Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Camilla1981

VRÆLLLLL

11 posts in this topic

Ja jeg ved godt det ikke har noget med bryllup og gøre men VRÆL jeg har i dag mistet min dejlige Shcæferhund Shaggy

han havde fået vejrtrækningsproblemer og de viste sig så og være en stor ondartet svulst som de desværre ikke kunne gøre noget ved.

sidder og græder helt vildt meget bare ved og sidde og skrive men han var jo mit et og alt ud over min mand.

jeg elskede ham rigtigt højt.

han var så fuld af livsmod og var altid frisk når man kom hjem fra arbejde, sådan en dum kræft kan tage livet af alle desværre.

min dejlige hund blev kun 4 år og 9 mrd.

:thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::bestwishes::cheerleader3::cheerleader3:

Camilla

0

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt at høre. Det er simpelthen så hårdt at miste sine dyr.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.

:thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::bestwishes::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Lisette

0

Det er jeg ked af at høre.

Det eneste jeg kan gøre er at sende en masse af disse :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::bestwishes::cheerleader3: din vej.

0

Annonce ♥

Det er jeg virkelig ked af at høre :thumbsupsmileyanim: Du får lige en masse :ilovebryllupsklar::bestwishes::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

:thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::bestwishes:

Det er jeg ked af at høre, mistede selv min hund for 2 år siden, hun havde en kæmpe knude mellem bagbenene.. så ved godt hvor ondt det gør...

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Jeg har selv lige fået en hundehvalp for 2 måneder siden, og bare tanken om at miste hende gør ondt :cheerleader3:

Jeg sender dig en masse :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::bestwishes::cheerleader3: og håber du snart får det lidt bedre igen.

0

Hej alle sammen

1000 tak for jeres ord.

men selv 2 dage efter han er væk savner vi ham meget

her er så tomt i huset, der er ingen der kommer imod en når man kommer hjem fra arbejde, der er ingen hund der skal lege, der er ingen hund som skal have sin morgen, eftermiddag og aftens gå tur, der er ingen hund som skal have morgen og aftensmad. kort sagt der er ingen hund til og gøre os glade...

vi er nu på ud kig efter en ny hund som vi så håber og kunne få til august da vi har ferie der. men nu må vi se om vi kan finde en Schæfer der er skabt til os.

hilsen Camilla

post-15149-1180633355.jpgpost-15149-1180633424.jpg

disse 2 billeder er de sidste der blev taget af min dejlige hund *snøft*

Edited by Camilla1981
0

Annonce ♥

Først et stort :rolleyes: vi fik aflivet vores labrador pga af dårlige hofter mellem jul og nytår og savner hende stadig men vores anden dejlige hund som er labrador shæffer venter hvalpe så må vi se om vi kan få lidt mere liv i huset igen.. held og lykke med at finde den rigtige hund

0

Så har vi fået Shaggy hej i en urne så vi kan lave et gravsted i haven til ham. vi har valgt at vi vil købe en blomst som vil komme igen år efter år så vi kan mindes ham.

Det var rigtigt hårdt og komme gående med en urne hvori man ved ens dejlige hund nu ligger.

vi skal ha gravet et hul så han kan komme ned og ligge... VRÆLLL hvor gør det bare ondt og se på den urne og jeg savner ham bare helt vildt.

hilsen Camilla

0

Årh...det gør mig ondt, Camilla :bestwishes:

Man har det som som ens hjerte er blevet revet ud - man knuseelsker jo de pelsdyr!

Det gør forbandet indt lige nu, og man tror aldrig man kommer over det...men med tiden vil kunne mindes Shaggy med et smil på læben, det er jeg sikker på :bearhug:

0