Guest margit82

Margit & Michael´s bryllupstråd

28 indlæg i dette emne

Så skal der planlægges bryllup

Vi skal giftes d 26/4-2008 :boohoo:

Kirke: Tim kirke

Feststed: Borbjerg Mølle Kro

Prøver at vedhæfte et billed af kirken vi skal giftes i, lykkes det ikke må i bære over med mig...

jeg har set at i er vilde med billeder så der skal nok komme flere til

post-27841-1181220465.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er noget jeg ikke fostår.

Hvordan får i den med nedtælling til bryllup til at indgå hver gang i skriver?

Postet billede

Hej Margit!

Jeg skal se om jeg kan forklare det.. Først trykker du på en hvilken som helst nedtæller, fx min, og så følger du den guide der kommer. Til sidst får du så en kode. Den kopierer du. Så går du ind i det der hedder "mit kontrolpanel". Derinde kan du i venstre side trykke på "rediger signatur" (eller noget i den retning). Så sætter du bare den kode, som du kopierede før, ind der, og vupti, så har du din personlige signatur.. Du kan også skrive "hilsen Margit" eller hvad du nu synes deri.. Håber det var nogenlunde forståeligt! Ellers spørger du bare igen.. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til.

Det ser ud til at være et rigtig flot feststed!

Med hensyn til brudesvende, så synes jeg de skal gå bagved, for de skulle jo helst ikke tage udsynet for dig. Det er jo DIG folk vil se. Mine brudepiger skal gå bagved mig, og rette slæb osv.

0

Del dette indlæg

øv øv -HAHA-

Nu har vi allerede været nød til at lave om på vores planer.

Vi kommer ikke til at afholde festen på Borbjerg mølle kro, det er lige pludselig blevet for småt til alle gæsterne.

plus vores musiker sagde at lyden ikke ville være god i rummet, så øv.

Nu har vi booket Staby sognegård, også et rigtigt dejligt sted og de laver mad der bare er 100% i orden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til endnu en 2008 brud. Vi er efterhånden en del af slagsen herinde.

Håber du får ligeså meget glæde af siden og de andre bruger som jeg. Hils de kommende mand og sig han komme til at se meget til din ryg den næste lange tid. -HAHA-

Anne

0

Del dette indlæg

Her er et billed af den limo vi skal køre i.

også en af de trælse punkter med hensyn til feststedet, vi skulle have kørt 50 km i den nu skal vi kun køre 15 km.

Hej

Du må være fra mit lokal område når du skal giftes i tim og holde festen i Staby.

Jeg ved godt at jeg ikke burde skrive det, men staby sognegård er ikke jordens bedste fest sted af hvad jeg har hørt men maden skulle være være i orden. Jeg er selv fra husby og min forlovede fra staby og i området sys jeg der har været meget snak om problemer med ham der er i staby, stabygenserne er i hvert fald ikke altid så venlig sindeet overfor ham. men hvad problemerne er ved jeg ikke og det kan også godt være at det er blevet bedre. Jeg håber i hvert fald i får en kanon fest. og selv bryllup -HAHA-

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, så skifter vi lige feststed igen! Da cea har skrevet "onde" ord om vores feststed. ( og jeg har dog heller ikke selv de gode erfaringer med dem)

Nu bliver festen holdt på Nørre Vosborg, en stor og meget gammel herregård. Jeg kan desværre ikke vise nogle billeder af stedet da det er under stor renovering og vil først stå færdigt til januar 2008. men jeg vil nok tage nogle billeder når vi skal ud og kigge næste måned.....

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til.

Jeg håber det lykkedes med 3. fest sted - mon ikke 3. gang er jo lykkens gang ;)

Mht. brudesvende og brudepige ville jeg lade dem gå op før dig. For at de ikke "stjæler" billedet kan du jo lade dem komme helt op før du selv går ind.... Det har jeg tænkt mig at vores brudesvende (mine to nevøer) og min veninde som måske skal gå samme med dem skal gøre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Hejsa!!

Jamen tillykke med din egen tråd - det er jo dejligt at der bli'r ved med at komme nye brude til :thumbsupsmileyanim:

Træls med feststederne, men håber at I bli'r tilfredse med valget.. Rart nok, med et par ærlige meninger, så I ikke skuffes på dagen...

:biggrin: Jeanet

0

Del dette indlæg

Nå, så skifter vi lige feststed igen! Da cea har skrevet "onde" ord om vores feststed. ( og jeg har dog heller ikke selv de gode erfaringer med dem)

Nu bliver festen holdt på Nørre Vosborg, en stor og meget gammel herregård. Jeg kan desværre ikke vise nogle billeder af stedet da det er under stor renovering og vil først stå færdigt til januar 2008. men jeg vil nok tage nogle billeder når vi skal ud og kigge næste måned.....

Hej jeg håber ikke at det var forkert af mig at skrive det, synes bare at du lige så godt kunne vide det.

Men Nørre Vosborg har jeg hørt rigtig godt om og jeg har arbejdet med en derude fra og hun har topproffesionel, jeg håber i hvert fald at i får en kanon god fest der :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer