camilla80

August 2008 Brude

59 indlæg i dette emne

Jeg har hørt at det er kutyme at sende invitationerne ud cirka 2 måneder før - synes alt andet er for tidligt, tror ihvertfald havldelen af min forvirrede familie villle glemme at de havde fået en hvis de fik den før... :-)

Så nu når vi skal giftes den 8.8.08 - ja så regner jeg altså først med at sende invitationer i starten af juni! Er det mig der er sent på den eller?

Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg syntes indbydelserne skal ud senest 3 mdr. inden. Vi sendte vores ud i starten af marts, og vi har desværre allerede fået nogle afbud, fordi folk har bestilt sommerferie. Vi skal giftes d. 2.aug og det er stadig i skolernes sommerferie. Og dem der skal giftes d.8. aug. rammer den sidste weekend i skoleferien. Så jeg vil da foreslå at I snart sender dem afsted, for det er jo nu folk sidder og planlægger ferien, og ikke i juni/juli.

Knus Nymann :rolleyes:

0

Del dette indlæg

:boohoo: jeg har vist aldrig fået skrevet i denne her tråd.

Jens og jeg skal giftes d. 08.08, og jeg synes efterhånden vi er ved at have sådan nogenlunde styr på det.

Med hensyn til invitationer: Vi har lige netop i mandags haft sidste svarfrist (og mangler stadig at høre fra fem :loveboard: ). Vi har været meget tidligt på den med de invitationer, men kun fordi vi skal melde til slottet i næste uge hvor mange værelser vi skal bruge. Hvis ikke vi skulle have gjort det, havde vi nok lige ventet lidt med de invitationer - iæsr fordi alle gæster blev varslet om datoen præcis et år inden.

Personligt synes jeg to måneder inden er alt for sent, men det er jo ens eget valg. Vær dog opmærksom på at der er mange ting, man først kan planlægge færdigt, når man har det endelige gæsteantal. I kan risikere at få rigtig meget travlt muligvis.

Og weeeeee, nu er der kun lidt under to måneder til at jeg skal besøge min kjole hos skrædderen igen :rolleyes::):):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Nå det er lang tid siden at der har været gang i denne tråd så jeg syntes da lige at jeg ville skrive en lille update:

Indbydelserne er sendt ud for en lille måned siden

Ringene kom for 14 dage siden og er perfekte

kjolen er købt og venter kun på at blive syet til

vi skal aftale meneu med stedet på onsdag uh hvor jeg glæder mig

musikken er på plads en solist ved navn phil nice

brudebuketten er aftalt med min kollega

skoene er købt

undertøjet skal købes på onsdag

så har jeg fundet tøj til ungerne som skal bestilles når farmand har bestemt sig for farve af tøj så de passer lidt sammen

jeg har aftalt tid med frisør

og sidst men ikke mindst så har jeg købt pink sukker så det passer til vores pink/røde tema.... :cheerleader3: nogen der sage zilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Hi hi vi fik prøvelsesattesten tilbage igår og sørme om vi ikke har opfyldt alle krav og vi må blive gift :bearhug: Det er jo meget godt ellers tror jeg nok at vi havde et problem med alt det der er planlagt..... Nå men selvom at jeg ikke tvivlede et sekund på at vi fik den så er man alligevel glad så er der en ting mere man kan stege af to doo listen :bearhug:
0

Del dette indlæg

Jamen jeg fik ikke set denne tråd.

Men her skal min dejlige kæreste og jeg giftes den 30. august. :bearhug:

Vi har tjek på rigtig mange ting .... men men men selvfølgelig ikke alt, så vi skal nok nå at få lidt bryllupsstress inden dagen :bearhug:

Nøj hvor jeg glæder mig til dagen :bearhug::hug::hug:

0

Del dette indlæg

Datoen her hedder d. 30 august og vi begynder da så småt at være klar..

Er klaret:

Ringen er ved at blive lavet - skal ind og godkende den om ca 14 dage.

Kjolen er ved at blive syet.

SU er d. 30 juli - indtil nu er der ingen afbud!! :bearhug:

Maden er så småt ved at være på plads - der kommer en kok ud og laver mad. Han er ved at lægge sidste hånd på menuen.

Har lejet service, glas osv.

Kagen er bestilt

Hår/ make up - der er bestilt tid

Buket - laver min bror's kæreste

Navneændring

Prøvelsesattest

Mangler:

Tøj til manden

Duge

Købe drikkevarer

Lingeri

Sko

Noget blåt og noget lånt

Og en masse småting

Ja, der begynder da at være styr på tingene.. Men om der er styr på det eller ej, tja vi bliver jo nok lykkelig gift alligevel.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er med den 2. august - og pu ha det er lige om lidt!!! :bearhug::bearhug::bearhug:

Vi mangler ikke ret meget.

Manden skal ud og have rettet tøj d. 7 juli - han lejer et kjole og hvidt.

Min kjole skal hentes, den er ved at blive lagt op.

brudebuketten skal bestilles - det ordner manden

Vi skal snakke med præsten, men vi ved hvad vi skal synge og hvad musik der skal spilles.

Vi skal lave bordkort - bordplanen er i orden!!

Ellers er alt andet på plads - så jeg kan bare holde ferie fra nu af.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer