18maj

Restaurant tæt på Islands Brygge/Christianshavn??

9 indlæg i dette emne

Er der nogen derude, der har prøvet/kender til en retaurant i nærheden af Islands Brygge eller Christianshavn (i København), der kan huse 55 personer? Vi leder efter et hyggeligt sted med rigtig god mad. Det bliver nemlig mere et hygge-og-spise-noget-god-mad-i-godt-selskab-bryllup end det bliver et party-bryllup.

Alternativt: Kender I nogle hyggelige selskabslokaler i samme område?

Det er altså helt godnat, men efter en dårlig prøvemiddag er vi er blevet usikre på det sted vi havde valgt. Så alle kortene er igen på bordet! :thumbsupsmileyanim:

På forhånd tak!

Redigeret af 18maj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke helt, hvad I allerede har set på - men der er da to steder, der lige falder mig ind.

Det ene er kulturhuset på Islands Brygge. Der kan man både leje lokaler eller restaurant med det hele:

Spisehuset i Kulturhuset på Islands Brygge

og så er der det Nordatlantiske hus for enden af strandgade i en gammel pakhusbygning:

Nordatlantiske Hus

Jeg ved ikke helt, om man kan holde selskaber der, men linket er til deres side ang. konferencer og møder og lokalerne ser da rigtig lækre ud synes jeg.

/Kamilla

Vil bare lige sige at Islands Brygge er først mulig til december i år... hvis det først er næste år I skal bruge det, skal du ringe og få at vide præcist hvornår de starter booking for 2008 da man skal være rigtig hurtigt ude!! Men lækkert sted!

Ellers overvejede vi IDA - http://ida.dk/Moedecenter/Restaurant+selskabslokaler/ samt den lille hyggelige restaurant http://www.restaurant-kanalen.dk/ - ved så ikke om det er den I har prøvet... Kender den ikke selv.

Vi havde også Langeliniepavillonen, Hotel Admiral, Søren K (Den sorte Diamant) og Søofficerforeningen i tankerne, men valgte Trekroner Søfort.

Håber I bliver glade for jeres valg uanset hvad I vælger.

Mia

0

Del dette indlæg

Er der nogen derude, der har prøvet/kender til en retaurant i nærheden af Islands Brygge eller Christianshavn (i København), der kan huse 55 personer? Vi leder efter et hyggeligt sted med rigtig god mad. Det bliver nemlig mere et hygge-og-spise-noget-god-mad-i-godt-selskab-bryllup end det bliver et party-bryllup.

Alternativt: Kender I nogle hyggelige selskabslokaler i samme område?

Det er altså helt godnat, men efter en dårlig prøvemiddag er vi er blevet usikre på det sted vi havde valgt. Så alle kortene er igen på bordet! :thumbsupsmileyanim:

På forhånd tak!

Forresten er der jo også Noma som lige har fået 2 Michelin stjerner.. lidt dyrere altså.

Operahusets rest og så har DAC (Dansk Arkitektur Center) nogle festlokaler (incl mad) som ser super ud!

Mia

0

Del dette indlæg

Altså, restaurant NOMA er jo helt uden sammenligning den bedste i området! Det er smukke, smukke lokaler ved vandet. Betjening og mad er HELT i top og vi taler om en restaurant der lige har fået 2 stjerner i Guide Rouge (Michelin Guiden) og er blevet kåret som verdens 15. bedste restaurant. Formentlig een af Danmarks 3 bedste restauranter, hvis ikke den bedste. Det er det helt rigtige sted til at sidde med dem man holder af og nyde mad og vin og hinandens selskab i skøn forening.

Jeg har selv været til bryllup i selskabslokalerne, hvor vi var ca. 70 personer og det var udsøgt i alle detaljer, fra betjening, indretning og ikke mindst maden. Nok det bedste og hyggeligste bryllup jeg har været til, ud over mit eget.

Hvis jeg skulle holde bryllup på Chr.Havn så ville jeg ikke være et sekund i tvivl om, at det skulle være NOMA.

http://www.noma.dk/

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, restaurant NOMA er jo helt uden sammenligning den bedste i området! Det er smukke, smukke lokaler ved vandet. Betjening og mad er HELT i top og vi taler om en restaurant der lige har fået 2 stjerner i Guide Rouge (Michelin Guiden) og er blevet kåret som verdens 15. bedste restaurant. Formentlig een af Danmarks 3 bedste restauranter, hvis ikke den bedste. Det er det helt rigtige sted til at sidde med dem man holder af og nyde mad og vin og hinandens selskab i skøn forening.

Jeg har selv været til bryllup i selskabslokalerne, hvor vi var ca. 70 personer og det var udsøgt i alle detaljer, fra betjening, indretning og ikke mindst maden. Nok det bedste og hyggeligste bryllup jeg har været til, ud over mit eget.

Hvis jeg skulle holde bryllup på Chr.Havn så ville jeg ikke være et sekund i tvivl om, at det skulle være NOMA.

http://www.noma.dk/

Med venlig hilsen

Louise

Det ER Danmarks bedste restaurant og den er på top 50 over restauranter i verden. Hvis jeg havde råd skulle mit bryllup HELT sikkert holdes der!

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres gode råd! :cheerleader3:

NOMA er nok desværre lige en tak for meget over vores budget :)

Nu aner jeg jo ikke hvad jeres budget er, men NOMA er altså ikke SÅ dyr igen, at holde fest på. Den følger nogenlunde prislejet i området, for helaftens arrangementer, så hvis I alligevel skal betale Indre København priser, så er NOMA måske værd at overveje. I kan jo evt. prøve at høre hvad de kan tilbyde - det koster i hvert fald jo ikke noget :-)

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Jeg kender et par som holdt deres bryllupsfest på Dragør Badehotel og var rigtig glade for det - Det var tilmed det billigste af de steder de undersøgte og så ligger det utrolig flot lige ned til vandet - Det kan godt anbefales :cheerleader3:

- De blev gift i 2002, så det kan godt være priserne har ændret sig lidt, men det er da værd at undersøge...

Held og lykke med det.

:) Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender et par som holdt deres bryllupsfest på Dragør Badehotel og var rigtig glade for det - Det var tilmed det billigste af de steder de undersøgte og så ligger det utrolig flot lige ned til vandet - Det kan godt anbefales :cheerleader3:

- De blev gift i 2002, så det kan godt være priserne har ændret sig lidt, men det er da værd at undersøge...

Held og lykke med det.

:loveboard: Anette

Jeg havde en mand derude sidste år og var også selv kort derude. Det er et perfekt sted og en god(og sjov) vært.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer