2.edition

Lene og Tommy

106 indlæg i dette emne

:blush::cheerleader3::cheerleader3:

Nu har vi topfigur ... tak til Sibilla ... og kagestativ .. tak til Miss Australia .. for god handel

post-26484-1189057071.jpg

post-26484-1189057080.jpg

Så når jeg ind imellem tænker .. Kan det nu passe du skal giftes :cheerleader3: .. så kan jeg tage et kig på tingene og glæde mig over at JA det skal jeg faktisk :blush:

Der er ikke sket det store siden sidst ... vi venter på tilstandsrapport på huset .. håber det sker i denne uge .. så vi kan få papirerne ordnet og komme igang ...

Vi har fået ny ring på .. den gamle mistede jeg jo desværre ... så nu har vi en i kirurgisk stål med tribal mønster i gråt ... vi har faktisk snakket om at beholde den .. den er rigtig behagelig at gå med og passer fint til os (stilen that is) ... så nu er vi nyforlovede :cheerleader3:

Sønnike er startet på teoriundervisning :blush: svært at forstå han er blevet så gammel ...

ellers er der ikke sket det store .. jeg skal på shopping med tøserne imorgen .. de skal have nye klude ... og de mindste skal til Bornholm med klassen på mandag :fløjt: kommer til at savne hende

Jeg skal have bestilt mønster hos Fjølner ... der er en kjole som muligvis lige er mig .. men nu får vi se

Det var det ... roder stadig med invitationer og tænker på noget save the date sjov da jeg ved mange af vennerne måske skal til træf den weekend hvor vi skal giftes ... vil jo gerne ha så mange som muligt med

Ha en god dag

:carrot:

Redigeret af 2.edition
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu er det hvis på tide at jeg får skrevet en besked til dig :cheerleader3: Jeg har jo været herinde et par gange for at se hvad der sker.

Jeg syntes at de små bryllupskager er så søde. Og det kagestativ du har købt passer jo lige til dem :cheerleader3:

Det er også en sød topfigur, overvejede selv den sammen. Men kærsten ville have en anden :blush:

Jeg er spændt på hvad du finder ud af med din kjole. Inspirations billederne er virkelig flotte.

0

Del dette indlæg

Så troede jeg jeg vidste hvad stilen på kjolen skulle være og nu er jeg forelsket igen SUK ...

rembo styling

post-26484-1186570598.jpg

modeca

post-26484-1186570578.jpg :cheerleader3:

total favorit hvis bare den var rød

cymbeline-amerique.jpgCymbeline_Petra.jpg

cymbeline_ardente.jpgpantalonrojolc3.jpg

uhuhuhuuuuuu.....................me like!!!!!

Hej Lene

Tak for din hilsen i min tråd, dejligt at se du har nået så meget allerede.hvor er du heldig, med en kæreste der interesserer sig for at I skal giftes :balloon: Han får lige et plus i min bog... :boohoo:

Held og lykke med alle dine prøver, håber de finder ud af hvad det er der forårsager de blackouts - det er uhyggeligt at du sådan bare har gået rundt uden at vide noget senere... :cheerleader3:

Er vild med jeres invitationer, og selve temaet.........ville selv ønske jeg havde "nosser" nok til at troppe op i en af de kjoler! suk... de er helt fantastiske!

Med hensyn til monogrammet ... som der er andre der er inde på, så syns jeg at invitationen skal afspejle selve festen og jeres intentioner med brylluppet. Bare et forslag... hvad med at sætte et sort/hvid billede på af en Harley???? man kan finde nogle rigtig fede billeder rundt omkring på nettet...

held og lykke med det hele

/Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Tak fordi du kiggede forbi

Wauv for nogle kjoler ... de er bare skøøønne ... jeg har fået mig en gine nu og går snart igang med at lave prøvekjole ... så blir spændende at se hvad det ender med

Jeg er skam glad for at han interesserer sig for planlægningen .. han har en del plusser i min bog :ilovebryllupsklar: og det er skønt ikke at være helt alene om det .. så du er nødt til at sparke din tilkommende igang ... men nu skønt at du fik blomster ()()

Ang. prøver så var jeg i EEG i torsdags og venter nu bare på svar fra hende jeg var ude hos .. de mener det måske kan være en form for epilepsi .. men nu får vi se .. kan også bare være stress ... selvom jeg synes jeg er ret rolig

Må lige tænke over den med monogrammet igen ... går nok ikke med en Harley da vi kører Suzuki .. men ellers burde man kunne finde på noget .. men jeg er helt vild med det monogram du har .. synes det er rigtig flot med to farver på den måde du har brugt det

Nu har du ikke mange dage tilbage før den store .... håber du finder ud af det med tilretning .. men for søren hvor er den kjole flot til dig selvom den måske er for stor :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu er det hvis på tide at jeg får skrevet en besked til dig :) Jeg har jo været herinde et par gange for at se hvad der sker.

Jeg syntes at de små bryllupskager er så søde. Og det kagestativ du har købt passer jo lige til dem :help:

Det er også en sød topfigur, overvejede selv den sammen. Men kærsten ville have en anden HUUG

Jeg er spændt på hvad du finder ud af med din kjole. Inspirations billederne er virkelig flotte.

Tusind tak for din hilsen .. nu er det jo snart for jer .. :blink:

Jeg er også vild med de små kager .. satser på selv at lave dem så tror det er nemmere at håndtere i den størrelse

Lige nu sker der ikke meget på bryllupsfronten .. min datter tager en del af mine tanler da hun måske er bløder og vi går og venter på de sidste prøvesvar ...

Så er vi ved at handle hus .. det skal laves lidt om inden vi skal flytte ind (håber på den 1/12) .. nyt badeværelse ... gulve på 1. sal .. køkken skal sættes i stand ... vinduer skiftes .. tag renses og males :) der er godtnok meget når man skriver det hele ned ... men det bliver så dejligt .. så det er det hele værd

Jeg er så småt begyndt med at tænke kjole så gine er klar og prøvestof er købt .. og et grundmønster så jeg har noget at gå ud fra .. så nu er det bare om at komme igang

Før vi skal flytte har vi dog lige to lejligheder der skal males og gøres klar til næste indflytter :) får lidt travlt så har vist egentligt ikke tid til at sidde her :bearhug:

Ha en dejlig dag og hvis ikke jeg når det inden så håber jeg I får et fantastisk bryllup :)

0

Del dette indlæg

Er altså nødt til at lige skrive det her ...

Vi får nøglen til huset sidst i denne uge (efter de 6 dages fortrydelsesfrist) .. hvor går tiden bare langsomt :bearhug:

Min datter har skiftet skole efter vi i 1 1/2 år har talt om tingene der hvor hun gik før .. en klasse med meget ballade som hun dog ikke havde lyst til at rejse fra da hun havde en god veninde .. i tirsdags gik det så helt galt og hun bad selv om at flytte .. og så kom der gang i tingene .. onsdag startede hun i sin nye skole .. onsdag aften var hun med i klub sammen med nogle piger fra klassen .. torsdag startede hun til håndbold sammen med nogle af de andre piger .. hun stråler som en sol når hun tager afsted i skole

Selvom jeg måske burde ha flyttet hende før så er jeg glad for at jeg først gjorde det nu ... hun var klar til det og jeg brød ikke mit løfte (hvilket er vigtigt i vores forhold da hun er vant til jeg er den eneste stabile voksne hun har haft indtil min kæreste kom ind i billedet) .. det er så dejligt at se hende klemme på med lektierne og smile glad når hun tager i skole .. hvad mere kan en mor ønske sig

Nu mangler vi bare svaret på blodprøverne .. det må være snart :biggrin:

Efter weekendens strabadser .. den sidste tur på mc i år .. er jeg noget flad så resten af dagen går nok med stille oprydning og opstart på Dansk HF som først er idag ... så nu har jeg noget at knokle med ... skal gerne have en idé om hvad der skal ske videre inden den 3/10 hvor jeg skal til møde på kommunen ang. evt. revalidering

God dag til jer alle

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Må altså lige vise huset frem her ... det er ikke noget særligt .. men det bliver det (blir mahogni med tiden :thumbsupsmileyanim: )

post-26484-1191737604.jpg

Forestil jer taget afrenset og sort .. ny garageport .. nye vinduer på 1. sal og de andre i en lys farve .. indkørslen skal lægges om til foråret .. stakittet får nok også en smule lys maling

post-26484-1191737626.jpg

Badekar bliver fjernet og fliserne pillet ned .. der kommer antik marmor på gulv og hvidt sanitet .. vi er lige nu ved at finde ud af hvordan vi placerer bruseniche da vi gerne vil bruge den plads hvor badekarret er til bord og vask

Redigeret af 2.edition
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På tide at hive tråden frem i lyset ... det er ved at være tid der sker noget her omkring ..

Jeg har været fraværende af mange grunde .. de to største er ombygningen af vores hus og min mors helbred ..

Vi blev færdige til indflytning 1. december og det var dejligt ... nu kan vi læne os tilbage og nyde resultatet af to måneders knoklen .. der skal nok komme billeder ...

Min mor kom på sygehuset en nat først i december ... nok det værste jeg har oplevet .. ikke det at hun kom afsted for det var nærmest en lettelse .. men det der gik forud ... den korte version : hun kunne ikke genkende hverken min far eller jeg .. sad bare som en grøntsag og gloede op i loftet .. fuldstændigt isoleret fra omverdenen ... (hun er gennem længere tid blevet mere og mere senil uden påviselig grund) .. det skete på èn aften og da min far er næsten døv bad han mig tage med på sygehuset .. nok den længste tur jeg har kørt .. de fandt ikke ud af hvad der var galt .. og hun kom hjem i god behold inden jul .. stadig senil og forvirret men hun har ikke ondt og det er en trøst trods alt

Vi havde en dejlig stille og rolig jul .. sammen med mine forældre og børnene (som ikke er en selvfølge da jeg jo er skilt) ..

Så langt så godt ... nu står jeg så med et dilemma som I kan se her i denne tråd

Jeg har dog sat mig for at fortsætte planlægningen ... vi snakkede om det igår og vi begge to har detsamme udgangspunkt .. vi vil bare gerne have kirkens velsignelse ... og med det udgangspunkt bliver brylluppet så planlagt .. dvs alt andet er ting der bare følger med .. så gør vi det som det efterhånden falder os ind

Kjole er ikke prøvet og jeg aner ikke hvad stilen bliver .. råt/romantisk/klassisk ... måske i én stor forvirring ...

Invitationer er lidt detsamme .. alle muligheder står åbne ..

Hvad underholdning angår .. tja .. da vi ikke har fastlagt festens rammer er det svært at finde ud af hvad musik vi skal have men én ting har jeg dog overvejet ... indgang i kirken .. jeg vil så gerne have lidt af opmærksomheden væk fra min person og samtidigt fortælle min tilkommende at jeg elsker ham højt og ikke kunne forestille mig et liv uden ham ... min kærestes bedste ven har en kone der synger aldeles pragtfuldt ... hende vil jeg tale med og se om jeg kan overtale hende til at synge ... det bliver en utraditionel sang tror jeg .. "Always on my mind" eller noget i den stil .. med få omskrivninger i teksten ...

Farvetema .. jeg har jo et eller andet med mørkeblåt .. bordeaux .. rød .. sort .. ja der er nok at vælge imellem .. og jeg er ikke sikker på om der bliver et tema .. jeg tror vi måske ender med at invitationer og hvad der ellers skal til bliver samme stil .. ellers ligger det meget åbent ...

Vi er meget forskellige .. men vi har samme udgangspunkt og det må vi bare holde fast i .. bliver det bare til vielse uden fest .. så er det sådan det bliver .. men giftes det vil vi for det her er det rigtige for os begge og det har der aldrig hersket tvivl om ...

Så nu planlægger vi .. og tager tingene som de kommer ...

0

Del dette indlæg

Velkommen tilbage.

Tillykke med huset, der nok skal blive rigtig flot. Der er masser af muligheder i det. Også tillykke med din "nye" datter. Hvor skønt, at hun blomstrer og stråler som en sol efter skoleskiftet.

Det er jeres bryllup og vil I have det ganske stille og roligt og måske "bare" vielsen og ikke fest eller reception, jamen så skal I skam også have det sådan. Jeg tror på, at I nok skal finde en løsning.

Hvordan har din mor det? Og har I fået svar på din datters prøver?

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre fra dig igen :griner:-

Håber og tror at alting løser sig for Jer - I skalnok få det bryllup som er bedst for Jer, det er jeg sikker på.

- Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe med inspiration osv ;)

Inspiration er altid velkommen ... du er jo en sand mester på det område :thumbsupsmileyanim:

jeg er sikker på det nok skal løse sig .. vi VIL og det er hovedsagen

:thumbsupsmileyanim:

Velkommen tilbage.

Tillykke med huset, der nok skal blive rigtig flot. Der er masser af muligheder i det. Også tillykke med din "nye" datter. Hvor skønt, at hun blomstrer og stråler som en sol efter skoleskiftet.

Det er jeres bryllup og vil I have det ganske stille og roligt og måske "bare" vielsen og ikke fest eller reception, jamen så skal I skam også have det sådan. Jeg tror på, at I nok skal finde en løsning.

Hvordan har din mor det? Og har I fået svar på din datters prøver?

Vi er færdige med huset .. vi flyttede ind 1. december .. var så heldige at vi kunne bo et andet sted imens vi byggede om .. og ungerne stortrives .. pragtfuldt

Min mor har det ok .. hun er bare en smule distræt ind imellem .. min datter har ikke en blødersygdom så nu undersøger de videre hvad det kan være ..

Løsningen skal nok dukke op .. han interesserer sig for planlægningen og det gør det jo en hel del lettere at tage beslutninger

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig igen :loveboard:

Håber og tror at alting løser sig for Jer - I skalnok få det bryllup som er bedst for Jer, det er jeg sikker på.

Inspiration er altid velkommen ... du er jo en sand mester på det område :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Just tell me what you need :griner:-

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre fra dig igen -HAHA-

:griner:-

Just tell me what you need -HAHA-

Kjoler i et lidt råt look .. ikke noget pussenusset .. de skal faktisk kunne bruges på en MC (just in case) -HAHA-

Invitationer .. heller ikke for pyntede .. enkelt råt/romantisk (nå ja lidt kvinde er man vel altid) :loveboard:

Ved ikke om det kan hjælpe til idéer .. men i klubben går jeg under et nummer som i en :thumbsupsmileyanim: 's øremærke .. fordi de sagde til manden engang at hvis han havde fundet en kæreste måtte det være en jerseyko .. så da jeg skulle i klubben første gang havde jeg erhvervet mig et øremærke .. og det nummer blev så mit "kælenavn" .. så vi er i slagterbranchen begge to .. jeg på den forkerte side af kniven .. han som slagter :griner:-

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre fra dig igen -HAHA-

:griner:-

Just tell me what you need -HAHA-

Kjoler i et lidt råt look .. ikke noget pussenusset .. de skal faktisk kunne bruges på en MC (just in case) -HAHA-

Invitationer .. heller ikke for pyntede .. enkelt råt/romantisk (nå ja lidt kvinde er man vel altid) :loveboard:

Ved ikke om det kan hjælpe til idéer .. men i klubben går jeg under et nummer som i en :thumbsupsmileyanim: 's øremærke .. fordi de sagde til manden engang at hvis han havde fundet en kæreste måtte det være en jerseyko .. så da jeg skulle i klubben første gang havde jeg erhvervet mig et øremærke .. og det nummer blev så mit "kælenavn" .. så vi er i slagterbranchen begge to .. jeg på den forkerte side af kniven .. han som slagter :griner:-

Farver?

0

Del dette indlæg

Jeg hælder stadig mest til rød ... sort .. creme .. og måske en meget mørkeblå ... måske sammen eller hver for sig .. ikke fordi jeg gør det nemmere vel ..

Jeg elsker sort men det er nok lige dystert nok at køre igennem med til et bryllup .. men måske tilsat hvid eller rød .. eller måske en helt fjerde farve .. lime er heller ikke så tosset endda :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når jeg tænker nærmere over det er jeg nok mere til olie under neglene, lædertøj og støvler end til kjoler .. det kan godt gøre det svært ... men når vi er hoppet af mc'en og neglene er renset ... så er der trods alt en lille romantiker gemt indeni ..

Alt det vil jeg gerne holde fast i og det faktum at jeg er mor til tre store og dejlige børn ..

Jeg forestiller mig lidt hvordan selve vielsen skal foregå ..

Min far som jeg snød for oplevelsen ved at følge mig op da jeg for snart 100 år siden blev gift .. skal ikke snydes .. men men men .. han giver mig jo ikke væk (han sendte mig sådan set allerede hjemmefra da jeg var 17) .. så jeg forestiller mig han følger mig halvvejen og at min store søn på 19 tager imod der og følger med mig resten af vejen ... også fordi det har været så vigtigt for mig at børnene var godt tilpas ... det vil efter min mening være en tilkendegivelse af at de endelig har det godt .. pigerne på 17 og 13 håber jeg vil følges med mig hele vejen ..

Hvis jeg kan få vores veninde til at synge så vil det være den perfekte start for mig .. fulgt af de mennesker der betyder mest for os ..

Klubben betyder meget for os begge ... præsten har intet problem med rygmærker i kirken ... så vi regner med at de kommer i vest .. det har de gjort til de andre bryllupper der har været .. det er svært at forklare hvad det er med den klub .. i starten syntes jeg det var lidt fjollet som han gik op i den .. men efterhånden som jeg lærte dem at kende begyndte jeg at forstå det .. det er varme og oprigtige mennesker allesammen

Det var lidt baggrund

0

Del dette indlæg

Når du siger råt look, så tænker jeg automatisk Linea-kjoler - se her:

LR08_027.jpgLR08_026.jpg

LR08_022(1).jpgLR08_021(2).jpg

LR08_013.jpgLR08_024.jpg

LR08_003SE.jpgLR08_013SE(1).jpg

Synes sagtnes du kan have sort med i din kjole - det ser da forlækkert ud :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim::loveboard::griner:- den allerførste er jeg ret vild med .. den er rigtig lækker .. og den anden ... men mon det går til mine korte ben :griner:- de sidste to er altså heller not så værst ..

De 4 midterste er også flotte .. jeg falder bare ikke helt .. noget med farver .. tror det er fordi de virker blege i forhold til de sorte ...

Men wauv for nogle kjoler ... tusind tak Chrisling .. du kan altså noget med det der inspiration

Sidebemærkning ... kiggede lige i din tråd men fik ikke skrevet ... din kjole er bare så flot .. sidder jo perfekt og du stråler .. så dejligt at se -HAHA-

0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig sød idé, at din far og din søn følger dig op og at dine piger følger dig hele vejen.

Hvor skønt med en præst, der lader jeres gæster komme i det, de har de bedst i og som ikke mindst er en stor del af jeres historie sammen :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Super flotte kjoler, du har fundet Chrisling

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LR08_027.jpgLR08_026.jpg

LR08_013.jpgLR08_024.jpg

Synes sagtnes du kan have sort med i din kjole - det ser da forlækkert ud :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim::loveboard::griner:- den allerførste er jeg ret vild med .. den er rigtig lækker .. og den anden ... men mon det går til mine korte ben :griner:- de sidste to er altså heller not så værst ..

De 4 midterste er også flotte .. jeg falder bare ikke helt .. noget med farver .. tror det er fordi de virker blege i forhold til de sorte ...

Men wauv for nogle kjoler ... tusind tak Chrisling .. du kan altså noget med det der inspiration

Sidebemærkning ... kiggede lige i din tråd men fik ikke skrevet ... din kjole er bare så flot .. sidder jo perfekt og du stråler .. så dejligt at se -HAHA-

Nej,tænkte nok at de fire miderste ikke lige var din smag - men man kan måske få dem i andre farvesammensætninger?

Men nej...du skal nok have lidt federe detaljer på...

Var næsten sikker på at du ville kunne lide de sorte...synes fint du kan bruge dem som glam-rock-kjoler der ville falde fint i tråd med et biker-bryllup...de er lidt rå, lidt glamourøse, men ikke for fine -HAHA-

0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig sød idé, at din far og din søn følger dig op og at dine piger følger dig hele vejen.

Hvor skønt med en præst, der lader jeres gæster komme i det, de har de bedst i og som ikke mindst er en stor del af jeres historie sammen :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Super flotte kjoler, du har fundet Chrisling

Ja hende Chrisling hun kan altså ...

Det er en super dejlig præst vi skal have .. da jeg i sin tid lige var blevet alene kom hun på uanmeldt besøg .. ville bare lige se om vi havde det godt ungerne og jeg .. og her til jul da vi gik i kirke måtte alle bag os vente på deres tur da hun lige skulle høre hvordan det gik og om min mor havde det godt igen .. hun er virkelig sød .. det eneste hun ikke bryder sig om er ris i kirken ..

Idéen med min far og min søn har længe rumsteret .. egentligt ville jeg at min søn skulle følge mig sammen med pigerne hele vejen .. som vores liv har været .. vi har altid været sammen .. og på den måde vise at vi stadig er sammen .. men jeg synes det vil være lidt synd for min far at "snyde" ham igen da jeg er eneste barn ..

LR08_027.jpgLR08_026.jpg

LR08_013.jpgLR08_024.jpg

Synes sagtnes du kan have sort med i din kjole - det ser da forlækkert ud :loveboard:

:griner:-:griner:--HAHA- den allerførste er jeg ret vild med .. den er rigtig lækker .. og den anden ... men mon det går til mine korte ben :) de sidste to er altså heller not så værst ..

Sidebemærkning ... kiggede lige i din tråd men fik ikke skrevet ... din kjole er bare så flot .. sidder jo perfekt og du stråler .. så dejligt at se :hug:

Nej,tænkte nok at de fire miderste ikke lige var din smag - men man kan måske få dem i andre farvesammensætninger?

Men nej...du skal nok have lidt federe detaljer på...

Var næsten sikker på at du ville kunne lide de sorte...synes fint du kan bruge dem som glam-rock-kjoler der ville falde fint i tråd med et biker-bryllup...de er lidt rå, lidt glamourøse, men ikke for fine :(

Jeg sidder faktisk for første gang med den der "Der er den jo" følelse .. lige nu er min overbevisning at den bliver hvid/sort og gerne en af de fire du har fundet .. de er da for fede -HAHA--HAHA-

Hejsa

Bliver lige nød til at smide en kjole ind.

Jeg synes den er sej og rå, men også feminin.

Den er en af de kjoler jeg forhandler -HAHA-

Tine

Den er rigtig sød og enkelt ... men nok ikke lige min stil .. men kom endelig med input for dem kan man aldrig få nok af ... jeg tror man skal have en rimeligt slank figur for at være helt hjemme i den kjole og jeg har lidt buler hist og pist

0

Del dette indlæg

Hun lyder virkelig som en fantastisk præst og sødt menneske. I er heldige at have sådan en præst :thumbsupsmileyanim:

Det er jeg også rigtig glad for .. det betyder en del for mig at jeg har tillid til hende .. og at hun kender mig den dag vi står foran hende ...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer