mwm

Blomster i Silkebrog

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej.

Jeg bor selv i Them og skal giftes der, så derfor har jeg bestilt buket derude. Men jeg har rigtig gode erfaringer med Adonis på Vestergade (næsten helt henne ved Søndre Ringvej), og desuden ved jeg at den blomsterhandel som ligger på Borgergade (den tættest på Netto - kan ikke huske hvad den hedder) engang har lavet buket til Kronprinsesse Mary, da hun var i Silkeborg. Den var supersmuk. Det er en mor og datter som har butikken, og de er rigtig søde! Jeg har aldrig set brudebuketter fra dem, men deres almindelige buketter er rigtig flotte, synes jeg.

Den dyreste butik er er nok den inde i Fredensgade. Jeg skal ikke sige, om de så er bedre der, men den er i hvert fald dyr. Forresten kan jeg også lide buketterne fra Forglem-mig-ej i Lyngbygade. De har en hel væg med brudebilleder/takkekort. Men spørg om de har billeder af deres arbejde og spørg om priser..

Det var i hvert fald der jeg ville gå ind, hvis jeg stadig boede i Silkeborg..

Hvor og hvornår skal I giftes? Og hvor skal det holdes? Vi skal være på Hotel Himmelbjerget d.

7/7..

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Mine svigerforældre bor i Silkeborg og vi har de seneste år bestilt "mors-dags-sammenplantning" her http://kirstensblomster.kelvir.pil.dk/ Det har været super god kvalitet og meget meget fin service!

Bare lige et pip her fra

0

Del dette indlæg

Hej!

Mine svigerforældre bor i Silkeborg og vi har de seneste år bestilt "mors-dags-sammenplantning" her http://kirstensblomster.kelvir.pil.dk/ Det har været super god kvalitet og meget meget fin service!

Bare lige et pip her fra

Det er så dem i Fredensgade, så her fik vi svaret på, at selvom de er dyre, er de altså også gode!!

;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg står og skal giftes nu her inden nytår. Jeg bor 50 kilometer fra Silkeborg, men har alligevel valgt at bestille min brudebuket fra Flora Fristelser som ligger i gågaden i Silkeborg. De har bare en VILD FLOT stil !!! Det er meget romantisk med blandt andet franske anemoner i pastelfarver.

Det ville jeg anbefale - hvis det altså er det, du vil ha´:griner:-

0

Del dette indlæg

Hej alle I Silkeborgensere,

jeg stemmer også klart for Kvisten. Man får bare altid en super betjening og de har nogle rigtigt flotte blomster. Jeg bor tæt derved så jeg er nok lidt tit derhenne :super:

Hvor skal I andre holde jeres fest henne? Vi skal holde den på Restaurant 1a (ved Jysk musik og teaterhus). Og skal giftes i Alderslyst kirke. Det hele skal foregå d. 4. august. Glæder mig så meget!!! :griner:-

Hej herfra!

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg bor selv i Them og skal giftes der, så derfor har jeg bestilt buket derude. Men jeg har rigtig gode erfaringer med Adonis på Vestergade (næsten helt henne ved Søndre Ringvej), og desuden ved jeg at den blomsterhandel som ligger på Borgergade (den tættest på Netto - kan ikke huske hvad den hedder) engang har lavet buket til Kronprinsesse Mary, da hun var i Silkeborg. Den var supersmuk. Det er en mor og datter som har butikken, og de er rigtig søde! Jeg har aldrig set brudebuketter fra dem, men deres almindelige buketter er rigtig flotte, synes jeg.

Den dyreste butik er er nok den inde i Fredensgade. Jeg skal ikke sige, om de så er bedre der, men den er i hvert fald dyr. Forresten kan jeg også lide buketterne fra Forglem-mig-ej i Lyngbygade. De har en hel væg med brudebilleder/takkekort. Men spørg om de har billeder af deres arbejde og spørg om priser..

Det var i hvert fald der jeg ville gå ind, hvis jeg stadig boede i Silkeborg..

Hvor og hvornår skal I giftes? Og hvor skal det holdes? Vi skal være på Hotel Himmelbjerget d.

7/7..

Knus Rikke

Hejsa Rikke.

Vi skal giftes den 14 juli i Silkeborg Kirke og festen skal holdes på Svostrup Kro. Vi har booket hele kroen så vores gæster kan overnatte og dermed sikre at ingen af dem har grund til at tage hjem. Vi glæder os rigtig meget, men blomsterne er vist også det sidste vi mangler at få på plads. Jeg vil forsøge at kontakte Kvisten og så må vi se hvad de kan tilbyde. Jeg regner med at min buket skal bestå af Callaer, da det er min yndlingsblomst, men det er vist også det eneste der ligger fast.

Knus Mette

Ps.: Tak til alle der har svaret. Jeg ville ikke vide hvad jeg skulle gøre uden dette sted til at søge svar ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer