2.edition

Lene og Tommy

106 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tusind tusind tak for den røde inspiration :thumbsupsmileyanim: du er fantastisk til at finde den slags frem chrisling ... den der røde kjole med blonden ... ved du hvor den er fra evt. ... den kunne sagtens blive en mulighed :pokey:

KatrineK jeg suser lige vej af din tråd :bestwishes: og kigger hvad jeg kan "stjæle" der ;)

Er nu kommet farverne lidt nærmere ... dvs vi er faktisk blevet enige om at det skal være rød/hvid og sort ... og jeg har fået tyl på hjernen så det vil der nok blive brugt en del af til pynt osv ...

Har et billede inde i hovedet af en rød invitation tilsat en stribe med hvidt hvorpå der er et enkelt sort mønster ... og et bånd omkring til at holde det sammen med ... røde tylposer med bånd i sort og hvid(de helt smalle satinbånd)

Invitationerne forestiller jeg mig som en foldet A4 med sider sat ind ...

Størrelse på tyl skal jeg lige finde herinde et sted ... har fået grønt lys fra gemalen .. nu da vi snart kun har et år til vores JA så er det ok at få bryllup på hjernen :biggrin: han er sq dejlig ;)

Redigeret af 2.edition
0

Del dette indlæg

Tusind tusind tak for den røde inspiration :thumbsupsmileyanim: du er fantastisk til at finde den slags frem chrisling ... den der røde kjole med blonden ... ved du hvor den er fra evt. ... den kunne sagtens blive en mulighed :pokey:

Kjolen er fundet her - de har faktisk nogle ret fede, og anderledes kjoler...hmmm...skulle måske selv lige kigge lidt nærmere på dem :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja de er helt klart et kig værd :thumbsupsmileyanim:

Så er jeg kommet nærmere udformningen af invitationerne ...

Jeg har i samråd med mig besluttet at lave invitationer med skriftlige svarkort+frankerede kuverter ... håber på den måde at lokke folk til at svare hurtigt :blush: ... og samtidigt kan jeg gemme kortene som minde evt. sætte dem i gæstebogen

derudover skal der være vejbeskrivelser, både til kirke og feststed .. lidt om arrangementet .. evt. gøre opmærksom på at stilen er totalt afslappet (har overvejet dresscode : joggingtøj) .. at det er buffet osv osv

Så nu skal vi ha lavet et monogram .. fastsat en svarfrist .. hvor lang tid i forvejen kan man tillade sig at bede folk planlægge deres tid ?

Noget i stil med det her hvis I kan abstrahere fra farven som bliver en hel del anderledes .. sort/hvid/rød

post-26484-1186139509.jpg

Yay .. det begynder at ligne noget

og så et spørgsmål jeg ikke havde troet vi skulle ha op at vende ... børn til bryllup ... der er kun børn på min kærestes side og de er vant til at være med til festerne i familien så det lod jeg være op til ham da han jo kender dem bedst ... han mener vi skal vælge dem fra :) det kom da lige bag på mig ... har jo næsten ondt af de unger når de nu er vant til at deltage i familiefester .. at de så pludselig ikke skal med ... vil da ikke håbe jeg kommer til at ligne en dum ()() fordi de tror det er mig der sætter grænsen ... må lige vende den med ham igen ... de gør jo trods alt ikke nogen fortræd ... tværtimod kan de være med til at holde stemningen på afslappet niveau

Han mener at fra den 8. kan jeg gå lige så bryllupsamok som jeg lyster :denmarkflag: så skal den få på alle tangenter .. har lige købt ny printer så jeg er klar :carrot:

Med i overvejelserne er om jeg skal sy min kjole selv ... åååh det' svært

Så også lige mit snit til at finde en bryllupskage ... måske kan vi lave den selv nu må vi se .. den er sikkert tyvstjålet herfra et sted :blush:

post-26484-1186139301.jpg

0

Del dette indlæg

:blush: hvor er jeg bare heldig

Her sidder man fredag eftermiddag .. min arbejdssituation tegner ikke for lyst så prøver at holde hovedet højt og modet oppe .. men det lader til mine arme har bestemt sig for at jeg ikke skal være fuldtids mere .. så må tiden vise hvad der skal ske

Så bekymringerne voksede og spørgsmålet rumsterede i hovedet om vi overhovedet ville få råd til at holde bryllup ... men min dejlige forlovede manede de spøgelser væk ... selvfølgelig får vi råd så planlæg du bare løs :blush:

Så kommer han hjem .. har taget lidt tidligere fri for at hjælpe min far med at klippe hæk ... hvor er det sødt :denmarkflag: .. og da han kommer ind sidder jeg og roder med billederne af den invitation jeg kunne tænke mig ... installation af printer osv .. og hvad sker der .. han giver sig lige tid til at kigge og kommentere ... at se på de papirvarer jeg har købt .. OG endda have sin egen idé om hvad der skulle i invitationen :thumbsupsmileyanim: han har en mening :carrot: ... hvor er det bare fedt ... han fortalte endda hvor han vidste der var en hobbyforretning jeg ikke kendte til ... ( han er måske lidt naiv :) )

Så hvis ellers jeg kan finde ud af at få lavet det omslag til invitationen ... med lommer .. så skal der være kørselsvejledning til kirke og feststed ... svarkort+kuvert ... praktiske oplysninger ... og evt. ønskeliste

så skal vi bare ha strikket et kirkehæfter sammen der matcher i stilen

Selv kagen kan han lide idéen om ... det er næsten for godt

YES ... nu glæder jeg mig til at planlægge ud af det hårde liv .. for jeg ved jeg får et svar og en mening når jeg spørger .. og når jeg ikke gør ... det er så dejligt ...

Rigtig god weekend til alle fra hende der skal ud at køre på to hjul imorgen ()() kryds fingre for det gode vejr

Redigeret af 2.edition
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op du har været igennem noget....men det er som om at problemer blive små hvis de ikke handler om brylluppet når men sådan rigtig kommer igang med at planlægge....så glæd dig!!!

Lyder super spændende med din kjole og jeres stil til brylluppet....har du overvejet at bruge noget sort til din kjole...har set nogle stykker med sort slør....SÅ FLOT!!! :heart: Bare et forslag!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja man kan altså skifte kjolestil mange gange!!!

Selv om jeg har købt, kan jeg stadig blive i tvivl, når jeg ser alle de skønne skønne kjoler herinde. Suk :heart:

Har lige set din kjole og du har ihvertfald ingen grund til tvivl .. den er virkelig smuk og sidder perfekt !!

Hold da op du har været igennem noget....men det er som om at problemer blive små hvis de ikke handler om brylluppet når men sådan rigtig kommer igang med at planlægge....så glæd dig!!!

Lyder super spændende med din kjole og jeres stil til brylluppet....har du overvejet at bruge noget sort til din kjole...har set nogle stykker med sort slør....SÅ FLOT!!! :heart: Bare et forslag!!!

Ja jeg har overvejet sort ... faktisk har jeg kigget en del sorte kjoler også ... da det jo før i tiden var farven til bryllup .. så den farve ligger ikke helt ved siden af .. kigger dem stadig

Må lige vej af din tråd og kigge hvad I har fundet på ... der er jo ikke længe til det er jeres tur

Har lige til min store ærgrelse fundet ud af at der ikke er et år (læs 365 dage) til vores bryllup men 366 dage pga af skudår :heart:

0

Del dette indlæg

:heart: Ahhhh....lille pusling....det er da en hård én at skulle sluge....så det på den anden måde...så er der en dag mere du kan bruge på at planlægge.....være kreativ....eller bruge penge på ebay (har hørt det skulle været et sted der næsten sluger dine penge...så har holdt mig væk) :heart:
0

Del dette indlæg

:heart: Ahhhh....lille pusling....det er da en hård én at skulle sluge....så det på den anden måde...så er der en dag mere du kan bruge på at planlægge.....være kreativ....eller bruge penge på ebay (har hørt det skulle været et sted der næsten sluger dine penge...så har holdt mig væk) :heart:

:heart: sådan havde jeg slet ikke set det ... må skynde mig at få så meget ud af dagen som muligt :heart:

0

Del dette indlæg

Ja, man kan nå at skifte stil mange gange når man snakker om kjoler.. Jeg var sikker på at jeg var til prinsesse kjoler, men når man så ser alle de smukke kjoler alle andre har på, som bestemt ikke er med stort skørt, så bliver man jo helt i tvivl.. :heart:

Og jeg forstår da godt du bliver i tvivl, for hvor er det nogle flotte kjoler du har fundet..

Til sidst: :heart: det trænger du vist til.. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for hilsnen i min tråd :heart:

Jeg har lige suset igennem din tråd og kan rigtig godt lide ideen til invitationer og kagen er da helt vildt sej (tror jeg hapser billedet så jeg kan vise det til hr. mand), har du nogen anelse om hvad sådan en vil koste eller er du kreativ nok til at lave den selv?

lillefnys

0

Del dette indlæg

Drøner lidt rundt og kommer vidt omkring ... senest har jeg fundet de salmer jeg kan lide .. så håber jeg han er enig ... tror egentligt ikke han har nogen bestemt idé i den retning

Kærlighed er lysets kilde

Nu takker alle Gud

Jeg ved en blomst så favr og fin

Lysets engel går med glans

er det foreløbige bud på den melodiske side af vielsen ...

Nu er jeg så gået i stå med den kreative del ... kan ikke rigtigt få mig nosset færdig med invitations udkast ... synes farverne er forkerte .. må lige prøve med et billede herinde så I kan hjælpe og råde ... det plejer at være løsningen :heart:

0

Del dette indlæg

Tak for hilsnen i min tråd :heart:

Jeg har lige suset igennem din tråd og kan rigtig godt lide ideen til invitationer og kagen er da helt vildt sej (tror jeg hapser billedet så jeg kan vise det til hr. mand), har du nogen anelse om hvad sådan en vil koste eller er du kreativ nok til at lave den selv?

lillefnys

Selv tak :heart:

Du hapser bare løs ... så er jeg ikke ene om det :heart: ... jeg har ingen idé om pris da jeg med vilje har kigget efter noget jeg måske kan lave selv .. den tror jeg er overkommelig da det er små kager .. men nu får vi se hvor langt min tålmodighed strækker ... har lavet en kage på et tidspunkt med sugarpaste til min datters skolefest så har en rimelig idé om hvordan det er at styre ... så X'er for at jeg kan finde ud af det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken nogle superfede invitationer :carrot:

Ang kjolestil...så velkommen i klubben af ubeslutsomme brude :heart:

Så mange valg...men udbuddet er jo også enormt!

Jeg har selv forelsket mig i flere forskellige kjoler, der slet-slet ikke minder om hinanden stil-mæssigt.

Tror at man skal ud at prøve, for at se hvilken stil der passer en bedst...for én ting er hvordan kjolen ser ud på billeder, noget helt andet er hvordan de passer til DIG.

Jeg har på fornemmelsen at du godt vil kunne lide kjolestilen fra Cymbeline - her er et udvalg af deres røde kjoler:

cymbeline-amerique.jpgCymbeline_Petra.jpg

cymbeline_ardente.jpgpantalonrojolc3.jpg

Men tjek hjemmesiden ud, de har virkelig mange fede-fede kjoler (som ikke nødvendigvis er røde...meeeen...)!

Se her

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Årh tak skal du have! :heart: Jeg tror da også jeg bliver sikker når jeg skal prøve den igen.

Fede invitationer!

Jeg glæder mig til at se dig i den igen ...

Tak for rosen ... jeg er bare så meget i tvivl om de invitationer ... farverne forvirrer mig vist :heart:

Sikken nogle superfede invitationer :carrot:

Ang kjolestil...så velkommen i klubben af ubeslutsomme brude :heart:

Så mange valg...men udbuddet er jo også enormt!

Jeg har selv forelsket mig i flere forskellige kjoler, der slet-slet ikke minder om hinanden stil-mæssigt.

Tror at man skal ud at prøve, for at se hvilken stil der passer en bedst...for én ting er hvordan kjolen ser ud på billeder, noget helt andet er hvordan de passer til DIG.

Jeg har på fornemmelsen at du godt vil kunne lide kjolestilen fra Cymbeline - her er et udvalg af deres røde kjoler:

cymbeline-amerique.jpgCymbeline_Petra.jpg

cymbeline_ardente.jpgpantalonrojolc3.jpg

Men tjek hjemmesiden ud, de har virkelig mange fede-fede kjoler (som ikke nødvendigvis er røde...meeeen...)!

Se her

Tak for medlemsskabet :heart: altid rart man ikke er alene .. og tak for rosen af invitationerne .. har vist stirret mig blind på dem :heart:

Det er nogle rigtigt flotte kjoler ... ved slet ikke hvad vej det kommer til at gå ... mit største problem er nok at jeg ikke er så høj (sølle 160) men jeg er helt vild med den hvor der er lidt "ben" :heart: og er sikker på min kæreste også ville synes om den stil :heart: må lige lure engang på siden ... utroligt som der kan blive ved at dukke nye sider op med lækre kjoler :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer