bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Hold op hvor er det bare LÆNGE siden jeg har været forbi..

Kan SLET ikk huske det hele, men det ser godt ud!! Undertøj, makeup, hår, osv :loveboard::thumbsupsmileyanim: Du blir for lækker!! :unsure:

Og søøøød ide med bobler og personlig hilsen til overnattende gæster ;)

Og tillykke med MILEPÆLEN IDAG! 14 DAGE!!!! uhhh.. det SNART!!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tine, jeg æææælsker altså at se de billeder, du selv tager :bearhug:

Det er en FED farve, du har valgt i læbestift!!!!

Smukt undertøj - stropperne er virkelige søde :biggrin:

Sød hilsen til de overnattende gæster - du tænker da også på det hele... :unsure:

:bearhug::blink::)

0

Del dette indlæg

Hej soede Tine

Har lige vaeret lidt vaek fra BK, da jeg har vaeret paa ferie i Viborg for at ordne de sidste "bryllups-ting".

Jeg bliver bare ved med at blive imponeret over alle dine bryllups kreationer - de er bare saa flotte og gennemfoerte....kirkehaefterne og champagneflaskerne til de overnattende gaester...hvad skal jeg sige ... WOW.. de er :unsure:

Det er skoent med al din inspiration i din traad.. jeg skal selv ud og koebe laebestift, saa det er rart at hoere om dit valg. Farven er rigtig flot til dig :bearhug: Maaske skulle jeg ogsaa overveje laebestift og gloss..hmmm

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Jamen goddag i stuen, frøken Selvsving!!! :):o:) Der sker da noget her hos dig!! :bearhug:

Sikke mange fine billeder du har taget af dig selv, og hvor er det hele bare FLOT til dig! Super flot hår, og vildt flot læbestift til dig! Lige til at plante på din kommende mand! :) Og hvor ser du bare smuuuuk id på dine billeder med slør og diadem.. :bearhug: Det klarer du da fint selv på dagen!! :blink::biggrin::unsure:

Fortsat god søndag søde! :o Du har jo ikke mange tilbage før brylluppet nu.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine

Nogle vildt gode mysse billeder. du er jo lige klar til at få et ordentlig mys...

Jeg går aldrig selv med læbestift eller lipglose, men det skal jeg engang have lært, for på dagen er det jo obligatorisk. smil.

Det skal jo ikke se kunstig ud.

Jeg er helt vild med ideen om at lave en gave til de overnattende gæster.

Man skal vise at man sætter pris på at de ville overnatte og så være der om morgenen for en - synes jeg.

Fedt med personlige beskeder...

knus

0

Del dette indlæg

Så kom jeg endelig forbi din tråd igen, søde Tine!

Tak for dit søde indlæg i min tråd. Det var så sødt skrevet. :unsure: Jeg vil se, om Anja og jeg ikke kan få tid til at lægge vejen forbi Sønderjylland om 13 dage. Det kunne da være hyggeligt!

Sikke nogle flotte kurve og kirkehæfter, du har fået lavet! Sikke et arbejde! :bearhug:

Mange kærlige hilsner

Anita :biggrin:

0

Del dette indlæg

UUUH TINE !!!!!

Det RYKKER for dig nu !!! nu er der kun 12 dage tilbage !!!!!!!!!!!!!!!

Dit hår, læbestifter og nye undertøj er bare SÅ smukt !!!!

Sådan !

Kan dælme godt forstå at du glæder dig - på en skala fra 1 - 10 - hvor store er elefanterne nede i maven ???

0

Del dette indlæg

Hold da op der sker noget herinde - men det skulle der nu også gerne nu hvor du skal giftes om mindre end 2 uger :bearhug::bearhug:

Hav den allerbedste dag :unsure:

Har du husket at få BH'en på i dag??? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weee 14 dage tilbage...

Glæder mig til at være prinsesse for en dag... :biggrin:

Hvor er du sød, at du sådan glæder dig til at være prinsesse for en dag :)

Det er nu også super sjovt må jeg indrømme :blink:

14 dage - det er jo slet ingen tid!! :bearhug:

Ihh hvor er du fiiin Prinsesse-Tine :) Og sådan som du allerede stråler nu, hvad skal det så ikke ende med om 14 dage. Solen kommer da ikke til at nå dig til sokkeholderne :bearhug:

Åhr hvor er I bare søde... :unsure:

Bliver helt rørt over at læse jeres søde beskeder.. (smiley med våde øjne) :)

Synes jeg bliver noget rørstrømsk her på falderebet... :o

0

Del dette indlæg

Super god idé med champagnen og den personlige hilsen. Det bliver de helt sikkert glade for :bearhug:

Flot flot hår og lækre læber, du bliver den flotteste prinsesse på dagen :bearhug:

Uhhh la la noget sexet undertøj :o

Hold op hvor er det bare LÆNGE siden jeg har været forbi..

Kan SLET ikk huske det hele, men det ser godt ud!! Undertøj, makeup, hår, osv ()():biggrin: Du blir for lækker!! :o

Og søøøød ide med bobler og personlig hilsen til overnattende gæster ;)

Og tillykke med MILEPÆLEN IDAG! 14 DAGE!!!! uhhh.. det SNART!!

:)

Tine, jeg æææælsker altså at se de billeder, du selv tager :unsure:

Det er en FED farve, du har valgt i læbestift!!!!

Smukt undertøj - stropperne er virkelige søde :blink:

Sød hilsen til de overnattende gæster - du tænker da også på det hele... :)

:o:):)

Ihhh tak for jeres varme hilsner - det betyder virkelig meget her så tæt på den store dag at I er så mange, der kigger ind og følger tæt med i de sidste forberedelser.

Hvor ER det bare skønt at have nogen at dele det med - tak.

Og det gælder selvfølgelig ALLE jer dejlige BK zillaer.

0

Del dette indlæg

Hej soede Tine

Har lige vaeret lidt vaek fra BK, da jeg har vaeret paa ferie i Viborg for at ordne de sidste "bryllups-ting".

Jeg bliver bare ved med at blive imponeret over alle dine bryllups kreationer - de er bare saa flotte og gennemfoerte....kirkehaefterne og champagneflaskerne til de overnattende gaester...hvad skal jeg sige ... WOW.. de er :)

Det er skoent med al din inspiration i din traad.. jeg skal selv ud og koebe laebestift, saa det er rart at hoere om dit valg. Farven er rigtig flot til dig :bearhug: Maaske skulle jeg ogsaa overveje laebestift og gloss..hmmm

Ihh camilla - nu fik jeg helt våde øjne igen...

Hvad sker der da for mig for tiden..?! :blink:

Hvor er det bare dejligt med feedback på, at det er fint, det man laver.

Håber gæsterne synes det samme :bearhug:

Min veninde har lovet at gå rundt blandt gæsterne og gøre opmærksom på alle detaljerne ha ha :unsure:

0

Del dette indlæg

Jamen goddag i stuen, frøken Selvsving!!! :):):o Der sker da noget her hos dig!! :bearhug:

Sikke mange fine billeder du har taget af dig selv, og hvor er det hele bare FLOT til dig! Super flot hår, og vildt flot læbestift til dig! Lige til at plante på din kommende mand! ()() Og hvor ser du bare smuuuuk id på dine billeder med slør og diadem.. :bearhug: Det klarer du da fint selv på dagen!! :):biggrin::unsure:

Fortsat god søndag søde! :o Du har jo ikke mange tilbage før brylluppet nu.. :)

Hej sveske

Altså Rikke! Jeg får et helt chok, hver gang jeg ser dit avatar!!!

Får den der aha oplevelse . "hvad??!! Er hun allerede gift...?! Det kan da ikke passe...!!!" :o

Hvor blir tiden af...?!

Hvordan er ellers livet som FRU Holm Christiansen?! :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Up date vedr navne-ændring

Så fik jeg fat i kirkekontoret - en superflink dame som var meget hjælpsom og imødekommende :bearhug:

Hun sad netop med vores papirer fremme :bearhug::biggrin:

Hun forklarede, at vi ikke får en vielsesattest på selve dagen, som man normalt gør.

Det er fordi jeg søger om at få min tipoldemors navn (hvilket kommunen har godkendt) - men fordi Gio ikke er født i DK skal hans ansøgning behandles ved kirkekontoret, hvilket først sker efter vielsen (når de godkender vielsen).

Dvs vielsesattesten bliver sendt til os nogle dage efter brylluppet med de nye navne.

Så fremover må vi kalde os Hr & Fru Niese :unsure:

0

Del dette indlæg

Up date vedr navne-ændring

Så fik jeg fat i kirkekontoret - en superflink dame som var meget hjælpsom og imødekommende :bearhug:

Hun sad netop med vores papirer fremme :blink::unsure:

Hun forklarede, at vi ikke får en vielsesattest på selve dagen, som man normalt gør.

Det er fordi jeg søger om at få min tipoldemors navn (hvilket kommunen har godkendt) - men fordi Gio ikke er født i DK skal hans ansøgning behandles ved kirkekontoret, hvilket først sker efter vielsen (når de godkender vielsen).

Dvs vielsesattesten bliver sendt til os nogle dage efter brylluppet med de nye navne.

Så fremover må vi kalde os Hr & Fru Niese :bearhug:

JAAAAA HVOR LYDER DET BARE SUPER :biggrin:

0

Del dette indlæg

Gæt hvem der har lavet bordplan...?! :loveboard:

Ta daaa :unsure:

Det har jeg :bearhug:

... eller det vil sige, det har min dygtige kæreste :griner:-

Bordplanen bliver lavet på 2 stk A4 ark med hver 4 borde på (der bliver 8 borde i alt).

Hvert A4 ark lamineres så det kan klistres op på døren ind til festlokalet med 'tyggegummi'.

Så fungerer bordplanen som en slags 'planche' hvor gæsterne kan se, hvilket bord de skal sidde ved : )

Bordopstillingen på bordplanen bliver ikke som den er IRL for det er simpelthen umuligt at lave en 'plan-tegning' over pga de mange søjler osv i salen!

Så det bliver bare en oversigt, hvor gæsterne som sagt kan se, hvilket nr bord de skal sidde ved og med hvem.

Selve bordplanen er i sig selv meget simpelt lavet - men for at pifte den op, har vi valgt at have en baggrund med et lavendel-billede! :bearhug:

Se bare her :

post-23374-1216668094.jpg

0

Del dette indlæg

Ihh altså Tine, det er bare så gennemført det hele :bearhug:

Hvor er det vildt at det snart er august og så skal vi giftes - altså ikke sammen :loveboard:

Tiden er jo fløjet afsted! Selvom jeg synes jeg ofte har ventet aaaaaaaaaaaalt for længe men nu er det virkelig ved at være NU! :bearhug:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså Tine, det er bare så gennemført det hele :bearhug:

Hvor er det vildt at det snart er august og så skal vi giftes - altså ikke sammen :griner:-

Tiden er jo fløjet afsted! Selvom jeg synes jeg ofte har ventet aaaaaaaaaaaalt for længe men nu er det virkelig ved at være NU! :unsure:

Knus Nathasia

Takker for rosen :boohoo:

Synes selv bordplanen blev helt god - og lige i øjet med lavendeltemaet :loveboard:

Nu skal vi bare have den printet på noget flot fotopapir og så have den lamineret.

Og så skal jeg huske at købe sådan nogle 'menukort-holdere' til bordnumrene...

Uha ja sveske nu er det godtnok ved at være nu for os august brude.

Jeg kan heller ikke helt forstå, hvor tiden bliver af... ! :bearhug:

Det er jo virkelig lige om lidt...

0

Del dette indlæg

Morgengave...

Så så man lige mig købe morgengave...!!!

:bearhug::griner:-:unsure:

Det var godtnok impulsivt!

Jeg har læst et sted, at man skal give manden noget, som han kan prale af...

Og så faldt jeg over dette...

Rallykørsel!!!

I beskrivelsen står bl.a.

"Flaget er gået for en fartoplevelse med masser af spænding og action.

I rallybiler der kører fra 0 - 100 km/t på 5 - 6 sekunder skal gavemodtageren prøve kræfter med 4 forskellige øvelser..."

Der er mulighed for at medbringe gæster (tilskuere) så jeg kan da glæde mig til at se min prins brænde noget gummi af på rigtig mande-hørmer maner

:boohoo:

Mon ikke han bliver glad for den gave?! :loveboard:

Nu er den i hvert fald købt til den nette sum af 2500 kr - så han har bare at blive glad for den :bearhug:

Gaven er fundet på denne skønne hjemmeside (hvor der i øvrigt er rigtig mange gode gaver i samme prisgruppe).

www.exprise.dk

0

Del dette indlæg

Jamen goddag i stuen, frøken Selvsving!!! :fløjt: -HAHA-:) Der sker da noget her hos dig!! :bearhug:

Sikke mange fine billeder du har taget af dig selv, og hvor er det hele bare FLOT til dig! Super flot hår, og vildt flot læbestift til dig! Lige til at plante på din kommende mand! :) Og hvor ser du bare smuuuuk id på dine billeder med slør og diadem.. :loveboard: Det klarer du da fint selv på dagen!!

Fortsat god søndag søde! :hug: Du har jo ikke mange tilbage før brylluppet nu.. :unsure:

Hej sveske

Altså Rikke! Jeg får et helt chok, hver gang jeg ser dit avatar!!!

Får den der aha oplevelse . "hvad??!! Er hun allerede gift...?! Det kan da ikke passe...!!!" :boohoo:

Hvor blir tiden af...?!

Hvordan er ellers livet som FRU Holm Christiansen?! :bearhug:

:fløjt: hvor er du sød... :griner:-

Jo tak, jeg trives storartet som fru Holm Christiansen! Jeg smiler stadig stort hver gang jeg ser billeder (hvilket jeg gør mange gange dagligt) fra dagen... Enkelte fremkalder også liiiidt fugt i øjnene.. Det var en fantastisk dag, du skal virkelig glæde dig.. og nyd det hele i fulde drag.. Men det ved du jo godt.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Sådan!!! 7 sider er gennemlæst! :bearhug:

Bedømmelse :

uhm...

:boohoo:

Jeg var nervøs for, om det der mango-passionsfrugt ikke var noget for mig... men det smager meget delikat og giver en fin frisk kontrast til den lidt 'tunge' hvide chokolademousse.

Så vi bliver ved den her kage (Gio tog endda to stykker og han er ellers ikke en slikmund) :unsure:

Jeg er jo stor fan af mago/passionsmousse, som vores kage også havde :bearhug:

Beauty behandlinger

Er ret spændt på den franske manicure, for det har jeg ikke prøvet før!

Som sygepl er jeg jo vant til at skulle have korte negle - men nu har jeg et 'kontor/samtale' job, så nu skal det prøves :loveboard:

He he... Jeg tænkte nøjagtigt det samme! Men det var vildt fedt med smukke negle! :griner:-

Tine, det er bare SÅ lækkert, alt det, du har gang i!!! :fløjt:

Bordplan, kirkehæfter, bordkort, kysseklokker osv.... -HAHA-

Nu er det lige om snart! :fløjt: :)

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Giftes i næste uge - hvem mig...?! :bearhug:

Så så man lige mig sidde og hyperventilere fuldstændigt!!!

Det gik lige op for mig, at jeg skal giftes i næste uge...!!!

:bearhug::griner:-:unsure:

:fløjt:

En kollega sagde "har vi uge 30 nu..?!" - og så kom jeg til at tænke på, at jeg skal giftes i uge 31... og det må jo så være næste uge...!!! :loveboard:

F... hvor går tiden stærkt lige nu...

Jeg føler mig bare slet ikke klar... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Høhø Tine..

Det er sq iorden med det der vejskilt !!!! griner vildt !!! :bearhug::loveboard:

Jeg mangler en smiley som falder af kontorstolen af grin !!! fnis... det er total iorden !!!!

Hold da op du får nået meget her med en uge igen !!

jeg er MEGET imponeret !

Den bordplan er lige så gennemført som resten af Jeres tema !! BARE IORDEN !!!

En uge du... puuuha....

Tine skal snart GIFTES !!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer