2.edition

Lene og Tommy

106 indlæg i dette emne

Hej alle

Vil lige være med her selvom der ikke er fastsat en dato endnu ... vi har dog talt om 8. august 2008 .. men det ligger ikke fast endnu ....

Vi er 41(mig) og 44 ... har ikke kendt hinanden så længe men er ikke i tvivl om at det her er vores skæbne ... vi er bedste venner ... soulmates vil jeg næsten driste mig til at kalde det ... og efter vi hver især har haft et par forliste forhold har vi samtidigt fundet ud af hvad det er vi ønsker i et forhold og det har vi fundet ... jeg har tre børn på 12-16 og 18 ... han har desværre ingen egne børn, men mine elsker ham så nu har han tre :rolleyes:

Vores bryllup bliver nok ikke helt traditionelt ... vi kan desværre ikke som vi gerne vil ... vies i vores klubhus da det ikke længere ifølge vores præst kan lade sig gøre at få kirkens velsignelse udenfor kirken :cheerleader3:

Kjole er jeg så småt begyndt at overveje men det bliver ikke nemt ... han vil sikkert bære vest og rygmærke hvis det tillades men dette er så heller ikke sikkert ... hvad kjolen angår vil jeg gerne have en der er utraditionel ... lidt rå i looket dog gerne med et strejf af romantik ... har tænkt lidt Rembo men kan ikke lige finde den der siger spar to til det hele ...

Gæsterne bliver en broget blanding af familie, venner og klubkammerater ... vi kører MC ... så tror ikke det bliver alt for formelt ... snarere en meget afslappet atmosfære ... festen holder vi sikkert i klubben hvor der er både køkken og bar og masser af udeareal hvis det bliver nødvendigt at sætte telt op ... kommer an på hvor mange vi bliver

Nu kan vi i ro og mag planlægge og glæde os ... og jeg ved ikke med I andre men jeg elsker hver eneste nye dag jeg vågner til fordi jeg har visheden om at jeg har fundet den eneste ene ...

Det var alt for nu men der kommer nyt til ... lur mig om jeg ikke vil bruge en del tid herinde ... når ikke den står på tilgroet have eller hygge med familien og træf

Så er det tid til at jeg kan påbegynde en liste af en form ... for ikke at stresse mig selv skriver jeg kun de ting på der er ordnet indtil videre og dem der er under opsejling

Er klaret

Er på vej

Her vil jeg sikkert ændre mening 700 gange inden d 8/8

Kan give anledning til panik

Kirke : Aftalt med præsten ... den 8. august kl 15.30udsættes

Feststed : Vores klubhus eller forsamlingshus (priser er ved at blive udregnet)

Invitationer: har ikke helt styr på designet, mange forskellige overvejelser

Gæsteliste: vi arbejder på den ... skal lige ha børnespørgsmålet på plads

Salmer: er alene min afdeling og har fundet 4 jeg synes om og præsten har godkendt

Brudekjole: OOH MY ... der er mange at vælge mellem :cheerleader3:

Buketten ... har jo ik noget at sku ha sagt der (men lader jo mine idéer sive, så håber han fanger dem) :cheerleader3:

Det var lidt indtil videre ... der mangler frisør .. kirkehæfter .. musik har vi ikke overvejet ... transport (kan nok ik køre bagpå MC i kjole og slør ... :cheerleader3: ville se godt ud med hjelm ) ... fotograf osv osv http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif

Redigeret af 2.edition
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3:

Vil da som den første ønske dig VELKOMMEN TIL!!! Og STORT TILLYKKE med det forestående bryllup!!

Pas på..... Man bliver afhængig af det her inde!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif :cheerleader3::rolleyes:

Glæder mig til at følge din planlægning!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:rolleyes::cheerleader3: Velkommen til! :cheerleader3::cheerleader3:

Ja, herinde kommer man nemt til at bruge meeeeeeget tid :cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif

Glæder mig til at følge jeres videre planlægning

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hej og velkommen til dette fantastiske forum, hvis afhængighed jeg er lidt i tvivl om, med hensyn til, hvor vidt abstinenserne er til at leve med, når engang jeg er blevet en gift frue.. :rolleyes:

Det lyder da spændende med et utraditionelt bryllup - dem er der flere af herinde, med rigtig god inspiration, for sådan nogle mere traditionelle brylluper - som vores.. :cheerleader3:

Med hensyn til rygmærke, så er der en gravsten med HA mærke i Nørup Kirke.. Ikke så langt fra hvor vi bor, jeg har da været og se den.. Og det må da siges, at være inden for kirkens mure..

Stort tillykke med det kommende bryllup... Og rigtig god fornøjelse med planlægningen..

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi nået et skridt videre ... vi var til træf i weekenden ... nu har han friet :thumbsupsmileyanim: med de fleste af vennerne som vidne ... så nu er det officielt ... jeg skal giftes med verdens dejligste mand ...

Nu er det så datoen der skal fastlægges og formerne ... men vi holder ved at det skal foregå i klubben og at det bliver en broget blanding af familie og venner ... vennerne er alle fra klubben så de bliver lidt spændende hvordan familien tackler den ..

Men foreløbig glæder jeg mig over hans knæfald ... det var virkeligt det bedste der kunne ske ... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er vi nået et skridt videre ... vi var til træf i weekenden ... nu har han friet :bearhug: med de fleste af vennerne som vidne ... så nu er det officielt ... jeg skal giftes med verdens dejligste mand ...

Nu er det så datoen der skal fastlægges og formerne ... men vi holder ved at det skal foregå i klubben og at det bliver en broget blanding af familie og venner ... vennerne er alle fra klubben så de bliver lidt spændende hvordan familien tackler den ..

Men foreløbig glæder jeg mig over hans knæfald ... det var virkeligt det bedste der kunne ske ... :super:

Stort TILLYKKE med frieriet her fra!!

Hvor dejligt for jer!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:bearhug:Stort tillykke med knæfaldet :super:

Det bli'r spændende at følge Jeres planlægning.. :thumbsupsmileyanim:

Og en blandning af klubvenner og familie, ser jeg ikke somet problem. Med mindre nogen fra Jeres familie er som min far :) så ville der helt sikkert blive lavet en masse bøvl ud af det...

Men vi må jo så satse på, at gæsterne kommer for at fejre Jer, og ikke for at skabe problemer... Det er jo jeres store dag - :cheerleader3::toot:

:lol: Jeanet

0

Del dette indlæg

Så er vi nået et skridt videre ... vi var til træf i weekenden ... nu har han friet :super: med de fleste af vennerne som vidne ... så nu er det officielt ... jeg skal giftes med verdens dejligste mand ...

Men foreløbig glæder jeg mig over hans knæfald ... det var virkeligt det bedste der kunne ske ... :heart:

Stort TILLYKKE med frieriet her fra!!

Hvor dejligt for jer!! :ilovebryllupsklar::denmarkflag:

-HAHA-Stort tillykke med knæfaldet :)

Det bli'r spændende at følge Jeres planlægning.. :pokey:

Og en blandning af klubvenner og familie, ser jeg ikke somet problem. Med mindre nogen fra Jeres familie er som min far :hug: så ville der helt sikkert blive lavet en masse bøvl ud af det...

Men vi må jo så satse på, at gæsterne kommer for at fejre Jer, og ikke for at skabe problemer... Det er jo jeres store dag - :pokey::)

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Jeanet

Tak til jer :toot:

Jeg ved hans familie kender og accepterer vennerne .. min familie er straks værre ... men jeg håber og tror på at de , eftersom de ved hvad jeg og ungerne har været igennem, bare er glade for at vi er lykkelige og kan klare at ikke alle er i jakkesæt og pressefolder den dag :kiss:

Mine forældre er utroligt glade for Tommy så jeg tror ikke de siger så meget til det ... men jeg er så heldigvis nået den alder hvor jeg bestemmer selv og jeg er rimeligt ligeglad med hvad andre tænker lige på den konto ... vi elsker hinanden og vil gerne have kirkens velsignelse det er det der betyder noget ... så må de der er utilfredse komme sig over det ... eller lade være .. det er jo ikke dem jeg skal leve sammen med

Jeg er bare i den 7. himmel og ungerne var smil fra det ene øre til det andet over frieriet så det kan ikke blive bedre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået talt lidt om formerne ... der er ingen af os der har lyst at bruge en mindre formue på brylluppet ... istedet har vi snakket om en menu der bliver hen i retning af helstegt pattegris med salat og hvad der ellers kan serveres af tilbehør ... vi håber på at kunne arrangere festen i træf-ånd ... dvs en masse glade mennesker ... god mad og musik ... afslappet stemning ...

Jeg har bestemt mig for at jeg ... da vi begge har været gift før og jeg har børn ... vil giftes i rødt ... en af grundene er også at det er min tilkommendes yndlingsfarve så hvorfor ikke kombinere det ... så jeg er på udkig efter noget rødt ... ikke nødvendigvis en traditionel kjole ... har en idé om en 2 i én ... dvs en kjole der er lang til kirken men som med et snuptag kan gøres mere praktisk til festen ... har set det herinde på et tidspunkt ... der var et tylskørt uden på kjolen til kirkebrug ... det kunne så tages af og kjolen var stadig lang men lidt mindre pussenusset og enkel

jeg er til det lidt rå/romantiske look så jeg håber det kan lade sig gøre at finde en kjole der passer ind i det

Vi har ikke fået ringe endnu og jeg tror vi venter til brylluppet ... men intet er sikkert fandt jeg ud af i weekenden :ilovebryllupsklar: faktisk tror jeg der er taget billeder af hans knæfald så på et tidspunkt håber jeg det kommer med her :carrot:

Redigeret af 2.edition
0

Del dette indlæg

En lille opdatering og noget input søges

Vi er så småt begyndt at snakke om forskellige ting i forhold til brylluppet og han er heldigvis interesseret i at være med til at planlægge ...

Igår snakkede vi tøj til ham ... det er måske et lille dilemma og dog ... vi er jo "daglig"-mennesker og alle kender os bedst på den måde ... de fester vi går til er med klubben og det er med vest og cowboybukser ... da vi så snakkede hans påklædning igår snakkede vi om hvordan vi fik vest med rygmærke til at passe ind i noget med smoking osv ... det tror jeg vi har løsningen på

Jeg vil helst ikke at min kjole er for nuttet ... den skal være i et lidt råt/romantisk look og gerne rød ... så vi snakkede om at han kunne have cowboybukser på ... ved så ikke med skjorte/t-shirt ... her modtages gerne input ...

Er det helt ved siden af ...

Festen som sådan bliver jo ikke højtidelig og skal foregå i klublokalerne ... vi snakkede faktisk om at køre fra kirken på MC :rolleyes:

0

Del dette indlæg

YES YES YES -HAHA-:bearhug::bearhug:

Vi har fået mail fra præsten ... vores bryllupsdato er nu fastlagt og der er sat kryds i kirkens kalender den 8-8 2008

Nu skal vi bare fastsætte et klokkeslet ...

Den store pige har lige været oppe i mundtligt engelsk på gymnasiet 1. år og scorede et flot 10-tal :heart:

Tror da lige vi skal fejre lidt iaften :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Tillykke med frieriet og datoen. Den er da også til at huske! -HAHA-

Med hensyn til tøjet, synes jeg i skal gøre hvad i har lyst til. Det er jo jeres store dag, og hvis i ikke er til smoking og jakkesæt, så la vær med at tage det på. Alle bryllupper behøver jo ikke være ens.

Glæder mig til at følge jeres planlægning, med det utraditionelle bryllup. Dejligt at din kommende også deltager i projektet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Hej!!!

Stort tillykke med et flot 10 tal til datteren.. :huh:

Jeg vil da mene at et par cowboybukser vil være fint, hvis det er det, som i helst vil.. Jeg synes dog godt, at en skjorte kan bruges.. Den kan jo være med korte ærmer, så er den ikke så "skjorteagtig", men mere uformel.. Og den vil han jo også kunne have sin vest uden på..

Så er han jo også "pyntet" lidt ekstra i dagens anledning.. :bestwishes:

Med din kjole, får jeg sådan et billede af en vildt fræk kjole, som med et snuptag går fra at være lang til at være kort - sådan en tæt lårkort kjole, med et langt bagstykke på til kirken.. Men sådan at man foran kan se at den er kort, men bagfra er den lang....Hvis du forstår.. Og så i RØD - jeg elsker den farve.. :bearhug:

Og på Harley fra kirken - det er så en ting, som jeg virkelig godt ville... Det ville være "a dream come true", især for min kæreste, som ruller alle vinduer ned i bilen, når der kommer en harley forbi :denmarkflag: og jubler som en lille dreng - HØR SKAT, det lyder bare SÅ fedt..

Men sådan en tror jeg nu ikke lige vi får, det er svigermor der har betilt transport til os, så det bli'r en overraskelse..

:bearhug: Jeanet

0

Del dette indlæg

Så fik vi alligevel ring på ... selvom vi ville vente til brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Og som alt andet vi rør ved bliver det ikke på traditionel vis :thumbsupsmileyanim: vores ringe er uden navn ... tror faktisk ikke det kan lade sig gøre at sætte navn i dem ... og de kostede 50,- sættet så deeet !! Vi har simpelthen ofret et par ringe i blodsten da vi var på marked :cheerleader3: og de er rigtig gode at gå med ... :carrot: nu kan de få lov at sidde til brylluppet hvor vi så vil have en rigtig vielsesring ... sikkert i guld

go' resten af weekend til jer alle fra en nyforlovet giftelysten kvinde :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveflag: Jamen tillykke med ringen..

Det er jo bare alletiders.. :thumbsupsmileyanim:

:blush: Jeanet

Tusind tak ... ja det er rigtig dejligt :iloveyou::loveboard: folk ser godtnok lidt mærkelige ud når de finder ud af det er blodsten men på den anden side kender de os jo :iloveyou:

Velkommen til :loveflag:

Tak skal I have ... må se at få en dag sat af til at komme rundt og snuse lidt og få svaret i min egen tråd ... det er jo imorgen I står for tur så må lige skynde mig over i jeres tråd og kigge :loveboard::blink:

Redigeret af 2.edition
0

Del dette indlæg

:bearhug: der sker en del pt

Har været nødt til at skifte job pga kommunal logik ... var igang med at søge revalidering men pga den sløve sagsgang måtte jeg opgive dette da jeg ikke med familie og tre børn kan overleve på kontanthjælp, som er satsen mens det kommunale system arbejder ... efter arbejdsprøvning i et halvt år kunne jeg se frem til yderligere et halvt år med arbejdsprøvning og en alder der begynder at ligge forhindringer i vejen ... kommunen foreslog uddannelse :thumbsupsmileyanim: jubiii det vil jeg jo gerne ... men efter et nogenlunde regnestykke vil jeg være færdig efter studentereksamen og uddannelse efter ca 10 år og så er det nok ikke så f...... nemt at finde et job ... jeg er jo over 50 til den tid :bearhug:

Så var heldig at finde et job som jeg måske kan holde til et års tid mens jeg kommer tilbage i fagforening osv, som kommunen rådede mig til at spare væk da jeg jo ikke ville få brug for den på revalidering :bask:

Sidste dag på det gamle job fik jeg et blackout ... er sket en enkelt gang før ... men blev forskrækket og lægen sendte mig vej af en neurolog som mener der måske er tale om epilepsi ... der mangler simpelthen en time af min dag ... og en del af min rute ... var blot gået ud fra arbejdspladsen for at hente noget i bilen .. vendte tilbage en time senere uden at vide hvor jeg havde været ... det var dælme uhyggeligt ... mistede min ring og min mobil :bearhug: ... det gav os lidt at tænke over ... mht at sikre hinanden og børnene ... satte ting i perspektiv ...

for mit vedkommende er det 2. gang jeg har oplevet et totalt blackout ... 1. gang troede jeg ærlig talt at det var min sidste time ... da jeg besvimede ude i byen ... denne gang forsvandt der bare en time uden jeg mærkede til at jeg blev dårlig først ... var bare meget konfus bagefter ... forvirret og usikker ... dels fordi jeg er/var bange for hvad det var der skete og dels fordi det gør mig bange at jeg kan gå rundt uden selv at være herre over hvad jeg foretager mig ... havde været inde 2-3 steder (butikker) uden at ane det bagefter ... fik det fortalt ... gyyys

Så nu har jeg igen ingen ring :blush: vi er enige om at vente med at forny den til der skal guld på fingeren ... så må tiden vise hvornår det blir ... en anden ring vil jo alligevel ikke erstatte den tabte så hellere vente ....

Børnene har ferie og jeg arbejder nu på 2 holds skift ... manden har lige haft 2 ugers regnfyldt ferie ... men da jeg ikke har optjent noget og er startet et nyt sted blir der ingen ferie til mig i år :biggrin:

Vi har 5 killinger der søger nye hjem omkring den 8/8 ... 3 hunmisser og et par hanner ... nogle rødder men meget kælne rødder

Nu venter jeg på EEG for at finde ud af om jeg har epilepsi ... XXXXXX fingre for mig

Planlægningen går sløjt men det kommer sikkert tilbage når jeg har vænnet mig til de nye arbejdstider og der er kommet lidt styr på tingene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en værre omgang :bearhug:

mht. kjole - da jeg var ude at surfe fandt jeg en rigtig flot hvid lædercossage - et flot korset eller cossage ville være lidt lækkert på en bikertøs :thumbsupsmileyanim:

beatles

0

Del dette indlæg

Ikke så meget nyt bare en overvejelse ... min bedste halvdel har spurgt om ikke jeg ville tage kørekort til MC :fløjt: ved ikke om jeg har modet til det ...

Vi er lige blevet færdige med at male vores entré og det er bare dejligt :thumbsupsmileyanim:

2. skift i denne uge så en dejlig kort uge går jeg i møde ... har fri fra torsdag nat ... jubii

Og så har jeg gjort den vildt skønne opdagelse at min dejlige forlovede også er interesseret i planlægningen ... faktisk så meget at vi har fået lavet en gæsteliste så jeg kan komme igang med at tænke på invitationer ... vi har ikke helt tænkt over hvordan de skal se ud, men farverne bliver nok rød/hvid ell. creme

Glæder mig til at kaste mig ud i de kreative udfoldelser ... har fundet en af blomsterne til dekorationer, men ved ikke hvad den hedder ... den ligner egentligt en rose i blomsten men minder mere om nellikke/ærteblomst i bladene ... den holder rigtig godt fandt jeg ud af da han kom med en buket af dem i fredags og den står helt frisk endnu .. slet ingen hængehoveder imellem ... så må ha' navnet fundet på den ... den er hvis med en rød kant men den kan fås i et væld af farver så det skulle være muligt at finde en der matcher hvad vi nu bestemmer os til

Var til marked igår og høre countrymusik :boohoo: skønt ... og midt i det hele da jeg sad der med min ældste datter og min forlovede fik jeg pludselig den fantastiske følelse af at være verdens heldigste kvinde ... har alt hvad jeg turde drømme om :kiss: hvor er livet dog en forunderlig størrelse ...

Ha' en dejlig dag

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer