Sign in to follow this  
Followers 0
missunique

Hvilken kjole er smukkest?

17 posts in this topic

Hvilken kjole synes I er den smukkeste.. den hvide eller den brune.. hvis jeg vælger den hvide, skal jeg bære slør, vælger jeg den brude, skal jeg kun bære tiara.

ikke_navngivet.bmp

0

Annonce ♥

Hej...

Begge kjoler er meget langt fra mit eget valg - men synes den hvide er rigtig fin og det ville være den jeg ville vælge.

Kan egentlig meget godt lide de der brusende tylkjoler, men har bare vlagt noget HELT andet.

Tror du bliver smuk

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif

0

Vedhæfter lige billederne for dig så man ikke skal i to tråde.... Så er det lidt nemmere at sammenligne dem..

Personligt er jeg hverken til strut eller tyl, men skulle det være så kan jeg godt lide den der er lidt anderlede, den i mocca farvet (eller hvad farverne nu hedder) Den er anderledes og det kanjeg rigtig goddt lide... *SS*

Knuz Trine

post-16460-1178080006.jpg post-16460-1178079995.jpg

0

Det er svært at sige, begge kjoler er smukke.

Hvad vil du gerne udstråle? jeg tror også du skal gå efter hvilken en der sidder godt, og er god at have på.

Jeg kan godt lide tyl, eller er blevet vild med det efter jeg er kommet kl BK, men kjolen er købt.

0

Annonce ♥

Hej

De er jo smukke hver især så kan godt forstå du har svært ved at vælge ..

Jeg elsker tyl og anderledes kjoler så jeg ville også have et dilemma ... hvis du har mod på at skride lidt udenfor normalen ville jeg ikke tøve med at vælge den farvede ...

Hvis det er et traditionelt bryllup ville jeg nok tage den hvide ... men igen .. de er meget smukke begge kjoler

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Den er lidt svær..... de er jo begge utrolig flotte http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Men jeg er nok lidt gammeldags, så ville klart vælge den hvide... men det kommer jo også an på hvordan man har det i kjolerne ;)

0

Jeg ville også vælge den hivde - den er rigtig smuk http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

På den brune synes jeg der sker lidt for meget - det skulel jo gerne være dig der kommed kjolen og ikke omvendt :cheerleader3:

Men det er jo meget en smagssag - det allerbedste ville være at se DIG i dem :rolleyes:

0

Annonce ♥

Begge er flotte, men det afhænger meget af dig, som person - Du skal nok helst finde noget, som stemmer overens med din personlighed og fremtoning. Jeg kunne som de andre godt tænke mig at se DIG i dem...

Den hvide er mest klassisk, men dog lidt speciel med det meget tyl.

Den mørke er lidt mere vovet og sprælsk.

Hvad er du?

-Kirstine

0

Personligt kan jeg bedst lide den mocca/champagne farvede - den synes jeg er for lækker!

-Mette

0

Den moccafarvede er fantastisk.....den hvide er også flot, men den moccafarvede nøøøøj den er flot.... :cheerleader3:

0

Jeg er mest til den hvide kjole - den er mest brusende og prinsesseagtig :cheerleader3:

//Freja

0

Annonce ♥

Det er svært at sige - det er smukke kjoler begge to.

Personligt er jeg nok mest til den hvide, da den udstråler lide mere brudekjole end den anden - der er også npget over al det strut tyl, det er prinsesse agtigt.

Den brune er mere speciel og har en utrolig flot farve.

Har du nogle billeder af dig med dem på?

0

Den hvide! :cheerleader3:

Hilsen en anden super-tøse-tyl-prinsesse! :)

0

Den hvide!!!! det var faktisk LIGE sådan noget jeg var vild med da jeg skulle prøve.. ( Det endte med noget helt andet .. Men... ) Den er SUPER flot

0

Annonce ♥

jeg syn es den helt mørke er den flotteste. Jeg kan rigtig godt lide den måde en er "sat" på ved hoften.

0