Sign in to follow this  
Followers 0
Guest merkur65

Vores risposer og party favours.....

35 posts in this topic

Annonce ♥

Party favours.....som skal stå på tallerkenerne foran cremefarvede servietter.....

post-26053-1178055175.jpg

0

Som I kan se er det 2 mini-marcipanbrød i en organzapose med grøn kant og grønt bånd.....

Der er forskellige børnecitater på strimlerne......regner med at det kan være en "ice-breaker", for dem der ikke kender hnanden i forvejen.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

post-26053-1178055346.jpg

0

Annonce ♥

SUPER FLOT OG DET SER RIGTIG LÆKKERT OG INDBYDENDE UD!!!

RESPEKT TIL DIG

Begynder sgu helt at ærgre mig over, ikke at have haft tålmodighed nok. vores er bare de helt almindelige 'kedelige' og traditionelle - ØV

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif :rolleyes:

0

WaaauuuW sikke flot. Hold da op det må have taget noget tid, men super super flotte!!!

0

kunne da godt lige tænke mig at vide hvor du har alle de citater fra...?
0

Annonce ♥

Faktisk har vi købt selve poserne færdige..... De kommer på en lang rulle, den ene pose efter den anden og så er det bare at klippe dem fra hinanden....

Bagefter klistrede vi et hjerte af dekorationsvæv på, syede en hjerte-perle på, fyldte en spsk ris i, lukke med et sting i hver side af flappen og klistrede 2 grønne strimler på i hver side.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

Edited by merkur65
0

Annonce ♥

Super fed idé med de børnecitater (huske-huske...) - de er hysterisk morsomme :cheerleader3:

Ellers er det total lækkert lavet...cool stil!

0

Super fed idé med de børnecitater (huske-huske...) - de er hysterisk morsomme :cheerleader3:

Ellers er det total lækkert lavet...cool stil!

TAARK.....er også ret stolte af dem.... :cheerleader3:

Elsker også bare de børnecitater.....er ikke i tvivl om, at folk hurtig falder i snak, når de har dem som "ice-breaker"..... :cheerleader3:

0

Virkelig flot og kreativt arbejde :cheerleader3::cheerleader3:

Mvh Pernille.

0

Virkelig flot og kreativt arbejde :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Mvh Pernille.

Tak, det var sødt af dig.... :bearhug:

0

Annonce ♥

tror måske jeg "låner" lidt ideer af dig :thumbsupsmileyanim:

det med sitaterne er jo KANON

HURRA :bearhug: for dem som har en vidunderlig fantasi som vi andre kan låne :cheerleader3:

0

kanon ide. de er så søde jeres ris poser og gotter med citater fra børn. SUPER SUPER FEDT.

knus :thumbsupsmileyanim:

0

Super lækkert! God idé!

Hvor har du købt de flotte poser?

0

Super lækkert! God idé!

Hvor har du købt de flotte poser?

Jeg har købt dem hos Hamanns.....

0

Annonce ♥

tror måske jeg "låner" lidt ideer af dig :thumbsupsmileyanim:

det med sitaterne er jo KANON

HURRA :super: for dem som har en vidunderlig fantasi som vi andre kan låne :bearhug:

He he.....helt i orden at du låner.....det har jeg jo også selv gjort.... :cheerleader3:

0

Som I kan se er det 2 mini-marcipanbrød i en organzapose med grøn kant og grønt bånd.....

Der er forskellige børnecitater på strimlerne......regner med at det kan være en "ice-breaker", for dem der ikke kender hnanden i forvejen.... :thumbsupsmileyanim:

hej Janni

super ide med de børnecitater.. har selv lavet små æsker med chokolade til vores gæster.. de er meget enkle så de kunne sagtens bære nogle små citater for at pifte lidt op.. du skriver at du har fundet dem herinde.. men hvor....? har prøvet men kan ikke rigtig finde frem til dem... kan du præcisere lidt hvorhenne herinde smiler.. men det ser super flot ud det du har lavet det hele.

vh Junibrud. :cheerleader3::bearhug::super::toot::lol::)

0

Her er et word dokument med en masse citater, som jeg har stjålet herinde på et tidspunkt :thumbsupsmileyanim:

b_rnecitater.doc

0

Der er forskellige børnecitater på strimlerne......regner med at det kan være en "ice-breaker", for dem der ikke kender hnanden i forvejen.... :thumbsupsmileyanim:

hej Janni

super ide med de børnecitater.. har selv lavet små æsker med chokolade til vores gæster.. de er meget enkle så de kunne sagtens bære nogle små citater for at pifte lidt op.. du skriver at du har fundet dem herinde.. men hvor....? har prøvet men kan ikke rigtig finde frem til dem... kan du præcisere lidt hvorhenne herinde smiler.. men det ser super flot ud det du har lavet det hele.

vh Junibrud. :cheerleader3::bearhug::super::toot::lol::)

Her er siderne jeg har brugt....

http://www.ambassen.dk/barn/bryll.php

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...st&id=91825

Edited by merkur65
0

Hejsa ...

Hvor er dine risposer bare flotte :cheerleader3:

Jeg tænkte på hvor du havde fundet det silkebånd, har været på jagt efter det længe.

:):):):toot:

0