bellehelene

Slimming tube

38 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Kender I det, når panikken breder sig, fordi figuren efter al sandsynelighed ikke når at få helt den facon, man havde håbet på??

Sådan har jeg det pt. så jeg har simpelthen købt mig en "slimming tube" på nettet - har nogen af jer erfaringer med sådan en?

Har en gang prøvet en af de bukse-tingester som de reklamerer for på tv-shop, men den gav nogle grimme deller der, hvor dragten sluttede på lårerne og de meget berygtede bh-deller i kanten for oven. Håber ikke at jeg er ude i endnu et flop-shop... ;) Glæder mig til den kommer. Gav 29 pund her

post-21628-1178387899.jpg

:thumbsupsmileyanim: Bellehelene

Redigeret af bellehelene
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehehe - jeg kender det..!!

Jeg skal være færdig om to uger, og der skal jeg lige smide 2 kg!! Arrghh---har syndet lidt for meget i weekenden...ØV!

Jeg har købt noget lignende - et bredt bælte af en slags, hvor man kan justere den ind...den fjerner lige 5 cm i taljen godt og vel...:thumbsupsmileyanim: Men så er den også megastram..HAHA:)

Bortset fra det: jeg synes ellers at din kjole sidder så smukt på dig..:cheerleader3: MHT slimming tuben: er du ikke nervøs for at du bliver lidt fladmast for oven?:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej...

Har tidligere lavet et indlæg omkring 'pølseskin' hvor der både er billede og forklaring med. Den har desværre ikke fået den store opmærksomhed, da jeg tror der er mange der tænker, det ikke er så sexet som bryllupsnat-undertøj eller det måske er for besværligt...?!

Nåh, men jeg har købt nøjagtig denne model for 8 dage siden og er bare SÅ glad for den!!!

Havde den med til tilretningen og den kunne sagtens bruges. Ekspedienten blev helt vild og synes det var rigtig smart.

Den er behagelig at have på og holder det inde, der nu skal holdes inde. Måsen bliver skam også løftet lidt...

Den er svær at få på, men når den først sidder, så sidder den sgu!!!

Jeg lignede en million og en der lige havde tabt 5 kg.

:ilovebryllupsklar::denmarkflag::pokey:

DEN ER KØBT HOS EMMA'S LINGERI PÅ STORE KONGESGADE

FOR KUN 399 KR.

:pokey::super:-HAHA-:)

0

Del dette indlæg

Hvor fedt Tina :ilovebryllupsklar: Det kunne være, at jeg skulle have været derinde og prøve først... Men det lyder jo godt, jeg glæder mig meget.

Og Mette-pige, TAK for den søde kommentar - forfra er kjolen ok, men bagfra er der lidt for mange buler, ja deller de pokkers deller ;) Mht. "pigerne" for oven, så jo, det kan godt bekymre mig lidt. Vi må have en ekspert på banen: Tina, bliver brysterne mast flade??

Kh Bellehelene :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hvor fedt Tina :ilovebryllupsklar: Det kunne være, at jeg skulle have været derinde og prøve først... Men det lyder jo godt, jeg glæder mig meget.

Og Mette-pige, TAK for den søde kommentar - forfra er kjolen ok, men bagfra er der lidt for mange buler, ja deller de pokkers deller ;) Mht. "pigerne" for oven, så jo, det kan godt bekymre mig lidt. Vi må have en ekspert på banen: Tina, bliver brysterne mast flade??

Kh Bellehelene :denmarkflag:

Hej igen

Næh, synes egentlig ikke at de bliver mast HELT flade, men selvfølgelig lidt mere end i en almindelig top. Men jeg fik afvide i butikken, at man sagtens kan tage en BH udover og det faktisk er det de fleste gør. Har også prøvet det herhjemme... Jeg synes dog bedst jeg kan lide det uden, da jeg ellers tror den vil genere mig for meget.

Jeg har forresten også fået syet 2 x 'babser' i kjolen - så 'pigerne' forover fylder lidt mere!

:pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kh Bellehelene :pokey:

Hej igen

Næh, synes egentlig ikke at de bliver mast HELT flade, men selvfølgelig lidt mere end i en almindelig top. Men jeg fik afvide i butikken, at man sagtens kan tage en BH udover og det faktisk er det de fleste gør. Har også prøvet det herhjemme... Jeg synes dog bedst jeg kan lide det uden, da jeg ellers tror den vil genere mig for meget.

Jeg har forresten også fået syet 2 x 'babser' i kjolen - så 'pigerne' forover fylder lidt mere!

:pokey:

det var da smart :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Skal man ikke have bhen på indenunder? Nu er jeg forvirret!!!

Hej Katja

Jeg fik afvide i butikken, at man kunne tage den udenpå - men egentlig kan man vel gøre som der lyster!

Jeg tror måske også, at det fyld der evt. er i BH'en bliver mast fladt eller at den måske skal købes i en anden str. en nødvendigt, for at der netop er plads til BH'en... Men ved det ærligt talt ikke!

Men prøv dig frem i butikken, til du finder den løsning der virker bedst for DIG

:cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

JUHUUU - min tube er kommet og den er bare SUPER :cheerleader3:

Den kom i købet af kun 2-3 dag uden nogen ubehagelige ekstraomkostninger af nogen art.

Og det bedste af det hele, så er den rigtig god: strammer lige et par kg ind ca. uden at lave nogen uheldige kanter/buler for oven eller for neden. Og faktisk tror jeg, at min kommende mand vil finde den helt sexet, så jeg har ingen problemer med at skulle smide tøjet på bryllupsnatten :blush:

Og så giver den hverken flad bag eller babser :hug: Tror som Tina siger, at man kan have bh både uden på og inden i, hvis man vil. Jeg tror jeg helt lader være.

Men vær lige opmærksom på ikke at bestille den for stor, hvis I vil have en også piger. Jeg kunne godt have brugt, at den var lige en str. mindre, så den strammede lidt mere ind. Er lidt bekymret for at effekten ryger, hvis jeg får smidt f.eks. 3 kg. Er normalt en str. 40 og har bestilt den i str. 10-12 i engelske str. (38-40 i DK) Men what the hell, så bestiller jeg en mere i en mindre str. :hug:

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kom i købet af kun 2-3 dag uden nogen ubehagelige ekstraomkostninger af nogen art.

Og det bedste af det hele, så er den rigtig god: strammer lige et par kg ind ca. uden at lave nogen uheldige kanter/buler for oven eller for neden. Og faktisk tror jeg, at min kommende mand vil finde den helt sexet, så jeg har ingen problemer med at skulle smide tøjet på bryllupsnatten :blush:

Og så giver den hverken flad bag eller babser :hug: Tror som Tina siger, at man kan have bh både uden på og inden i, hvis man vil. Jeg tror jeg helt lader være.

Men vær lige opmærksom på ikke at bestille den for stor, hvis I vil have en også piger. Jeg kunne godt have brugt, at den var lige en str. mindre, så den strammede lidt mere ind. Er lidt bekymret for at effekten ryger, hvis jeg får smidt f.eks. 3 kg. Er normalt en str. 40 og har bestilt den i str. 10-12 i engelske str. (38-40 i DK) Men what the hell, så bestiller jeg en mere i en mindre str. :hug:

Kh Bellehelene

Hvor er det godt at høre! Jeg glæder mig nu bare endnu mere til jeg får min!

0

Del dette indlæg

Og det bedste af det hele, så er den rigtig god: strammer lige et par kg ind ca. uden at lave nogen uheldige kanter/buler for oven eller for neden. Og faktisk tror jeg, at min kommende mand vil finde den helt sexet, så jeg har ingen problemer med at skulle smide tøjet på bryllupsnatten :cheerleader3:

Og så giver den hverken flad bag eller babser :cheerleader3: Tror som Tina siger, at man kan have bh både uden på og inden i, hvis man vil. Jeg tror jeg helt lader være.

Men vær lige opmærksom på ikke at bestille den for stor, hvis I vil have en også piger. Jeg kunne godt have brugt, at den var lige en str. mindre, så den strammede lidt mere ind. Er lidt bekymret for at effekten ryger, hvis jeg får smidt f.eks. 3 kg. Er normalt en str. 40 og har bestilt den i str. 10-12 i engelske str. (38-40 i DK) Men what the hell, så bestiller jeg en mere i en mindre str. :cheerleader3:

Kh Bellehelene

Hej igen igen :balloons:

Det med str. vil jeg give dig ret i. Da jeg var inde for at prøve, havde de kun en i EKSTRA LARGE og den kom på og virkede da også, men var alligevel ikke helt tilfreds. hvis jeg bukkede mig til siden, rynkede stoffet (altså den sad ikke stramt nok!). Jeg vidste ikke hvad str. hun havde lokkede mig til at prøve.

Da jeg 'brokkede' mig over, den ikke virkede NOK - sagde hun at hun havde en i MEDIUM, men tidligere på dagen havde haft en kunde, der var lidt mindre end mig og som havde opgivet... Jeg mente at "vil man så kan man" og fik den på.

Da ekspidienten kom retur, blev hn vist lidt overrasket og sagde derefter, at hendes tidligere kunde vist bare havde været doven!!! :bearhug: DEN SAD PERFEKT!!!!

Så min er ihvert fald også købt en str. 'for lille' men sidder 100 % som den skal og det fik jeg ret i, fra ekspedientens side også.

Hvis man synes det er hårdt at komme i 'skindet', så bare frem med glidecremen og skohornene!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey tøser

Jeg blev altså nysgerrig og har bestilt en str S hjem (den første var en M). Men jeg må erkende at selv med skohorn, glidecreme, papegøjetang og afføringspiller så går det bare ikke :balloon::bearhug::bunny_4: Ai ok, så hårdt gik jeg ikke til værks, men jeg kunne simpelthen ikke få den længer op end til knæene! Så den er røget retur. Jeg tager til takke med de par kg som str M giver og lever med følelsen af, at den glider lidt ned for oven. Mave og håndtag i siden bliver markant mindre og så slipper jeg måske får at være blå i hovedet efter 1. forret og falde om af åndenød inden desserten :cheerleader3:

Fortsat god fridag, kh Bellehelene

Og Mette-pige: NEJ du får IKKE billeder denne gang, lige meget hvor meget du plager :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ho Ho Ho

Så jeg har fået min slimming tube!!!!!

231,- endte det med der blev trukket fra mit visakort over Paypal.

Den sidder altså godt, selvom min første tanke var "Den får jeg aldrig på!!!!!!!" men pludselig VUPTI gled den op over skankerne og snoede sig som et net om en bayonneskinke........................

BH'en er bedst udenpå tuben - BH giver lidt rund form til de lidt flade "piger" under tuben.

Målebåndet siger umiddelbart siger -5 cm i taljen

Min er helt magen til BelleHelene - både farve og størrelse.

KH Dorthe

0

Del dette indlæg

Iiiiih, jeg er blevet SÅ inspireret af denne tråd, at jeg netop har bestilt 1 stks Slimming Tube hos butikken Bellehelene nævnte! :bestwishes:

Jeg er meget meget spændt på at få den - skal nok give mit besyv med mht. resultatet når den engang kommer frem!

Redigeret af anne_hoejmark
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer