maddy83

Brude fra Horsens

138 indlæg i dette emne

9. juni - ja det er jo lige om hjørnet :rolleyes: Har du styr på det hele?

Har ikke hørt om hverken Selected Hair eller La Cari før, men regner med du giver en anmeldelse af begge efter d. 9. juni

:cheerleader3:

Den herlige præst skulle vel aldrig være Gudmund? (den eneste mandlige præst ved Vær/Nebel sogn).

Mvh

Rikke

Har ikke styr på en skidisse, men jeg når det nok :cheerleader3:

Jeg skal nok give anmeldelse. Har fået klippet og farvet håret deroppe, og de virker meget prof og søde.

Åh, jo, det er ham. Ham ville jeg gerne vies af, men man skal jo have et tilhørsforhold. Vores genbos datter blev døbt af ham, men de kender ham vist privat.

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi får nu også lavet vores kage ved en bager vi kender. Er også lidt for nærig til at bruge så mange penge på en kage :rolleyes:

Men har hørt megt godt om Medaljon. Men vore budget kan ikke bære de helt store udskejleser.

Jeg tror at min bukket og brudepigerens bukket, skal nok laves hos Anne Kristine. Men er ikke helt sikker endnu.

Redigeret af D.29
0

Del dette indlæg

Har ikke styr på en skidisse, men jeg når det nok :cheerleader3:

Jeg skal nok give anmeldelse. Har fået klippet og farvet håret deroppe, og de virker meget prof og søde.

Åh, jo, det er ham. Ham ville jeg gerne vies af, men man skal jo have et tilhørsforhold. Vores genbos datter blev døbt af ham, men de kender ham vist privat.

knus

Tror jeg panikker den sidste uge inden......... :cheerleader3: Og så vil jeg bilde mig selv ind at sådan skal det være :rolleyes:

Det er også Gudmund, der skal vie os, hvilket vi er utroligt glade for! Han laver de bedste prædikener - meget nutidige og "nede på jorden". De går meget op i tilhørsforhold i Vær kirke fordi der er så mange der gerne vil vies dér. Det er det første kirkekontoret spørger om når man ringer og bestiller tid. Jeg er konfirmeret i Vær kirke, og mine forældre bor i sognet, så vi slap igennem :cheerleader3:

Men er Lundum ikke også en hyggelig kirke?

0

Del dette indlæg

Føler altså også, at jeg hører en smule til her.

Jeg bor godt i Løsning, men det er da tæt på.

Jeg er 26 år og min kæreste er 28. Sammen har vi en datter på 4 mdr :rolleyes:

Vi skal vies den 1. september 2007 kl. 13.00 i Løsning Kirke, hvor vores datter også blev døbt.

Festen skal holdes på Hotel Pejsegården i Brædstrup og billederne skal tages ved Ring Sø, der ligger lige bag feststedet. Selvfølgelig skal der være godt vejr, men det er der jo naturligvis på min bryllupsdag :cheerleader3:

Hår & makeup bliver klaret ved Frisør Mille i Hedensted. Hun er nyåbnet, men kører udelukkende med grønne/miljø rigtige produkter. Jeg har ingen anelse om, hvad det koster, men det er også lige gyldigt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange vi er blevet :cheerleader3::rolleyes:

Brudebuket - Ja den skal min mor binde. Hun har i mange år bundet buketter, dekorationer osv. HUn er så dygtig, hun bandt sin egen brudebuket for 9 år siden. Den var så flot - så det skulle bare være hende. Hun kender min stil og mine yndlingsblomster... så Jesper har allieret sig med hende :cheerleader3:

Fik lige en tanke - at vores bryllup måske lyder lidt primitivt, og vi SKAL spare

Bilen sørger min far for

Kagen bager min svigermor

Buketten binder min mor

Indbydelser, bordkort osv. laver min mors veninde - det er hendes hobby.

makeup ligger jeg selv.

det var også meningen min mor skulle sy min kjole - men vi fandt kjolen da vi skulle på udkig efter inspiration.

Men vi har været glade for at de vil hjælpe... selvfølgelig sparer vi også penge på den måde, så det er en ekstra bonus. For os gør det det også mere personligt - men der er ikke noget proffesionelt, udover frisøren. Så det mangler vi måske lidt

Vi har selv haft kig på Pejsegården i Brædstrup - tror det er et godt sted

0

Del dette indlæg

Jeg er lige med på en kigger.

Jeg bor i Horsens, men er født og opvokset i Silkeborg.

Vi blev gift d. 12 maj, i Hansted Kirke.

Vi brugte også pb foto, og vi kan klart anbefale ham. Vi har selv været med ude og redigere billederne, og de er bare blevet Super.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Jeg er lige med på en kigger.

Jeg bor i Horsens, men er født og opvokset i Silkeborg.

Vi blev gift d. 12 maj, i Hansted Kirke.

Vi brugte også pb foto, og vi kan klart anbefale ham. Vi har selv været med ude og redigere billederne, og de er bare blevet Super.

VH Heto

Hov glemte lige at fortælle at billederne blev taget ved Hnasted Kloster.

Hvis nogen overvejer fængslet ved jeg at man skal indhente tilladelse, men jeg ved bare ikke hvor

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heto!

Skrev til dig ang. min veninde der manglede musik? Ved ikke hvordan det er gået, men det er deres prob. nu. Hvordan gik dit bryllup? Var det Torsten der viede jer?

Knus Camilla

Ja det var Torsten der viede os. Jeg har gået på HF med ham, og han holdte en helt fantastisk tale for os.

Alt gik over alt forventning. Det var ikke spor af nervøsitet hos nogle af os, men selvfølgelig var vi da spændte på hvordan det hele nu gik.

Vi er af den type, at hvis der sker en ups'er, er det sgu da bare sjovt.

Damp, vores band, var helt kanon. Vi havde kun bestilt dem til at spille til kl. 2.00. Men de havde det selv så sjovt at de spillede til kl. 4.30. uden ex. betaling

Maden hade vi bestilt ved cantina, vi fik middelhavs buffet.

Kl. 22.00 åbnede baren, så alle kunne få smarte drinks. Det var et hit.

Så jo, var havde bare en skide god dag. Jeg ville ønske jeg kunne gøre det igen.

Hvis jeg kan hjælpe med noget, siger i bare til!!

VH Heidi

0

Del dette indlæg

Ja det var Torsten der viede os. Jeg har gået på HF med ham, og han holdte en helt fantastisk tale for os.

Alt gik over alt forventning. Det var ikke spor af nervøsitet hos nogle af os, men selvfølgelig var vi da spændte på hvordan det hele nu gik.

Damp, vores band, var helt kanon. Vi havde kun bestilt dem til at spille til kl. 2.00. Men de havde det selv så sjovt at de spillede til kl. 4.30. uden ex. betaling

Så jo, var havde bare en skide god dag. Jeg ville ønske jeg kunne gøre det igen.

VH Heidi

åh det lyder godt. Må blankt erkende, at jeg ikke kommet i kirken for at opleve ham. Har jo 2 unger på 5 og 3, og her i lundum er gudstenesten kl. 9... Så Vores møde med torsten var første gang, men han virkede virkelig sød og behagelig. Har han ikke også noget fodbold? Vores datter spiller nemlig, synes jeg har set ham....

Åh det lyder skønt, det er jeg glad for at høre, super med en dag der bare glider!

Stig gider desværre ikke bar, kun øl og vin :rolleyes:

tak for det

Knus fra Camilla

0

Del dette indlæg

VH Heidi

åh det lyder godt. Må blankt erkende, at jeg ikke kommet i kirken for at opleve ham. Har jo 2 unger på 5 og 3, og her i lundum er gudstenesten kl. 9... Så Vores møde med torsten var første gang, men han virkede virkelig sød og behagelig. Har han ikke også noget fodbold? Vores datter spiller nemlig, synes jeg har set ham....

Åh det lyder skønt, det er jeg glad for at høre, super med en dag der bare glider!

Stig gider desværre ikke bar, kun øl og vin :rolleyes:

tak for det

Knus fra Camilla

Bliver lige pludelig nysgerrig.

Hvis du har 2 børn, må de da gå i institution, og i lundum høre i jo under egebjerg.

Har du børn i bhv. der?

Det har jeg nemlig.

Knus Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jep, i skovbørvehave som chr. kalder det. Det er nede i skovgården, CHr er 3 år, og katrine er 5, og skal starte i skole. Hun er i KUlla fortiden. Hvor er dine?

Jeg har kun 1 dreng, han går i kaskalotten.

Der er også mange af de store derfra, som nu er i Kulla.

Vi søgte om at få Marcus i Skovgården, men der er jo mega lang vente liste. Men vi er nu også meget godt tilfredse med Kaskalotten.

Så har i lige fået en ny medhjælper Anne, Hun er lidt tilbageholdende i starten med er smaddersød overfor børnene.

Måske kan vi på et tidspunkt mødes, når der er nogle fælles arrengementer.

Vi kigger foriøvrigt på hus i Lundum, men nu må vi se hvad det bliver til.

VH Heidi

0

Del dette indlæg

Vi skal køre i en gammel ford A fra 1938, men tror ikke jeg kan skaffe det til nogen man skal da prøve at spørge.. Det er nemlig igennem en gammel kollega hvis svigerfar lige har lyst til at drøne lidt rundt med os...

Ha´en god weekend, hilsen en der skal arbejde :rolleyes:

Mvh Lena

0

Del dette indlæg

Vi har fundet en fotograf fra århus, facefoto.

Vi får taget billeder før og efter vielsen, og der efter får vi taget bryllupsprotrætter.

Vi får i alt 60 fotos fremkaldt, og de bliver lagt på en cd-rom, så vi selv kan fremkalde flere.

Vi skal betale 4300kr + kørsel. Vi var helt vilde med de billeder han havde på hans hjemmeside. :cheerleader3:

Jeg får lagt make up hos la boutique, der ligger på søndergade. Har hørt at hun er dygtig. Jeg skal af med 400kr i alt, for prøve og brude make up. Så det er ikke så dyrt.

Ang. bryllupskage, jeg har hørt at medaljon på nørretorv laver noge fantastiske bryllupskager. :rolleyes: De tager ca. 65kr per person.

Hvor får i jeres brudebukket fra ?

Det passer godt nok med det rygte medaljon har... Men der har også en kage til 20,- pr kuvert, men så er kagen bare flad og firkantet... Men den var flot.. Jeg er stadig meget træt af vi ikke kan få dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ahhh fik lige sådanne en lyst til at vise jer min pige der har fået taget billeder i vuggestuen, de er lidt sløret da det er billede af billede

Må jeg se jeres dejlige børn?

post-14536-1180715732.jpg

post-14536-1180715742.jpg

post-14536-1180715753.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ringet til Bilka i Horsens igår og fik en god snak med konditoren. Hun kan lave en super lækker kage til os, hvor alle vores ønsker bliver opfyldt, for 35 kr pr. kuvert. Ja så nu er den bestilt, så skal vi bare op og have en snak med hende om et par uger om hvordan den helt præcist skal være. :cheerleader3:

Men ellers tak for input om Medaljon, jeg er bare lidt for nærig til at give 65 kr pr. person. :toot:

- Husk selvfølgelig nu når der er en del brude der skal holde fest på Jørgensens hotel at skrive en masse om hvordan jeres fest gik, så vi andre kan gå og glæde os endnu mere!!!!

Skal i andre holde i Kongesalen eller i Spejlsalen? Vi er for få ( desværre ) til at kunne fylde Kongesalen op, men synes også at Spejlsalen er rigtig dejlig...

0

Del dette indlæg

Vi skal være i spejlsalen da vi desværre også er for få, men ja spejlsalen er også flot men lidt mere trist i farverne, syntes jeg...

Vi snakker også om at bide i det " sure æble" ang. kage fra Bilka.. Men godt hun har lavet en god kage til jer.. Syntes det er lidt trist at man ikke har hørt noget om hende...

Fortsat god lørdag

:cheerleader3: Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen. :cheerleader3:

Jeg sad og blev meget nysgerrig.

Nu da vi ikke har nogen brudebutik i Horsens, hvor har i købt jeres kjole?

Jeg har købt min i askepot-modeller i Vitved.

Jeg har købt min kjole i Kennedys i Assentoft (ved Randers). De havde simpelthen lige præcis den kjole, som jeg havde drømt om, men ikke troede jeg havde råd til.

0

Del dette indlæg

Må jeg se jeres dejlige børn?

Hellere end gerne :cheerleader3:

Her er billeder af min lille guldklump, Stine. Hun er nu 4 måneder og 1 uge.

9 minutter gammel

post-18895-1180897457.jpg

"Sove? Mig? Nej mor, det gider jeg ikke"

post-18895-1180897477.jpg

Og så det nyeste - 4 mdr. gammel og en rigtig charmetrold

post-18895-1180897488.jpg

Redigeret af Heidi_1981
0

Del dette indlæg

Fik lige en tanke - at vores bryllup måske lyder lidt primitivt, og vi SKAL spare

Bilen sørger min far for

Kagen bager min svigermor

Buketten binder min mor

Indbydelser, bordkort osv. laver min mors veninde - det er hendes hobby.

makeup ligger jeg selv.

det var også meningen min mor skulle sy min kjole - men vi fandt kjolen da vi skulle på udkig efter inspiration.

Men vi har været glade for at de vil hjælpe... selvfølgelig sparer vi også penge på den måde, så det er en ekstra bonus. For os gør det det også mere personligt - men der er ikke noget proffesionelt, udover frisøren. Så det mangler vi måske lidt

Det er ikke sport "primitivt" efter min mening! Det skal du ikke bekymre dig om! Synes det er fedt at folk vil hjælpe, og det gør det for mit vedkommende også mere personligt, har aldrig selv oplevet så meget hjælp og støtte for at vores dag skal lykkes!

se her:

Mor laver forret

Veninde og mand kommer med kød og mandens far bager brød

søster og mand laver 6 slags is til dessert

søster har taget fri dagen før for at hjælpe

svigerinde har lavet kransekage, og kommer og hjælper med at dække bord og pynte op

far tager billeder og passer børn om aftenen

vi laver selv bryllupskage, invitationer, bordkort

deko hjælper "tøserne" med

Og der er flere jeg har glemt... Og jeg har en så fed fornemmelse i maven, tænk de gør det for os!!!

knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer