Anne & Søren

Holdbar neglelak til tæerne

8 indlæg i dette emne

Hej BK-piger

Lige et lille tip fra mig.

Jeg synes det kan være svært at finde en god neglelak til tæerne, som ikke bliver grim eller slidt af efter kort tid. Nu har jeg imidlertid købt en rigtig fin neglelak fra GOSH til 59 kr. og det er de bedste penge jeg nogensinde har brugt på make up! Mine tæer er stadig helt fine og nylakerede efter tre uger!

Man vil jo gerne have fine tånegle til sit bryllup, så jeg tænkte, at jeg lige ville dele med jer andre http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Hav en rigtig god weekend!

:rolleyes: Anne

Redigeret af Anne & Søren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige præcis Gosh og så til den pris er også det bedste, jeg kender inden for holdbar neglelak!

Jeg lakerede meget mine negle på hænderne, da jeg gik i gymnasiet, og den mest holdbare var/er uden tvivl Gosh.

...og så er den ikke en gang dyr :rolleyes: Nogle gange er udgåede farver også på tilbud i fx Føtex og Bilka.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu også ganske gode erfaringer med en perlemords-farvet nivea jeg har... Jeg plejer at bruge den meget om sommeren og har aldrig tænkt over at den blev grim så....

Men Gosh... det må jeg huske, så kan jeg både vælge mellem niveas og Goshs farver ;)

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer