GlowStar

Kaster I brudebuketten?

39 indlæg i dette emne

Jeg valgte at kaste min smukke og dyre brudebuket... Der var så mange ugifte tøser, så jeg kunne simpelthen ikke lade være. Jeg ville se hvem jeg skal til bryllup hos næste gang :cheerleader3:

Jeg rev en lille blomst af som minde.... Jeg hader tørrede blomster, synes bare ikke de er pæne. Og kender mange som alligevel vælger at smide den ud efter et par år.

Der var faldet en blomst af som jeg kastede først. Pigerne troede jeg kastede den hele.... Ej det var sjovt... Og det pudsige var at det var den samme veninde der greb både blomsten og buketten.

post-21905-1180774982.jpg

post-21905-1180774990.jpg

post-21905-1180775001.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hihi nå det gjorde de.. Det gjorde min kæreste også da vi for nogle år siden var til bryllup, hvor jeg greb buketten, bagefter sagde han at jeg jo så måtte ud og finde en, som ville gifte sig med mig :toot: nå, men nu var han jo alligevel på knæ, så må jo sige at det bringer jo lidt held... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er måske lidt egoistisk, men jeg har ikke tænkt mig at kaste min buket. Desuden har jeg tænkt mig at tage nogle enkelte blomster fra, som skal forsølves til et broche eller lignende.

Jeg har ikke besluttet mig for, hvilke blomster, jeg vil have i min buket, men hvis der kommer roser i, så kan man jo tørre dem og evt. bruge dem i en dekoration eller andet. Det kunne jeg i hvert fald godt finde på. Men nu må vi se, hvad det hele ender ud i, men kastes, det skal den i hvert fald ikke.

0

Del dette indlæg

Det er fin tradition at kaste buketen.

Men jeg tror ikke at jeg vil gøre det. Er bange for slagsmål :toot:

Det er nok svært at tørre buken eller nogle blomster fra den, så det bliver pænt.

Jeg tror at jeg vil tørre et par enkelte blomster og lede dem forsølve bagefter, bare for at have et lille minde.

Hvad vil i gøre med jeres/ eller hvad har i gjort :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det ser ud til at have været rigtig sjovt

havde slet ikke overvejet det med at kaste brudebuketten, troede ikke det var så almindeligt herhjemme. Men ved ikke hvad jeg skal gøre af buketten bagefter, og så er det da en fin tradition at følge.

Synes ihvertfald det er fedt at du gjorde det. Så blir det spændende at se om hun så bliver den næste der bliver gift!

0

Del dette indlæg

Jeg aner ikke hvad jeg selv vil gøre engang når min tur kommer :bestwishes:

Men min søster valgte under hendes tale som hun henvendte til forskellige vigtige personer i hendes liv at give den til vores brors dengang kæreste (nu kone).. :bearhug: Fordi hun mente at de fortjente hinanden og det ville nok lægge lidt mere pres på ham brormand at hun nu havde en brudebuket :blink: Og som god tradition var de de næste fra det bryllup som blev gift :) yip yip yip...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke hvad jeg vil... den bliver en ikke ret køn, hvis den bliver tørret - så den ide med forgyldne blomster er god - ellers er der mange gode billeder af bukketten (regner jeg da med) så måske jeg vil kaste den, jeg ved det ikke :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Uhh ved ikke helt hvad jeg gerne vil. :bearhug: har tænkt på:

- At lægge den på svigerfars grav

- At kaste den

- Kun og kaste en af brudepigebuketerne (gjorde min svigerinde -brudepigen var hendes datter)

- Eller? -nogen forslag???

Ville nok gerne beholde den og forevige den på en eller anden måde, men ved ikke lige hvordan -nogen idéer BARE DEN IKKE BLIVER TØRRET :bearhug:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var fristet til at kaste min buket - men kunne ikke nænne det..

Jeg drønede ned mandag morgen med den rose der skulle forsølves til en broche. Selve buketten har jeg hængt til tørre. Det var ikke planen, men er ikke færdig med den endnu. Den betyder alt for meget.

Brudepigebuketterne var ikke muligt at kaste - det var jo ikke mine, men pigernes. Tror de ville være blevet meget ulykkelige hvis jeg havde krævet dem tilbage...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg kan ikke fordrage tørrede blomster og jeg tænker at det ikke betyder så meget for mig at have den stående de efterfølgende dage, jeg er ikke god til at få smidt buketter ud inden de bliver grimme.

Så måske kaster jeg den!

KH Dorthe

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg fik taget nogle rigtig gode billeder af min buket hos fotografen (man kan jo også selv gøre det) og så overrakte jeg den til min ugifte søster (som faktisk var den næste der blev gift)

Denne gang tror jeg at jeg vil kaste den - selvom jeg faktisk også hælder til at lægge den på mine forældres gravsted. (Problemet er at mine forældre ligger begravet i Århus og jeg bor på Fyn)

knus fjumse

0

Del dette indlæg

Jeg ved endnu ikke rigtig, hvad jeg ender med at gøre. Der kommer ikke særligt mangle ugifte quinder til vores bryllup, og halvdelen af dem, der kommer, har slet ikke lyst til at blive gift på nuværende tidspunkt (om man fatter det :wacko: ).

På den anden side har jeg heller ikke noget behov for at have sådan en tørret ting stående og samle støv - desuden håber jeg på, at det primært bliver calla liljer, og de er svære at tørre.

Jeg tror jeg vil lade stemningen på bryllupsdagen afgøre, om buketten skal kastes, og hvis den ikke skal, kunne jeg forestille mig at lægge den på min fars grav.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer