vickibro

Diadem.... Hjælp mig

29 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg vil så gerne have diadem på. Jeg er korthåret og det der med slør, er altså bare ikke mig. Jeg skal have denne kjole på:

post-25795-1179082337.jpg

og jeg havde overvejet noget i sølv, med lidt perler, og så må den gerne være sådan lidt flad i det, mere som en ganske almindelig hårbøjle. Krydser fingre for jeres hjælp, og takker på forhånd.

:cheerleader3: fra Vicki.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at gå på Trendales.dk og søg på diadem. Jeg købte mit der for 220,-. Det var helt nyt, tror måske sælger købte dem ind selv, for hun havde flere forskellig, og flere af samme slags.. Hun hed happy mommy

Rikke

Hej Rikke.

Tak for det. Det skal prøves.

Men kom nu tøser, der må være flere forslag. Ved der sidder nogle herinde der bare er for hårde til det der med at søge noget bestemt.

:kiss: fra Vicki.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg vil så gerne have diadem på. Jeg er korthåret og det der med slør, er altså bare ikke mig. Jeg skal have denne kjole på:

og jeg havde overvejet noget i sølv, med lidt perler, og så må den gerne være sådan lidt flad i det, mere som en ganske almindelig hårbøjle. Krydser fingre for jeres hjælp, og takker på forhånd.

:kiss: fra Vicki.

Er der perler af en salgs på din kjole? Så ville jeg nemlig finde et diadem med samme perler på. Evt en lidt mindre en.
0

Del dette indlæg

Hejsa.

Er der perler af en salgs på din kjole? Så ville jeg nemlig finde et diadem med samme perler på. Evt en lidt mindre en.

Hejsa.

Njaaa jeg vil ikke kalde det perler, nærmere palietter i alle slags faconer. Skal lige prøve om jeg kan finde et nærbillede et sted, men det bliver så nok på den lyserøde udgave.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg ledt lidt på den tyske Ebay...

Har fundet dette her

Postet billede

Det er i øvrigt en, som jeg har købt et slør hos. Han er ok at handle hos.

Et mere

Postet billede

Det er fundet her

Hejsa.

Du skal have 1000 tak. De er sindssyg flotte. Dem vil jeg klart kigge nærmere på.

0

Del dette indlæg

Hejsa

jeg har fundet nogle enkel hårbøjler hvis det var noget

her er et af dem hvis du vil se flere kan du gå ind på http://www.kedai-trading.dk under hårpynt også fest så kommer der en masse frem

hilsen Camilla

Hej Camilla.

Jeg har været derinde, men synes ikke jeg rigtig fandt noget. Har dog fundet disse smykker som jeg overvejer, dog uden ørenringene, og det kunne være så godt, at finde et diadem, der matchede 100%, men jeg har ikke haft heldet med mig endnu.

post-25795-1179252558.jpg

Ville være topnice, hvis nogen kunne finde det. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Hejsa.

Njaaa jeg vil ikke kalde det perler, nærmere palietter i alle slags faconer. Skal lige prøve om jeg kan finde et nærbillede et sted, men det bliver så nok på den lyserøde udgave.

Bare så man kan se hvordan de ser ud, så er det nemmere at lede efter noget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Hejsa.

Hej igen.

Kan ikke rigtig finde et nærbillede af udsmykningen. Det tætteste bliver dette:

post-25795-1179253238.jpg

eller dette:

post-25795-1179253283.jpg

Kan du bruge det til noget??

Sikkert ikke, men tak for din hjælp.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Josefin.

Du kan også selv prøve at gå på:

www. askepot-modeller.dk

søg på +størrelser og så er det model +1708. Der kan du gå ind og trykke på "overdelen" af kjolen og der kan man bedre se dem. Jeg kan bare ikke kopiere dem. Desværre.

0

Del dette indlæg

hejsa Vicki

Jeg er på jagt efter smykker!

dine er rigtig flotte, må man spørge hvor du har fundet dem.

min kjole er med halterneck og toppen er med en smule perler og sten i hvide og klare farver.

jeg tror at disse som du viser ville passe perfekt til min kjole.

Knus

Dorte

Hej Dorte.

Jamen selvfølgelig. De er fundet på www.camee-shop.dk, her går du så ind under brudesmykker, collier sæt og her har det nummer BRU00536, og det bedste af det hele... Hele sættet koster kun 381,50 og så selvfølgelig plus porto. Synes selv det er et fund. :cheerleader3:

:balloon: fra Vicki.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er lidt svært, har siddet og blsdret en del igennem nu, men jeg tror jeg ville gå efter et ikke højt diadem med lidt sprel i forskellige palietter. Jeg prøver at sætte lidt billeder ind, så kan du se om der er noget for dig. De fleste er fra ebay og veilshop.

post-24635-1180002425.jpg

post-24635-1180002452.jpg

post-24635-1180002473.jpg

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for din hjælp. Det er desværre alligevel ikke noget med perler jeg mangler, og det skal heller ikke være et højt diadem (lige som du selv også skriver), men derimod noget med nogle similisten i, så de passer til mine eventuelle smykker.

Men tak endnu en gang.

:denmarkflag: fra Vicki.

Redigeret af vickibro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Josefin.

Du kan også selv prøve at gå på:

www. askepot-modeller.dk

søg på +størrelser og så er det model +1708. Der kan du gå ind og trykke på "overdelen" af kjolen og der kan man bedre se dem. Jeg kan bare ikke kopiere dem. Desværre.

:thumbsupsmileyanim: fra Vicki.

Har kopieret billedet fra hjemmesiden. :)

post-22115-1180290018.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer