Guest sti5000

En kort brudekjole i denne her stil?

27 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg leder efter en kjole i stil med denne her til et strandbryllup... jeg kunne dog godt tænke mig, at den var lidt lysere og med lidt færre sten for oven. Den går vist ca. til knæet. Er der mon nogen, der er stødt på noget, der ligner?

P.S. Hvis i har andre korte brudekjoler, så flash dem endelig :thumbsupsmileyanim:

post-26970-1178454287.jpg

Redigeret af sti5000
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle,

Jeg leder efter en kjole i stil med denne her til et strandbryllup... jeg kunne dog godt tænke mig, at den var lidt lysere og med lidt færre sten for oven. Den går vist ca. til knæet. Er der mon nogen, der er stødt på noget, der ligner?

P.S. Hvis i har andre korte brudekjoler, så flash dem endelig :thumbsupsmileyanim:

Prøv at se min planlægningstråd. Jeg har en masse liggende, fordi jeg selv skal giftes i kort. Du får lige lidt her:

Hvis ellers Bryllupsklar ville virke... HRMPF

Prøver igen senere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er lige et lidt større og lidt nemmere tilgængeligt billede af den kjole som bryllup2008 forslåede... håber det er ok, at jeg poster det.

Postet billede

(klik på billedet for at se kjolen i en større udgave)

Jeg vil også sige at du godt kunne bruge denne kjole - det er konfirmationskjole fra Partyline.

De fleste butikker har fjernet dem fra butikkerne nu - men måske sælger de billigere, hos

Cinderella er de pakket ned.

:cheerleader3: Heidi

PS. Jeg var forresten i butikken "Vila" i sidste uge og de havde nogle søde off white kjoler med en blonde kjole over ( alt 2 i 1 kjole )

den kostede 400kr den ville også være rigtig sød

Redigeret af ryberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der slet ikke lidt flere bud?

Jeg var i butikken, men de ville ikke bestille den hjem til mig.. ØV!

Hej,

Har du prøvet at søge på kort brudekjole, eller lede efter nogle af trådene om emnet? Der er nemlig en del! Jeg skal selv giftes i en kort, som bliver syet, med inspiration fra denne kjole.

Hvad med en Karen Millen, ellers? Hun laver nogle ret fine kjoler, lidt i den stil du efterlyser.

Mvh Ditte.

post-23937-1178651532.jpeg

0

Del dette indlæg

Fandt lige endnu en fra Alfred Angelo

Postet billede

Postet billede

Tak for alle de gode råd! Jeg synes nu, allerede jeg har ledt og søgt overalt :-).

Denne her kunne jeg nu egentlig godt gå hen og blive forelsket i, men kan ikke finde den på hjemmesiden. Hvor har du fundet den henne?

Jeg fandt den tilfældigt, da jeg sad og klikkede lidt rundt inde på www.theknot.com

Det var under deres kjolegalleri. Der kan man også klikke ind på forskellige kjoledesignere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaja, når nu du spørger så meget, så må jeg vel heller...

Hehe, nej, jeg eeeeelsker da at flashe min korte brudekjole:

post-22193-1178716966.jpg

Det er en Rembo Hint nederdel, og man kan sætte lige præcis den overdel til som man vil. Den forhandles i hvert fald mange steder i Danmark, så gør det lidt nemmere end at bestille fra udlandet. Jeg købte min i House of Brides.

0

Del dette indlæg

Det er en Rembo Hint nederdel, og man kan sætte lige præcis den overdel til som man vil. Den forhandles i hvert fald mange steder i Danmark, så gør det lidt nemmere end at bestille fra udlandet. Jeg købte min i House of Brides.

Den er nu også rigtig fin. Må jeg spørge, hvor meget du gav for den?

Og til lunita: kan du huske, hvilke butikker på gl kongevej? For jeg tror da lige, jeg vil et smut forbi :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er nu også rigtig fin. Må jeg spørge, hvor meget du gav for den?

Og til lunita: kan du huske, hvilke butikker på gl kongevej? For jeg tror da lige, jeg vil et smut forbi :cheerleader3:

Ja, det må du da :loveboard:

Jeg gav 6200 kr for den, kan ikke helt huske hvordan det var fordelt på top og nederdel. Min top har noget mere pynt på end den på billedet, så måske kan man også få den lidt billigere.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer