Sign in to follow this  
Followers 0
tudetøsen

hjælpe søges......

11 posts in this topic

Hummmm har temmelige trælse fødder, og har det aller skønnest i mine gamle løbesko. Men de er bare ikke lige sagen på dagen :respekt:

Må men så tænkte kloge pigen at man kunne spørge dem der har erfaringen: Hvor længe før jeres bryllup, begyndte I at gå jeres sko til?

Takker for alt info, der måtte komme :respekt:

0

Annonce ♥

Jeg gik slet ikke mine sko til overhovedet, jeg er nemlig af den overbevisning at man ikke skal købe sko efter hovedet men efter fødderne :respekt: Så jeg havde måske gået 2 x 10 minutter i mine sko, bare for at prøve dem... thats it! Jeg havde dem på fra kl. 13.30 indtil kl. 3.30 UDEN problemer.

- Lisen

0

jeg havde heller ikke problemer med mine sko. men jeg dansede lidt rundt i dem hjemme i stuen inden. men arb. i høje sko. så mine fødder her det fint i høje sko.

jeg holder også på at du skal finde et par sko der passer til dine fødder og ikke til hoved.

men hvis du ikke bruger høje sko til dagligt skal du nok gå rundt i et par i et par måneder inden. så du ikke får ondt i fødderne. da man jo går meget på det yderste af foden i et par høje sko.

lone

0

Hejsa.

Jeg holder med de andre. Køb efter foden og ikke hovedet. Jeg fandt mine og blev stormende forelsket, men syntes 1000 kr måske var lidt i overkanten, men min mor (den dejlige kvinde) forsikrede mig om at det var bedre at bruge lidt mere på et par sko, som jeg var glad for, som sad rigtig godt og som jeg kunne bruge bagefter. Jeg købte dem, og er slet ikke i tvivl om dem. Jeg går lidt i dem her hjemme (har dem faktisk på nu), ikke fordi det er nødvendigt for de sidder som støbt, men fordi det er min lille rus at spæne rundt i dem. Jeg har nemlig ikke fundet kjolen endnu, men skal afsted på prøvetur både på lørdag og næste lørdag. :)

Ja jeg er jo godt nok en gift frue, borgerlig viet og skal nu have kirkelig velsignelse, så det var jo ikke i det store skrud den gang, men jeg synes alligevel jeg lige ville fortælle om mine sko. Kort sagt: Køb nogen der sidder kanon fra starten, gerne i læder da det former sig efter foden, og så kan du nøjes med meget kort tid til at gå dem til, hvis overhovedet.

Hold da op, det blev jo en hel stil. Håber så bare det var lidt brugbart.

:cheerleader3:

post-25795-1177355746.jpgpost-25795-1177355756.jpg

Det er så mine fantastiske drømme sutter.

0

Annonce ♥

Gik rundt i mine i 20 minutter da jeg havde købt dem og dansede brudevals i dem den ene gang da vi øvede herhjemme, that's it.

Jeg fik lidt ømme fødder sidst på aftenen, så måske lidt plaster havde været sagen? (Orkede bare ikke at hive de selvsiddende af for at sætte plaster på en tå... SÅ øm var jeg åbenbart ikke!

0

jeg går normalt ALDRIG i høje sko.. men havede besluttet at det skulle jeg til mit bryllup.. så jeg købe et par gode sko gabor på tilbud til halv pris...

Gode at gå men når jeg nu ikke er van til det så får jeg hurtig ond afligvel..

Jeg købt nogen af der der nye gele puder som kan ligge yderst i skoen så man ikke glider i skoen,, det virket rigtig godt... ( men jeg havde købt en par hvide klip klap tig, til 50 kr i føtex til hvis nu)

min svigerinde som bruger 1 nr sko større end mig,, hun ik os lidt i dem så leddert kunne gi sig lidt...

Så bare rolig det løser sig...

0

Jeg er vant til at gå i høje hæle og også i sko som mindede meget om dem jeg havde på til mit bryllup, men for en sikkerheds skyld gik jeg alligevel i dem inden bryllup. Vil tro at jeg i alt har gået i dem en 3 - 4 timer fordelt over mange dage... Til mit bryllup gik det endda så godt at jeg glemte alt om den mønt jeg havde i skoen.. Den havde jeg ellers tænkt jeg skulle have taget ud efter kirken, men det glemte jeg altså...

0

Annonce ♥

Jeg går aldrig rigtig i høje sko og jeg havde også sagt til min veninde at jeg havde planer om at blive gift i flade sko.

Men så fandt vi nogel rigtige flotte sko der kun kostede 300 kr. Der var en rimlig høj hæl på og så kunne jeg jo godt gå i gang med at øve mig :blush:

I kan tro at min veninde grinede de første par gange hun så mig gå i dem. Jeg lignede sådan en lille pige der slæber et par sko med sig men efter et par dage så det helt fint ud. Jeg tro jeg sammenlagt kom til at gå i dem 5-6 timer inden bryllupet og jeg var lidt spænt på om jeg kunnne klare at gå i dem hele dagen, men det gik bare super godt :bearhug:

0

Jeg har set nok af mine veninder næsten få ødelagt deres bryllupsdag ved at have sko der gnavede så de ikke kunne holde ud at danse eller de måtte bytte sko med nogen af gæsterne, så derfor tog jeg selv mine forholdsregler.

Jeg valgte nogle brudesko uden ret meget hæl (man ser alligevel kun snuden når man har en stor kjole på) i en virkelig god kvalitet. Jeg gik med dem et par timer og mærkede hvor de gnavede og så fik jeg dem udblokket hos en skomager der hvor de trykkede (kostede 60 kr). Derefter gik jeg rundt i dem en enkelt dag af ca. 12 timer (derhjemme) for at se om de skulle blokkes yderligere nogen steder (det skulle de ikke).

Derudover købte jeg nogle billige hvide klip-klappere med perler som jeg havde med som back-up, hvis de andre alligevel skulle gnave mig.

Jeg gik og stod en masse på min bryllupsdag og dansede hele natten og havde ikke den mindste antydning af en vable eller lignende - mærkede faktisk slet ikke mine fødder gøre ondt eller være ømme på noget tidspunkt og jeg fik ikke brug for det andet par sko.

Med venlig hilsen

Louise

0