2.edition

Lene og Tommy

106 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Weee, velkommen tilbage dato søster :cheerleader3:

Ked af at læse om din mor, men håber det går godt efter omstændighederne.

Jeg var i Casa Lezar og prøve Linea kjoler (ikke at jeg kan anbefale den butik :) ), men jeg fik faktisk at vide at man kunne bestille kjolerne i den farve man vil, så det skulle ikke blive noget problem for dig, hvis du falder for en der er lidt for hvid. Og mon ikke også du kan kombinere de to? Det var faktisk også lige præcis de to jeg havde kig på på et tidspunkt og også samme kombination som dig :cheerleader3:

Hvis du mangler inspiration til sort/hvide kjoler, så kig gerne forbi min tråd (find kjolerne gennem indexet på side 1). Efter jeg langt om længe fandt min kjolestil, spammede alle de søde piger herinde mig med de smukkeste og flotteste kjoler, så der er tonsvis af inspiration

:)

0

Del dette indlæg

Weee, velkommen tilbage dato søster :unsure:

Ked af at læse om din mor, men håber det går godt efter omstændighederne.

Jeg var i Casa Lezar og prøve Linea kjoler (ikke at jeg kan anbefale den butik :cheerleader3: ), men jeg fik faktisk at vide at man kunne bestille kjolerne i den farve man vil, så det skulle ikke blive noget problem for dig, hvis du falder for en der er lidt for hvid. Og mon ikke også du kan kombinere de to? Det var faktisk også lige præcis de to jeg havde kig på på et tidspunkt og også samme kombination som dig :cheerleader3:

Hvis du mangler inspiration til sort/hvide kjoler, så kig gerne forbi min tråd (find kjolerne gennem indexet på side 1). Efter jeg langt om længe fandt min kjolestil, spammede alle de søde piger herinde mig med de smukkeste og flotteste kjoler, så der er tonsvis af inspiration

:)

Tusind tak :cheerleader3: for velkomsten

Jo min mor har det fint .. hun har ingen smerter .. er blot lidt rundt på gulvet .. så det går .. vi må bare hjælpes lidt mere ad ..

Jeg ligger lige vejen om din tråd og stjæler inspiration med arme og ben ... er kommet helt i tvivl om jeg overhovedet når at få en kjole inden brylluppet :) men det kommer nok lige pludselig .. er så spændt på at se hvad min svigerinde har valgt for de skal jo giftes i maj ... håber hun er en helt anden type end jeg :cheerleader3: bare så det bliver to forskellige bryllupper .. for vore mænd ligner jo hinanden rimeligt meget :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Har lige læst din tråd godt og rgundig i gennem.

Sikke en historie du fortæller - jeg blev virkelig fanget.

Håber at er vel - du er dælme stærk.

Min datter på 14 har også lige været igennem et skoleskift også pgr. af elever og lærere

- hun er også blevet en "ny pige" - glad og veltilpas

Jeg opdagede lige MIN kjole mellem dine lækre kjoler.

post-8060-1203975686.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Har lige læst din tråd godt og grundig i gennem.

Sikke en historie du fortæller - jeg blev virkelig fanget.

Håber at er vel - du er dælme stærk.

Min datter på 14 har også lige været igennem et skoleskift også pgr. af elever og lærere

- hun er også blevet en "ny pige" - glad og veltilpas

Jeg opdagede lige MIN kjole mellem dine lækre kjoler.

Tak for din hilsen :cheerleader3: jeg ved ikke om jeg er stærk .. man lære nok at spille de kort man har fået tildelt

Det føles som om det er år og dage siden jeg har været herinde ... det går lidt sløjt med planlægningen .. faktisk hænger brylluppet lige pt i en tynd snor.

Vi blev jo inviteret til ét bryllup allerede omkring juletid .. det står i Maj ... så kom indbydelse nummer to .. det er til April .. så er der et par konfirmationer ... tja .. ved ikke rigtig .. så døde min moster for nylig hvilket også var med til at bombe humøret lidt .. det ene øjeblik havde hun dårlig ryg og ugen efter var hun død af kræft :cheerleader3: .. jeg har gang i dansk hf og har eksamen til maj juni ... er lige blevet opereret ... så jeg må nok tilstå lysten er forsvindende lille pt

Min søn har bestået sin køreprøve idag :cheerleader3: min ældste datter skal på studietur i næste uge :cheerleader3: min yngste datter har vist sig (jeg vidste det godt men derfor er det rart at få bekræftet) at være det dejligste varmhjertede barn man kan tænke sig ... det er både godt og ondt .. hendes bedste veninde har ikke verdens bedste hjem .. men hun kommer her og vi prøver at gøre det så hyggeligt som muligt for hende ... men min datter er så bekymret og græder ind imellem når hun har snakket med hende .. fordi hun bliver så ked på venindens vegne ... det ER ikke nemt at være teenager .. vi har snakket om evt. at blive plejefamilie for veninden .. men jeg ved ikke hvad der kræves .. hvis nogle ved det vil jeg meget gerne høre om det ..

men jo .. det går jo faktisk godt .. vi har hinanden og familien holder sammen ... vores helbred er stort set fantastisk så hvad mere kan man forlange .. og vi har fået besked på at den hund der skulle parres for at vi kunne få en hvalp ... den er blevet parret :cheerleader3: så nu er det bare at vente

Jeg tror vi ender med at udskyde brylluppet .. måske et julebryllup .. men jeg ved det ikke sikkert endnu .. og mærkeligt nok gør det mig ikke ked af det .. vi er jo sammen uanset om vi er gift eller ej ... så det går nok alligevel

0

Del dette indlæg

på'en igen ... eller snarere af igen ...

Brylluppet røg sig en tur ... jeg kunne simpelthen ikke overse det for alle problemer og mere vigtige ting end min dag som prinsesse ... og måske var det godt nok .. er nemlig ikke helt sikker på hvor vi står idag ... nok mest mig grundet den forbistrede depression som ikke vil slippe sit tag i mig ...

Nu planlægger jeg så konfirmation som skal være 3. maj i år (stærkt efterfulgt af studenterfest i juni) :thumbsupsmileyanim: kjolen er købt ... stedet bestilt ... menuen ikke bestemt endnu men er under udtænkning af den spændte konformandinde ...

Det har ikke meget med bryllupsplanlægning at gøre men jeg håber det går alligevel ... som det er nu kommer der aldrig en sådan planlægning herfra

Idag skal vi lave indbydelserne til konfirmation færdig .. farverne er støvet grøn hvis og creme .. hendes eget valg og dessin .. popper et billede når vi er færdige :)

Ha' en fantastisk dag :cheerleader3:

Kan jeg forresten tillade mig at komme til min datters konfirmation i cowboybukser og et eller andet smart over .. har en mindre diskussion kørende med ungerne på det emne

Redigeret af 2.edition
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer