Guest katjamo

Hvad koster en polterabend?

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det inkl. drikkevarer? Hvis alt er inkl. synes jeg det er en rimelig pris og ikke for dyrt - og det afhænger selvfølgelig også af hvor mange I er til at betale for gildet. Jo flere man er, jo lavere kan man holde prisen

Man får altså bare ikke særlig meget for 500 kr. idag - og man skal tænke på, at det er et dagsarrangement med alt inkluderet hvor man også betaler for brudens gilde.

Jeg synes jeg har givet omkring 800 kr. hver gang jeg har været på polterabender - jeg vil hellere have et realistisk budget end fx at betale 500 kr. ex. mad og drikke.

Synes det lyder som en alle tiders polterabend du har arrangeret for din veninde, og jeg synes de andre veninder skal få fingeren ud af :super: og sige tak for indsatsen og betale ved kasse 1 :) Hvis nogle af dem er utilfredse med prisen - så måtte de jo have deltaget lidt i planlægningen og engageret sig ;)

0

Del dette indlæg

Er det inkl. drikkevarer? Hvis alt er inkl. synes jeg det er en rimelig pris og ikke for dyrt - og det afhænger selvfølgelig også af hvor mange I er til at betale for gildet. Jo flere man er, jo lavere kan man holde prisen

Man får altså bare ikke særlig meget for 500 kr. idag - og man skal tænke på, at det er et dagsarrangement med alt inkluderet hvor man også betaler for brudens gilde.

Jeg synes jeg har givet omkring 800 kr. hver gang jeg har været på polterabender - jeg vil hellere have et realistisk budget end fx at betale 500 kr. ex. mad og drikke.

Synes det lyder som en alle tiders polterabend du har arrangeret for din veninde, og jeg synes de andre veninder skal få fingeren ud af :cheerleader3: og sige tak for indsatsen og betale ved kasse 1 :) Hvis nogle af dem er utilfredse med prisen - så måtte de jo have deltaget lidt i planlægningen og engageret sig ;)

JAAAAAAAA! :super:

Hvor er du sød! Nej det er desværre ikke med drikkevarer, men jeg regner ikke med det bliver et drukgilde. Havde egentlig regnet et par flaske champagne med i budgettet og så forestillet mig at alle tog en flaske vin med.

Redigeret af katjamo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det lyder som en alle tiders polterabend du har arrangeret for din veninde, og jeg synes de andre veninder skal få fingeren ud af :cheerleader3: og sige tak for indsatsen og betale ved kasse 1 :) Hvis nogle af dem er utilfredse med prisen - så måtte de jo have deltaget lidt i planlægningen og engageret sig ;)

JAAAAAAAA! :super:

Hvor er du sød! Nej det er desværre ikke med drikkevarer, men jeg regner ikke med det bliver et drukgilde. Havde egentlig regnet et par flaske champagne med i budgettet og så forestillet mig at alle tog en flaske vin med.

Synes stadig prisen lyder fornuftig :griner:-

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er meget dyrt.

Måtte engang selv melde fra til min egen svigerindes (min mand skulle til min brors) polterabend.

1000.- pr. mand begge steder

Vildt dyrt og vi var begge på det tidspunkt på sygeløn.

Jeg ville heller ikke selv acceptere en så dyr polterabend, hvis jeg fik at vide, hvad min kostede.

Det skal være så alle kan være med.

0

Del dette indlæg

Jeg synes også det er alt for dyrt...normalt holder vi det på max 600,- uden drikkevarer til os selv, men dog til bruden hele natten igennem. Vi har stadig holdt nogle fede polterabender...

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har sagt at jheg ikke ønsker noget ekstarvagant og dyrt... da jeg ikke ville bryde mig om at der var nogen der skulle betale f.eks 1000kr for at vi kunne feste og fejre mig sammen vi kan sagtens få en uforglemmelig dag for mindre uden at det behøver at være dart i haven og røde pølser... jeg ved ikke om jeg synes at 800kr er dyrt først da jeg lige så det tænkte jeg godt nok WHAT!!! det er sgu mange penge men når jeg sådan kigger rundt på hvad de forskellige arrangementer skal have som f.eks at indspille cd, få full body massage+ behandling kan jeg jo godt se at det løber op så hvis de andre er med på den er det da en super polterabend at få.

0

Del dette indlæg

hejsa..

jeg syndes godt nok det er for dyrt,så meget ville jge ikke gi for en polteraben,så vil jge heller melde fra,og sige det har jeg ikke råd til.

de polteraben jeg har været med til at planlægge, har ligget mellem 100- 200 pr. mand.

og det er alt med , både drikkevare + mad til alle der er med.

og det var være vildt hyggeligt hver gang.

her er hvad vi lavet,den sidte polteaben jeg har været med til ,pris 200 kr.og det var vildt hyggeligt og sjovt.

vi har været ude at flyve, hvor den der skulle poltes ,fik lov til at styre det meste af turen.

også til fodpleje.

spiste på cafe

blev klædt ud , og gik en tur op og ned af gågåden.

kørte på motorcykel.

også grille vi om aften .

hilsen christina

0

Del dette indlæg

Jeg er ved at arrangere polterabend for en veninde. Et dyrt chokoladekursus, som jeg VED hun ville blive vildt glad for, har væltet budgettet fra 600 pr person til 800 pr person inklusiv alt undtagen drikkevarer.

Synes I det er for meget?

Hmm, jeg synes godt nok, det er mange penge. Faktisk synes jeg ikke, I får vildt meget for de penge for at sige det helt ærligt...

Jeg var til polterabend i weekenden. For 550 kr. fik vi:

- Hjemmelavet brunch hos brudens mor med alt, hvad der hører til.

- Motorcykel-tur for alle pigerne. Vi var 8, der ville køre, men der kom omkring 20 motorcykler - vildt fedt!

- Kursus i salsa/latin-dans og i at gå på den rette måde opad kirkegulvet...

- Hygge på en græsplæne med kage og frugt

- Sumobrydning

- Karaoke hos én af pigerne med chips og rødvin

- Middag på en fancy restaurant i Århus (LeCoq) incl. velkomstdrink, hvidvin, rødvin, dessertvin og en 3-retters middag - supper lækkert!

- Entré på Train i Århus

Oveni dette var der al den champagne (Martini Asti) vi ku' drikke hele dagen.

Hvad med at lave det der chokolade-kursus selv? Køb en masse lækker chokolade, frisk frugt, skumfiduser mv. og lav chokolade-fondue el. lign. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om de 800 kr er for meget kommer vel egentlig an på dem der deltager. Som en skriver, så kan 800 kr være meget hvis de fleste er studerende, men hvis det ikke er tilfældet, så er det vel OK.

Sussi

Bollywood dans er sådan noget de danser i Bollywood film. Og er vist en god blanding af noget "almindelig" indisk dans og en masse andet :carrot:

0

Del dette indlæg

Jeg er ved at arrangere polterabend for en veninde. Et dyrt chokoladekursus, som jeg VED hun ville blive vildt glad for, har væltet budgettet fra 600 pr person til 800 pr person inklusiv alt undtagen drikkevarer.

Hmm, jeg synes godt nok, det er mange penge. Faktisk synes jeg ikke, I får vildt meget for de penge for at sige det helt ærligt...

- Motorcykel-tur for alle pigerne. Vi var 8, der ville køre, men der kom omkring 20 motorcykler - vildt fedt!

- Sumobrydning

- Middag på en fancy restaurant i Århus (LeCoq) incl. velkomstdrink, hvidvin, rødvin, dessertvin og en 3-retters middag - supper lækkert!

- Entré på Train i Århus

Hvad med at lave det der chokolade-kursus selv? Køb en masse lækker chokolade, frisk frugt, skumfiduser mv. og lav chokolade-fondue el. lign. :)

Hejsa

Det lyder til at ha' været rigtigt hyggeligt.

Hvor er det man kan lærer at gå på den rigtige måde op ad kirkegulvet?

Hilsen

Sussi

0

Del dette indlæg

- Sumobrydning

- Entré på Train i Århus

Hejsa

Det lyder til at ha' været rigtigt hyggeligt.

Hvor er det man kan lærer at gå på den rigtige måde op ad kirkegulvet?

Hilsen

Sussi

Det var på Gøglerskolen i Århus - Klosterport 4, tror jeg nok...

0

Del dette indlæg

Jeg skulle for 14 år siden have været til en polterabend, men jeg måtte melde fra pga. prisen. Det ville komme til at koste 1300 kr. pr. person og det var UDEN mad og drikke til mig selv. Når man så tænker på, at min daværende mand skulle til gommens polter og vi skulle have nyt tøj og give gave, så ville det godt nok blive for dyrt. Tror ikke helt der var forståelse fra de andres side, men pyt. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh det er et svært spørgsmål... umiddelbart syns jeg ikke 800,- er dyrt... men jeg kan da godt se at hvis man skal afsted til polter begge to herhjemme sååee.... Det kommer os lidt an på hvor tæt man er på den veninde det nu drejer sig om!!!

Jeg har sagt til min veninde, som arrangerer polter for mig, at det er altså hygge, der er i højsæddet for mig... og det kan vi sagtens gøre ude på marken med en madkurv for min skyld... vi skal bare grine og ha det hammerende hyggeligt!! Ikke noget alt for stort og fancy'et :bearhug:

Sidst jeg selv var med til polter gav vi vist omkring 500,-

0

Del dette indlæg

Jeg synes heller ikke det er meget I får for pengene...for meget mad og for lidt oplevelse....men det er bare min mening. Det kommer jo også an på hvilken type man er (den der skal poltes altså)

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg synes, at man bør overveje at de som er til polterabend ofte også skal med til festen. Derfor kan det ende med at blive en temmelig dyr fornøjelse, at være inviteret med. Polterabend, gave, evt. frisør og evt. tøj.

Hos os er det flest par som er inviteret med til brylluppet og skal de begge med til polterabend også, så bliver det dyrt. Det skulle jo nødigt blive sådan, at det blev en økonomsik "ruin" at gå til bryllup :)

Dorte

0

Del dette indlæg

Jeg synes heller ikke det er meget I får for pengene...for meget mad og for lidt oplevelse....men det er bare min mening. Det kommer jo også an på hvilken type man er (den der skal poltes altså)

Kram

Melanie

Jamen det er jo netop meningen! Det skal være et gastronomisk polterabend til en gastronomisk interesseret pige :-)

0

Del dette indlæg

Min mand skal jo poltes og de betaler 1000 kr hver, de er 11. 1000 er sat af til drikkelse til min mand når de skal på discotek. ellers skal de til paintball, kajaksajlads og så middag. vi har regnet ud at de giver 200 for gemalen hver i sær, resten er betaling for dem selv.

Det synes jeg absolut ikke er dyrt..

Redigeret af Josefin
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer