MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Tusind tak til alle jer skønne piger/damer som har ønsket mig tillykke. :hug:()()

Begyndte allerede fejringen i fredags, da min mormor og morfar kom til kaffe. De kunne desværre ikke komme på dagen, så vi hyggede os fredag aften med muffins og frugt.

I morges blev jeg blev vækket af min skønne Morten og fik gaver på sengen. Et fladejern og Det Gyldne Kompas på Blu-ray (Den udkommer den 20/5 og han har bestilt den og den kommer så hurtigt som muligt. :denmarkflag:

Gæsterne, mine forældre, min lillebror, svigerforældre, svigerinde og 2 fra Mortens familie (Mortens farfars kusine og hendes datter) ja ja langt ude, men de er SKØNNE!!!! Og er som en faster og bedstemor for Morten.

Vi havde lavet frokost og muffins (det tog hele lørdagen) og der blev spist og hygget.

Jeg havde ikke ønsket mig noget særligt, da jeg helst vil have bidrag og hjælp til brylluppet, men alligevel fik jeg en masse gaver:

:fløjt: Fladejern (har jeg længe ønsket mig)

:sm: Det Gyldne Kompas på Blu-ray (Har hørt den på lydbog og glæder mig rigtig meget til at se den)

:sm: Krøllejern (havde jeg ønsket mig, da det jeg har er arvet)

:sm: Gavekort til Hørsholm Midtpunkt (det skal jeg nok finde noget bryllups relateret for.)

:) 2 Gavekort til Matas (Skal bruges på makeup til brylluppet)

:) Gavekort til H&M (Kan måske bruges på undertøj til bryllupsnatten)

()() En fin t-shirt (Som svigermor bare har valgt perfekt)

:boohoo: Sukkerfrit slik (for vi har jo fjernet al unødvendigt suker fra vores kost)

:boohoo: Dundyne (Morten fik en til sin fødselsdag og nu fik jeg også en. Endda med ekstra længde.)

:boohoo: 2 sæt sengetøj (til vores nye og længere dyner)

:kiss: Bidrag til brylluppet (både penge og hjælp til at lave mad)

Ja jeg føler at jeg skovlede ind. Nu har vi endelig sat os ned, med benene oppe.

Nu vil jeg nyde den sidste muffin og glæde mig over at dette er min sidste fødselsdag som ugift. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder som en rigtig dejlig dag :cheerleader3::bearhug: Og sikke gode gaver du har fået :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde den bedste dag!!!! Og i morges vågnede jeg op til en sød lille besked fra Morten, så kan dagen ikke starte bedre. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forsinket tillykke med dagen i går.

Sikke en indbringende en.

:cheerleader3:

Tusind tak. :bearhug: Ja den var meget indbringende, og jeg er stadig meget overrasket. Men svigerfamilien har også ry for at købe mange gaver. Når de først kommer i gang er de slet ikke til at stoppe. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tusind tak. :bearhug: Ja den var meget indbringende, og jeg er stadig meget overrasket. Men svigerfamilien har også ry for at købe mange gaver. Når de først kommer i gang er de slet ikke til at stoppe. :thumbsupsmileyanim:

Sådan en familie er jeg også på vej ind i.... ;) det er nogle yderst gavmilde mennesker..

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Tusind tak. :griner:- Ja den var meget indbringende, og jeg er stadig meget overrasket. Men svigerfamilien har også ry for at købe mange gaver. Når de først kommer i gang er de slet ikke til at stoppe. :thumbsupsmileyanim:

Sådan en familie er jeg også på vej ind i.... ;) det er nogle yderst gavmilde mennesker..

Det er dejligt. Men min mor fortalte mig for nylig at første gang hun oplevede det gjorde det ondt fordi de ikke selv giver så mange gaver. I min svigerfamilie er der kun 2 børn, mens vi i min familie er ca. 8 børn, og derfor giver det sig selv at det er langt dyrere for mine forældre at give gaver.

Dog ved min mor godt at det ikke er antallet eller prisen det kommer an på!!! Men hun havde lige brug for at høre det fra mig også. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det snart weekend og hvor er det tiltrængt! :bearhug:

Glæder mig til at slappe på sofaen med bryllup det meste af dagen i morgen. Vi får gæster til aftensmad og det glæder jeg mig også til! Mortens tre kammerater, tilbage fra forlkeskolen, samt den enes kæreste kommer og spiser. De er altid top hyggelige at være sammen med!

JA jeg glæder mig til weekenden!!!!!! :bearhug: Næste uge derimod... :) Bliver en blandet fornøjelse.

Min kollega og jeg har skriveuge i næste uge til at lave vores fagprøve... Den skal afleveres fredag og den 10. juni skal vi til eksamen... Det bliver super dejligt at få det overstået, men nervøsiteten kunne jeg godt undvære!

RIGTIG GOD WEEKEND TIL ALLE! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Side 4... Ej altså, der gider jeg ikke ligge!

Sad i går (som så mange andre) og sugede til mig af frisurer og kjoler. Min mor ringede flere gange og sagde se lige hendes kjole og hendes hår... :kiss:

I dag har jeg så siddet og kigget på billeder på diverse hjemmesider og er kommet frem til følgende:

Snittet og letheden af Victorias kjole ligner det jeg skal have og så er jeg helt vild med overdelen og farven på Marys kjole!

Min mor har også fået nye ideer, så nu syer vi endnu en prøvekjole. :bearhug: Vi har aftalt at det skal være før sommerferien, for at vi begge kan få "afløb" for ideer og lysten til at der skal ske noget NU!!!!!!

post-27709-1211709591.jpg

post-27709-1211709606.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende med mere syning. Glæder mig sådan til at se, hvad I når frem til :bearhug::kiss:

Tak Pernille. Jeg håber også at du finder en løsning på dit kjole dilemma. :sm:

Tak søde. Jo jeg skal nok finde en løsning, er glad for, at det ikke er nu, jeg skal giftes for jeg kan tillade mig at tage lidt sats med kjole fra USA.

0

Del dette indlæg

Tillykke med -1 års bryllupsdagen! :loveboard::bearhug::unsure:

Uhh, hvor er det spændende at du nu ikke behøver at sige "til næste år", når du skal fortælle om jeres bryllupsdato :lol:

Glæder mig rigtig meget til at det bliver min tur til at nå dertil (der er heldigvis kun en uge til nu :bearhug: )

Det bliver en fantastisk maj til næste år :balloon:

Det er simpelthen SÅ skønt at runde -1 års milepælen!

Husk at fejre jeres -1 års bryllupsdag. :b223:

Maj 2009 bliver den bedste måned ever!!!!! :sm:

JAJAJAJA det er jeg helt enig i!! :griner:-:griner:-

Bryllups-boom i maj 2009!!!!!! :kiss:

Yes den bedste måned ever :sm:

Glæder mig til at se billeder af jeres kjole-idéer :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med -1 års bryllupsdagen! :bearhug::):)

Uhh, hvor er det spændende at du nu ikke behøver at sige "til næste år", når du skal fortælle om jeres bryllupsdato :loveboard:

Glæder mig rigtig meget til at det bliver min tur til at nå dertil (der er heldigvis kun en uge til nu :thumbsupsmileyanim: )

Det bliver en fantastisk maj til næste år :balloon:

Det er simpelthen SÅ skønt at runde -1 års milepælen!

Husk at fejre jeres -1 års bryllupsdag. :denmarkflag:

Maj 2009 bliver den bedste måned ever!!!!! :)

JAJAJAJA det er jeg helt enig i!! :(:cheerleader3:

Bryllups-boom i maj 2009!!!!!! :cheerleader3:

Yes den bedste måned ever :cheerleader3:

Glæder mig til at se billeder af jeres kjole-idéer :cheerleader3:

Jeg glæder mig også til endnu en prøve kjole. :cheerleader3: Min mormor skal tegne skørtet den 15... Så kort derefter tror jeg der er billeder.

0

Del dette indlæg

Wow endnu en proevekjole og med inspiration fra de kongelige :thumbsupsmileyanim: Glaeder mig til at se billeder af kjolen senere.

Fedt at der nu er under et aar til - tiden gaar bare saa hurtigt :thumbsupsmileyanim:

Ja royal inspiration! har lige været ned og købe her & Nu, med flere billeder af kjolerne. :thumbsupsmileyanim:

Ååårrhh hvor cool med endnu en kjole.. Din mor er vel nok kreativ sådan at sku sy kjolen :cheerleader3:

Glæder mig til at se billeder af den ;)

Ja hun er super kreativ og rigtig dygtig! :thumbsupsmileyanim: Hun vil gerne lave endnu en prøvekjole, for at være helt sikker på at den endelige kjole bliver helt rigtig.

0

Del dette indlæg

Har lige gravet min tråd frem fra side 5... Sådan går det vidst når man skriver fagprøve, men det er heldigvis overstået nu og vi afleverer på fredag!

Bryllupsrelateret:

Nu har vi endelig fundet en weekend hvor vi ikke har planer. :thumbsupsmileyanim: Og det betyder at vi skal forbi vielses- og feststedet for at tage lidt billeder. :thumbsupsmileyanim: På lørdag!!!!!

Vi kommer dog ikke indenfor denne gang, men den 23. juni skal vi ind, i en anden anledning, og der tager jeg billeder!

Glæder mig til en hyggelig tur på lørdag og til at kunne sætte endnu et hak på tjeklisten.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer