Dorthe6

Infernal...

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:Også mig - lidt sjovt faktisk... Da Infernal var helt nye hørte jeg dem også, men min kæreste sagde, sådan noget :super: Men så en dag, for ikke så længe siden, kom han hjem og satte en cd på og sagde, hør lige her, det er bare et fedt nummer...

Og hvem kom ud gennem højtaleren Infernal selvfølgelig :bearhug:

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

Infernal blev underligt nok mest kendte i Tyskland fra starten og blandt danske dj's hvor der var blevet lavet en del promo'er. Dengang var det mere teckno, eks. Kalinka. I dag er stilen lagt en smule om, men ikke meget, og det er noget af det nyere musik som altid holder til eks. bryllupsfesterne. Såvel Ten Miles, Selv Control, som I won't be crying og selvfølgelig Paris to Berlin.

0

Del dette indlæg

Jeg syntes osse INFERNAL er :) fede.De har virkelig lavet nogen hitbaskere :ilovebryllupsklar: ...har osse været med ligefra KALINKA tiden (SÅ fed sang).

:carrot: :denmarkflag: :carrot: :pokey: :carrot: :pokey: :carrot: :super: :carrot: -HAHA- :carrot: :) :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej enj nej de er bare fra mine yngre dage, men nu kom jeg til at lytte til dem... Whauv altså... Andre end mig med den mani...

Dorthe

nej da..... :cheerleader3:

kan huske jeg var vild med Kalinka m.m.

og sjovt nok, hørte jeg "from Paris to BErlin" første gang i radion i bilen, og tænkte WAUW!! minder om de glade 90´ere og lyden var infernalsk!!

0

Del dette indlæg

Arj altså ;) hehe det er jo ikke musik men kontrolleret larm!! :cheerleader3:

Helt enig :) Jeg må indrømme, at jeg hader den slags musik... Det er kun fedt, når man står på et dansegulv i en brandert - i mine øjne... Men sådan er smag jo så forkellig...

Morede mig gevaldigt da ina Rafn (Forsangene) vandt en grammy (ell. lign) for bedte sangerinde... For hun er jo reelt ikke en særlig god sangerinde - overhovedet. Men hendes egn kommentar var da også noget i retning af: 'Da vi startede havde jeg ikke en tone i livet, men det har jeg åbenbart nu'! Det er sgu da selverkendelse, så det basker :)

0

Del dette indlæg

Arj altså ;) hehe det er jo ikke musik men kontrolleret larm!! :cheerleader3:

Helt enig :loveboard: Jeg må indrømme, at jeg hader den slags musik... Det er kun fedt, når man står på et dansegulv i en brandert - i mine øjne... Men sådan er smag jo så forkellig...

Morede mig gevaldigt da ina Rafn (Forsangene) vandt en grammy (ell. lign) for bedte sangerinde... For hun er jo reelt ikke en særlig god sangerinde - overhovedet. Men hendes egn kommentar var da også noget i retning af: 'Da vi startede havde jeg ikke en tone i livet, men det har jeg åbenbart nu'! Det er sgu da selverkendelse, så det basker :loveboard:

hehe arj, hvor sjovt!! Arj det er ikke lige min smag, men en lørdag nat kl. ALT for meget, så er det ok!! :smolf:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug: Trist for jer at i ikke er vilde med infernal :hug: .... Men en koncert med dem i de gode gamle dage ;) hvor der var sække piber und alles det var nu lige godt det bedste er helt klart mest til deres "gamle" stil

Jeg tilslutter mig også de folk som godt kan li' Infernal :cheerleader3:

Det er min onkel der har spillet med hans band (sækkepibe) til blandt andet Kalinka - fedt nummer :blush:

0

Del dette indlæg

Arj altså ;) hehe det er jo ikke musik men kontrolleret larm!! :kiss:

Helt enig :cheerleader3: Jeg må indrømme, at jeg hader den slags musik... Det er kun fedt, når man står på et dansegulv i en brandert - i mine øjne... Men sådan er smag jo så forkellig...

Nu har Infernal jo lavet mange forskellige slags numre. Der er milevid (ten miles) forskel mellem numre som Ten Miles og I wont be crying. Når vi taler om dansemusik er Infernal sværre at komme udenom som repræsentant for den lidt nyere musik sammen med Madonna, Robbie, m.fl. hvorimod der er masser af ny musik som slet ikke holder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer