Guest Solsikken

26. maj 2007 - Den vidunderligste dag i mit liv.

180 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Derefter stod den på fest, og der blev hygget, snakket og danset til den store guldmedalje.

Vi havde jo valgt at få en DJ til at spille, hvilket var super godt! Det kan jeg kun anbefale.......

Kl. 2.30 stoppede musikken og natmaden (biksemad med spejlæg - mums) blev serveret. DET var et stort hit, men betød jo desværre også at vores fest var ved at være forbi.

Sikke en dag men vi var godt trætte da vi skulle med færgen kl. 3.30.......

post-20894-1181547229.jpg

Men sikke en tur hjem - det var jo så småt begyndt at blive lyst og vandet var blikstille - det var flot og fredfyldt. En vidunderlig afslutning på en vidunderlig dag!

Da vi kom hjem var vi jo lidt spændte på hvor meget fis og ballade der var lavet i vores hjem!

Men jeg må sige at det var harmløst - dejligt!

Vi skulle ryste dyner og lagner for ris for at komme i seng, men resten tog vi de næste par dage. Jeg havde heldigvis gemt vores undertøj på nær et sæt til dagen derpå. Og godt for det - for det ene sæt hang da også ude på vores tørresnor. SNYDT blev de, men det synes jeg altså er FOR intimt.

Og så var der (og er der stadig) ris overalt og hver gang vi skal have fat i et eller andet drysser det med ris - så vores støvsuger står konstant fremme :cheerleader3:

Udenfor var der sat flag op og der hang toiletpapir overalt. Min mor og far havde fået min svigerinde til at stille en kurv udenfor vores hoveddør med en rød brændende kærlighedsblomst, en husfred og et flag i og på døren ind til vores soveværelse hang der et stort rødt hjerte i karton påklistret "Lykken er"......... Også fra min mor og far.

Da vi var kommet i seng kom Michael med en flakse champagne og jordbær dyppet i chokolade - sødt ikke?

Og efter lidt intim hygge :denmarkflag: sov vi vel ved 6.00 tiden!

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Dagen derpå startede vi med at støvsuge vores gulv og spisebord, så vi kunne få vores gaver bragt hjem.

Derefter hentede vi vores dejlige børn - det var skønt at se dem igen - og så kørte vi på Egholm igen for at afregne med restauranten og hente vores gaver hjem!

Og kun stor stor ros til Restaurant Kronborg på Egholm - sikke en service, sikke et overblik, sikke proffesionelt!

Her alle vores gaver

post-20894-1181549743.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Man kan aldrig blive træt af bryllupsbilleder! :cheerleader3:

Hvor ser I dejlige og glade ud! Og jo, jeres venner var super flotte - hvor dejligt, de havde gjort så meget ud af det!

Mht. jeres bil, havde I så selv pyntet den eller hvad?

:bestwishes:

Maja

Hej Maja.

Enig - bryllupsbilleder er ALTID dejlige........

Vores bil havde mine svigerforældre pyntet, det gjorde de også da Michaels lillebror blev gift!

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hvad fik I??? :cheerleader3:

Uhh :balloons: Vi fik rigtig mange dejlige ting. Alt i alt har vi fået en hilsen fra ca. 130 personer, vores arbejdspladser, min mødregruppe som stadig består efter fem år, nogle af Michaels firmarelaterede kunder og ja mange mange flere.........

Vi fik bl.a. en benzindreven plæneklipper af alle vores venner.

Derud over stod den på lækre håndklæder, 3 sæt sengetøj (hvoraf 2 sæt skal byttes :bestwishes: ), Pillivyut fade og skåle og trip trap skål i massevis (der har vi byttet en del, så´n at vi får fade og skåle i ens design), tebrygger, brødrister, salt og pebersæt fra Trip Trap, 2 Piet Hein lysestager, Weber stegtermometer, kagespade, hyancintglas, bordskånere, rødvin, gavekort, mundblæste snapsgals og fugle fra en kendt glaspuster i Aalborg, fad og vase, et Rikki Tikki brudepar til ophæng, glaskunst i svæveramme og meget meget mere.

Nogle af tingene fik vi jo også to af så alt i alt byttede vi for små 4.000,- kr i Kop & Kande, fik brugt en del af disse på de ting vi byttede til, men har på nuværende tidspunkt en tilgodeseddel på 1.600,- dertil. Godt at den gælder i 5 år - det er altid rart at have lidt at bruge af :balloons:

:denmarkflag:

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Sikke nogle dejlige og livsbekræftende billeder her i sommerheden! :cheerleader3: Vil da ik' ha' noget imod hvis der kom et par stykker eller 100 mere :balloons:

Vil li'som Gitte gerne vide, hva' I fik af gaver :denmarkflag:

:bestwishes:

Må se om jeg kan finde lidt flere :balloons: men ellers kan jeg da lige fortælle, at vi i eftermiddag skal til fotografen og se / udvælge billeder. Håber vi kan få alle vores billeder på en cd-rom.

Men jeg glæder mig VILDT til at se dem!

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåe ja.......... :bestwishes:

Vi fik da også 10.000,- af svigermekanikken til en rejse (den tager vi først til februar næste år).

Bryllupskagen - sangerinden i kirken og 500,- af mine forældre. De 500,- brugte vi i Løkken til køb af et par vaser og nogle dækkeservietter, lækkert :denmarkflag:

Og så var der et hav af korthilsner fra nær og fjern!

Vildt dejligt!

Solsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvordan var fotografens billeder???

:ilovebryllupsklar:

Jeg er jo så nysgerrig ;)

:bearhug;

Tjaaahhhhhh..........

Der skete jo altså det, at vi ikke kunne få nogle til at hente vores børn og passe dem til vi kom hjem igen - ØV :biggrin::hug: Mine forældre var på besøg hos nogle venner og vi kunne ikke finde mine svigerforældre, så det blev aflust - Dobbelt ØV!

MEN vi skal afsted i eftermiddag. Der styr på børnene så det kan ikke gå galt :blush: Og jeg glæder mig HELT VILDT!

:hug:

Solsikken http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

0

Del dette indlæg

Hej du smukke solsikke!

Dejlige billeder - skøn fest - herlig beretning. Glæder mig til fotografens billeder.

Jeg kom lige til at lege med et par af dine billeder - du skal da have skiftet dit avatar billede ud, nu hvor du er blevet Frue...

Du kan bare lade dem ligge, hvis du ikke vil bruge dem. Jeg havde bare lidt tid i overskud..

post-22726-1181711602.gif post-22726-1181711608.gif post-22726-1181711612.gif post-22726-1181711617.gif post-22726-1181711623.gif

0

Del dette indlæg

Hej du smukke solsikke!

Dejlige billeder - skøn fest - herlig beretning. Glæder mig til fotografens billeder.

Jeg kom lige til at lege med et par af dine billeder - du skal da have skiftet dit avatar billede ud, nu hvor du er blevet Frue...

Du kan bare lade dem ligge, hvis du ikke vil bruge dem. Jeg havde bare lidt tid i overskud..

post-22726-1181711602.gif post-22726-1181711608.gif post-22726-1181711612.gif post-22726-1181711617.gif post-22726-1181711623.gif

:ilovebryllupsklar:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Ihhh............... hvor er de fine, tak for det. :blush:

Og ja - jeg skal have mit billede skiftet ud, men......... Ja nu var vi jo ved fotografen i går, for dælen da hvor er de gode vores billeder. Jeg får dem alle på en cd-rom i løbet af næste uge, og billederne er altså 100 x bedre end dem jeg har på nuværende tidspunkt :hug: Så det må liiiiiiiige vente lidt.

:biggrin:

Solsikken :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer