xenobia

Kronprinsesse Mary indlagt

32 indlæg i dette emne

TV2 Nyhederne skriver:

Kronprinsesse Mary blev her til formiddag indlagt på Rigshospitalet for at føde. Kronprinsen er hos hende. Det oplyser informationschef i Kongehuset Lis M. Frederiksen.

"Om det trækker ud, eller om det kommer til at gå stærkt, kan jeg selvfølgelig ikke sige noget om. Kun bekræfte, at Mary er blevet indlagt for at føde", siger Lis M. Frederiksen.

Kronprinsesse Mary er højgravid og var sat til at føde parrets andet barn den 3. maj.

Ifølge formand for Jordmoderforeningen Lilian Bondo er det helt normalt at føde et par uger før tid.

Også prins Christians fødsel fandt sted på Rigshospitalet. Han blev født den 15. oktober

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:rolleyes: Stort tillykke til kronprinsparret med den lille prinsesse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaaaaaaah :rolleyes:

Jeg vil æde min gamle hat på at hun kommer til at hedde Ingrid...

Hvor var det dejligt at se Frederik's stolte udtryk da han gav den første beretning om sin datter http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

Kunne ikke være mere enig.

Og navnet - Ingrid Henrietta x x er jeg sikker på kommer til at indgå! Men det finder vi jo nok først ud af om et par måneder eller tre.

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Jaaaaaaaaah :rolleyes:

Jeg vil æde min gamle hat på at hun kommer til at hedde Ingrid...

Hvor var det dejligt at se Frederik's stolte udtryk da han gav den første beretning om sin datter http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

Kunne ikke være mere enig.

Og navnet - Ingrid Henrietta x x er jeg sikker på kommer til at indgå! Men det finder vi jo nok først ud af om et par måneder eller tre.

Uhh gode navneforslag!! Tror måske Elisabeth, Ingrid eller også bliver det bare noget HELT utraditionelt ligesom Felix!

0

Del dette indlæg

Lars og jeg har talt om Elizabeth Alexandrine Ingrid Henrietta... Jeg er dog i tvivl om Alexandrine - jeg kunne godt forestille mig at det blev skiftet ud med evt. Magrethe...
0

Del dette indlæg

Det blev en pige!

Hvordan kan du sige at det blev en pige kl lidt over 15 når hun først fødte kl 16:02?????

Er du bare meget hurtigt ude eller er det fordi BK har glemt at sætte uret frem til sommertid ? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Nåeh men jeg er da glad for, at det blev en pige.. Så får vi nok de yndigste små sommerkjoler at se.. Til næste år når hun kan gå selv..

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det blev en pige!

Hvordan kan du sige at det blev en pige kl lidt over 15 når hun først fødte kl 16:02?????

Er du bare meget hurtigt ude eller er det fordi BK har glemt at sætte uret frem til sommertid ? :respekt:

Nåeh men jeg er da glad for, at det blev en pige.. Så får vi nok de yndigste små sommerkjoler at se.. Til næste år når hun kan gå selv..

:respekt:

Hmm, havde slet ikke set, at tidspunktet stod lidt over en time forkert. Ja, det må være BK's ur der ikke passer helt. Ellers synes jeg det er godt klaret, at kende kønnet INDEN barnet var født!

Glæder mig i hvert fald til at se den lille prinsesse.

0

Del dette indlæg

:respekt::respekt:Tillykke til kronprinseparret :cheerleader3::respekt:

Hvor dejligt med en lille prinsesse - selvom jeg nu var sikker på at det blev en dreng. Glæder mig til at se hende.

Tror ikke at hun kommer til at hedde Ingrid til fornavn (det hedder det norske kronprinsepars første fødte, så det duer jo ikke)

Tror at navnet indeholder nogle af disse her;

Ingrid, Margrethe, Elisabeth, Alexandrine??, Henrietta

Vi får se til barnedåben - spændende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jae hvis hun hedder Anna - og så Margrethe SÅ er jeg stolt (hedder jeg jo)

Hehe - tror jeg gerne :respekt:

Tror, uanset hvad den lille prinsesse kommer til at hedde, at navnet bliver enormt populært. Sådan har det jo været hver gang en lille ny kongelig er blevet døbt!

0

Del dette indlæg

Ja, det er nok ret sikkert at Henrietta kommer til at indgå i prinsessens navn.

-Mon ikke også Margrethe kommer til at gøre, hvis de følger opskriften fra prins Christian?

Så tror jeg at de også bruger et af de gamle dronninge-navne...måske Dagmar, Louise eller Elizabeth.

Men i hvilken rækkefølge ved man jo aldrig :respekt:

0

Del dette indlæg

Og så blev hun vist frem... Sovende lige som sin storebror gjorde entre i sin tid *SS*

Nuuuuuuuuuuuuuhj hvor er hun lille... Ja hvis man ikke var skruk i forvejen så er man det da nu... SUK...

post-16460-1177319575.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer