. Det er i hvert fald mit indtryk...

Så ja, jg tror denne metode passer bedst til mig.. Så jeg vil finde en torsdag-fredag-lørdag i november eller december, hvor vi kan sætte den store jagt ind... :thumbsupsmileyanim:

Nøøøøj, hvor bliver det spændende - så kan det være at du snart er kjole-ejer :loveboard:

Jeg kan jo ikke sætte en finger påde kjoler du skal prøve, vi deler jo langt hen ad vejen smag...og en glimrende en af slagsen, når jeg nu selv skal sige det....hehe :cheerleader3:

Den fra Lucca er også bare for sprød - overvejede den også selv, men nu har jeg jo næsten valgt.

Synes det lyder som en god plan med dit kjoleprøvningssystem - regner du så med at tage beslutningen der, eller hvordan?

...og ER der mon én af kjolerne hjertet banker mere for end de andre?

0

Del dette indlæg

Så tror jeg efterhånden jeg har besluttet mig for en gang kjoleprøvning! Altså ikke nu, men jeg ved hvordan vi gør.. :)

Der er tre butikker jeg vil besøge.. Den ene er Lucca Bride i Sindal. Mine forældre bor i Sindal, så der er ikke det vilde transport der.. Så den kunne vi tage torsdag eftermiddag.. Om fredagen kunne vi så køre til Dybvad til Alt Til Bruden.. (der skulle de gerne have TYLDRØMMEN ;) ) Og så kunne vi om lørdagen tage til Skott i Rold, som er en lidt længere tur... Så får jeg tingene samlet, og tror på den måde at det er nemmere at samle tankerne og indtrykkene også.. Hvis jeg så finder ud af hvilken kjole jeg vil have, kan jeg jo så også melde hurtigt tilbage at jeg ønsker at købe.. I stedet for at jeg finder en kjole som jeg vil have, og så skal vente en måned med at melde tilbage, fordi jeg lige mangler at besøge en butik... Så lang tid vil butikkkerne vel heller ikke vente.. Det er i hvert fald mit indtryk...

Så ja, jg tror denne metode passer bedst til mig.. Så jeg vil finde en torsdag-fredag-lørdag i november eller december, hvor vi kan sætte den store jagt ind... :loveboard:

Nøøøøj, hvor bliver det spændende - så kan det være at du snart er kjole-ejer :biggrin:

Jeg kan jo ikke sætte en finger påde kjoler du skal prøve, vi deler jo langt hen ad vejen smag...og en glimrende en af slagsen, når jeg nu selv skal sige det....hehe :shooter:

Den fra Lucca er også bare for sprød - overvejede den også selv, men nu har jeg jo næsten valgt.

Synes det lyder som en god plan med dit kjoleprøvningssystem - regner du så med at tage beslutningen der, eller hvordan?

Hejsa!

Har faktisk lige snakket med min mor om at prøve kjoler! Det ser ud til at det bliver i uge 47 (hvis jeg altså kan få nogle tider der... Men mon ikke jeg kan det..)! Så det glæder jeg mig bare til!! :cheerleader3:

Ja man må da sige at vi deler smag et godt stykke henad vejen.. Og ja, det er da en god smag vi deler! :thumbsupsmileyanim:

Mht om jeg tager beslutningen der, så er det jo svært at sige.. Hvis jeg finder kjolEN, så bliver beslutningen sikkert taget der.. Og jeg håber selvfølgelig at jeg finder den helt rigtige kjole der... :tunge:

Tror faktisk pt, at hjertet banker mest for Levante-kjolen.. :) Synes den er helt fantastisk.. Det er tyldrømmen også (daaaah!), men der er også lidt forskel i prisen.. Men hvis det nu viser sig at tyldrømmen bare er kjolen for mig, så overlever jeg da sikkert også prisen.. Men noget i mig siger bare, at jeg ender i en kjole a la Levante.. Forhåbentligt har de den i Rold...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg efterhånden jeg har besluttet mig for en gang kjoleprøvning! Altså ikke nu, men jeg ved hvordan vi gør.. :shooter:

Så ja, jg tror denne metode passer bedst til mig.. Så jeg vil finde en torsdag-fredag-lørdag i november eller december, hvor vi kan sætte den store jagt ind... :loveboard:

Nøøøøj, hvor bliver det spændende - så kan det være at du snart er kjole-ejer :biggrin:

Jeg kan jo ikke sætte en finger påde kjoler du skal prøve, vi deler jo langt hen ad vejen smag...og en glimrende en af slagsen, når jeg nu selv skal sige det....hehe :tunge:

Hejsa!

Har faktisk lige snakket med min mor om at prøve kjoler! Det ser ud til at det bliver i uge 47 (hvis jeg altså kan få nogle tider der... Men mon ikke jeg kan det..)! Så det glæder jeg mig bare til!! :cheerleader3:

Ja man må da sige at vi deler smag et godt stykke henad vejen.. Og ja, det er da en god smag vi deler! :thumbsupsmileyanim:

Mht om jeg tager beslutningen der, så er det jo svært at sige.. Hvis jeg finder kjolEN, så bliver beslutningen sikkert taget der.. Og jeg håber selvfølgelig at jeg finder den helt rigtige kjole der... :pokey:

Tror faktisk pt, at hjertet banker mest for Levante-kjolen.. :) Synes den er helt fantastisk.. Det er tyldrømmen også (daaaah!), men der er også lidt forskel i prisen.. Men hvis det nu viser sig at tyldrømmen bare er kjolen for mig, så overlever jeg da sikkert også prisen.. Men noget i mig siger bare, at jeg ender i en kjole a la Levante.. Forhåbentligt har de den i Rold...

Du kan sagtens nå at få tid - bare rolig :)

Uhhh, Levante er også faaaaaaaaaantabolous :carrot:

Havde tyldrømmen ikke eksiteret, havde jeg købt den på stedet...det mener jeg seriøst.

Tror måske egentlig også at Levante rent nuancemæssigt (den jeg prøvede var champagnefarvet), vil passe bedre til dine røde roser. Bare vent - du kommer til at ligne en DRØM i den :)

0

Del dette indlæg

Så tror jeg efterhånden jeg har besluttet mig for en gang kjoleprøvning! Altså ikke nu, men jeg ved hvordan vi gør.. :shooter:

Jeg kan jo ikke sætte en finger påde kjoler du skal prøve, vi deler jo langt hen ad vejen smag...og en glimrende en af slagsen, når jeg nu selv skal sige det....hehe :pokey:

Hejsa!

Mht om jeg tager beslutningen der, så er det jo svært at sige.. Hvis jeg finder kjolEN, så bliver beslutningen sikkert taget der.. Og jeg håber selvfølgelig at jeg finder den helt rigtige kjole der... :)

Du kan sagtens nå at få tid - bare rolig :)

Havde tyldrømmen ikke eksiteret, havde jeg købt den på stedet...det mener jeg seriøst.

Tror måske egentlig også at Levante rent nuancemæssigt (den jeg prøvede var champagnefarvet), vil passe bedre til dine røde roser. Bare vent - du kommer til at ligne en DRØM i den :)

Ja tror helt sikkert også Levante er flot til roserne (og dem VIL jeg altså have!! Jeg vil have mit scepter.. Hvis ikke det ligger til mig i våbenhuset, så går jeg ikke ind i kirken til Christian! :) Ej okay.... :tunge: Men jeg vil altså virkelig gerne have det scepter....).. Nå hvor kom vi fra.. :blink: Jo, Levante... Men jeg tror nu også tyldrømmen i sølv vil klæde roserne godt... Især hvis der er sølvtråd på scepteret.. Det tror jeg kunne være meget flot.. Men nu må vi se.. Er SÅÅÅÅ spændt på hvad jeg vælger...

0

Del dette indlæg

Du kan sagtens nå at få tid - bare rolig :shooter:

Tror måske egentlig også at Levante rent nuancemæssigt (den jeg prøvede var champagnefarvet), vil passe bedre til dine røde roser. Bare vent - du kommer til at ligne en DRØM i den :thumbsupsmileyanim:

Ja tror helt sikkert også Levante er flot til roserne (og dem VIL jeg altså have!! Jeg vil have mit scepter.. Hvis ikke det ligger til mig i våbenhuset, så går jeg ikke ind i kirken til Christian! :) Ej okay.... :biggrin: Men jeg vil altså virkelig gerne have det scepter....).. Nå hvor kom vi fra.. :) Jo, Levante... Men jeg tror nu også tyldrømmen i sølv vil klæde roserne godt... Især hvis der er sølvtråd på scepteret.. Det tror jeg kunne være meget flot.. Men nu må vi se.. Er SÅÅÅÅ spændt på hvad jeg vælger...

Ihhhhh...det er jeg altså også :loveboard:

Kan du ikke prøve kjoler i morgen, kan ikke vente helt til uge 47!

...der er jo et eller andet med os 2 og tyldrømmen...vi drages... :cheerleader3:

Men lad os nu se...måske finder du noget helt-helt andet end du havde troet...?

0

Del dette indlæg

Regner med kjole-prøvning i uge 47...?!

Jamen så få da booket en tid kvindemenneske, så alle vi kjole-hungere kan få stillet vores sult/lyst/iver.... kald det hvad du vil...

Vi vil se dig i kjoler... : )

(siger hende der desværre først skal prøve i december...)!

Har du forresten været inde om min tråd side 30 og se, hvad jeg har bedrevet de sidste par dage?! :thumbsupsmileyanim:

(foto montage frieri)

Store knus fra

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pssst: Levante til salg

Nu kender jeg selvfølgelig ikke dine mål, men de kan jo syes ud/ind osv.

Tak for tippet!! Har lige været inde og se.. Tror nok den ville kunne bruges til mig.. Men jeg tror altså inderst inde, at jeg helst vil have en ny kjole som jeg skal ud og finde med min mor, søster og veninde.. Hele denne oplevelse har jeg nok lidt svært ved at give afkald på.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nå tøser... Skal I lige høre hvad mutter her lige har arrangeret??? :carrot:

KJOLEPRØVNING!!!!!

:thumbsupsmileyanim::loveboard::biggrin::cheerleader3::):)

Det bliver d. 22., 23. og 24. november..

Torsdag d. 22. kl 16.00 skal jeg til Dybvad og prøve Benjamin Roberts kjoler.. De har desværre ikke tyldrømmen, men jeg tror egentlig ikke det gør mig så meget.. For der er også en milliard andre kjoler jeg gerne vil prøve.. ;) Og så slipper jeg også for at overveje om den er for dyr eller ej..

Fredag d. 23. kl 16.00 går turen til Lucca Bride i Sindal. DET glæder jeg mig til!! Min veninde købte sin kjole der, og udvalget er bare fantastisk, og servicen er helt i top!

Lørdag d. 24. skal vi så til Skott i Rold.. Det tror jeg bliver FANTASTISK også.. Der skal der prøves Pronoviaskjoler til jeg falder død om... De var desværre ikke helt sikre på de havde Levante, men de havde i hvert fald en der ligner.. Og ige, der er jo masser af smukke kjoler, så hvis ikke det bliver Levante, så overlever jeg nok det.. Så må jeg jo bare forsøge at overbevise mig selv om, at den sleeet ikke vil klæde mig.. ;)

Så for at opsummere; JEG SKAL PRØVE KJOLER, OG JEG GLÆÆÆÆDER MIG!!!! :pokey: :carrot: :tunge::shooter:

0

Del dette indlæg

Nå tøser... Skal I lige høre hvad mutter her lige har arrangeret??? :carrot:

KJOLEPRØVNING!!!!!

Torsdag d. 22. kl 16.00 skal jeg til Dybvad og prøve Benjamin Roberts kjoler.. De har desværre ikke tyldrømmen, men jeg tror egentlig ikke det gør mig så meget.. For der er også en milliard andre kjoler jeg gerne vil prøve.. Og så slipper jeg også for at overveje om den er for dyr eller ej..

Fredag d. 23. kl 16.00 går turen til Lucca Bride i Sindal. DET glæder jeg mig til!! Min veninde købte sin kjole der, og udvalget er bare fantastisk, og servicen er helt i top!

Lørdag d. 24. skal vi så til Skott i Rold.. Det tror jeg bliver FANTASTISK også.. Der skal der prøves Pronoviaskjoler til jeg falder død om... De var desværre ikke helt sikre på de havde Levante, men de havde i hvert fald en der ligner.. Og ige, der er jo masser af smukke kjoler, så hvis ikke det bliver Levante, så overlever jeg nok det.. Så må jeg jo bare forsøge at overbevise mig selv om, at den sleeet ikke vil klæde mig.. ;)

Så for at opsummere; JEG SKAL PRØVE KJOLER, OG JEG GLÆÆÆÆDER MIG!!!!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :loveboard::biggrin::cheerleader3:

Hvor er det cool. Håber godt nok du kan få taget billeder, så vi alle sammen kan se dig i de fantastiske kjoler. Uh, hvor bliver det altså spændende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nå tøser... Skal I lige høre hvad mutter her lige har arrangeret???

KJOLEPRØVNING!!!!!

:thumbsupsmileyanim::loveboard::biggrin:

Torsdag d. 22. kl 16.00 skal jeg til Dybvad og prøve Benjamin Roberts kjoler.. De har desværre ikke tyldrømmen, men jeg tror egentlig ikke det gør mig så meget.. For der er også en milliard andre kjoler jeg gerne vil prøve.. ;) Og så slipper jeg også for at overveje om den er for dyr eller ej..

Så for at opsummere; JEG SKAL PRØVE KJOLER, OG JEG GLÆÆÆÆDER MIG!!!! :tunge: :carrot: :):cheerleader3:

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor bliver det bare godt!!! :)

Jeg får også flere og flere sommerfugle i maven over at skulle prøve kjoler om snart kun 2 uger! :shooter:

Hav en dejlig weekend! :pokey:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer