Trulte

Makeup kursus i Århus?

10 indlæg i dette emne

Jeg har besluttet mig for at jeg vil lægge makeup selv på dagen. Men fordi jeg ikke er super god til det, vil jeg gerne have et af de berømte makeup kurser. Har læst andre steder herinde at specielt MAC bliver anbefalet, hvor man skal betale 350 og så får for det i produkter bagefter. Det vil jeg rigtigt gerne! Er der nogen der har nogen gode erfaringer at dele med mig?

Vil gerne have det gjort senest den 16.juni, for der skal jeg til stor fest og kunne godt bruge noget nyt makeup til det. Desuden kunne det jo gælde som "generalprøven"!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hvis jeg boede i århus ville jeg have valt Mac, men jeg gik ind til matas, og spurgte hvem der kom ind til dem i den nærmeste fremtid af kosmetologer fra diverse firmaer. Der fik jeg så en gratis til ved Clarins, og hun lagde den make up som jeg lige ville have, mens jeg fik en spejl at følge med i.. Hun lagde en lækker make up, og da jeg købte nogen af produkterne, fik jeg en taska fyldt med godt i..

Det kostede intet udover det jeg købte..

0

Del dette indlæg

Hmmm... Det havde jeg da slet ikke tænkt på ..... Jeg bruger ALDRIG make up og har helt ærligt intet i huset .... Det vildeste er en læbepomade og noget solcreme .....

Det kunne da egentlig godt være at man skulle se sig om efter sådan et kursus. Selvom det er frisøren der skal lægge make up på mig på dagen, så var det da egentlig rart nok sådan liiiige at vide bare en lille smule om det i forevejen .....

Kan man bare gå ind i alle Matas butikker og forhøre sig?? -Eller er der nogen der kan anbefale billige (350 er ok!) steder i Århus - Hadsten området??

0

Del dette indlæg

Jeg kunne også godt tænke mig et makeup kursus. Har tjekket hos forskellige kosmetologer, det koster omkring 150 kr for et makeupkursus, men der skal man være minimum en 4-5 stykker! Men det var også en mulighed så, og koster jo ikke alverden.

Vil da overveje at gå en tur i matas istedet, selvom det måske vil være lidt mærkeligt at sidde der midt i butikken, mens alle kan gå og kigge, hehe!

Tror egentlig også bodyshop laver noget lignende

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gaa ind i Magasin og snak med pigerne hos MAC. De er alle uddannede make up artister (saadan er det vist i alle MAC afdelinger). Jeg bestilte en tid her i Dublin, og hun brugte rigtig lang tid paa at demonstrere tingene for mig, og lavede ogsaa en fin tegning, som jeg kunne kigge paa bagefter og huske, hvad hun havde fortalt mig.

Jeg har jo saa altsaa ikke proevet MAC i Aarhus, men jeg kan kun anbefale deres produkter, og jeg havde en rigtig god oplevelse med deres undervisning.

Til sidst kunne jeg laegge min bryllupsmake-up paa ca. et kvarter :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg spurgte clinique i Magasin i Århus. Det er gratis, og så lagde hun kun make-up på den ene halvdel af ansigtet, så jeg også selv kunne prøve. Det var valgfrit om man ville købe make-up bagefter, men det gjorde jeg. Det endte nemlig med, at den make-up hun havde lagt, var den jeg valgte på min bryllupsdag :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer