Guest wannabedarthwader

Makeup der holder????

11 indlæg i dette emne

Hejsa Tøser,

Der må da være nogen af jer derude, der har erfaring med, hvilke produkter der er gode, hvis makeup'en skal holde en hel dag? Kan man lægge noget indenunder foundation, for at få den til at holde længere??? :bestwishes:

Kunne også godt bruge et tip til en SUPER vandfast mascara :bearhug:

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun sige

:bestwishes::bearhug:STAGE COLOR :blink::)

Det er simpelthen et suverænt produkt.......... Men kan vist kun købes hos kostmetologer :cheerleader3: og er lidt dyrt. :cheerleader3:

Sørg for at få en god ansigtsbehandling et par dage før, så huden er pæn og glat - det får også make-uppen til at holde godt. Læg den rigtige foundation og pudder (f.eks. Stage Color), så bunden for make-uppen er god, så kan den holde hele dagen og natten med! :) Ja min sad såmænd også rimeligt godt efter 4 timers søvn :cheerleader3: (Gad simpelthen ikke at rense den af da vi endelig kom i seng !)

Det er svært med mascara for det er ikke ens for alle.

Jeg har prøvet mange efterhånden men vender altid tilbage til Loreals vandfaste - nu kan jeg ikke lige huske hvad den hedder, men det er den med to i en, hvor den ene ende er en booster og den anden selve mascaraen.

Og DEN er vandfast, fik det afprøvet den 26. maj hvor jeg blev gift!

Hilsen Solsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PRØV AT LÆS MIT EMNE OM jANE iREDALES PRODUKTER DE virker

Jeg har lige købt en spray derfra. Den er fantastisk, den skal bare forstøves ud over ansigtet, når man er færdig med de forskellige dele af make-up'en. Den holder til den lyse morgen.

Her er det gyldne råd hvis ASKEPOT AMPULLER :bestwishes: De er super og gør at din make up bare holder og holder..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej...

Fik lagt prøve make-up af min veninde i tirsdags :bestwishes::bearhug:

Jeg fik først concealer på - Dior

Så den nye spray foundation fra Dior - Skinflash. Den er blevet ny favorit, den er SÅ nem og dækker optimalt.

Så en løs hvid pudder fra Chanel - Kan ikke liiiiige huske hvad den hed.

Så lidt mere pudder/rouge - Chanel

Sluttede af med mørkebrun øjenskygge - Dior

og pink gloss til læberne - Lancôme

Øjenbryn er selvfølgelig retttet til og tagnet op.

Det holdte hele aftenen og natten - nåede nemlig aldrig at tage det af. :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for de mange råd!

Jeg har læst om de der askepot ampuller - hvad er det lige det er for noget. Og så læste jeg også et sted om en primer til at lægge under øjnmakeuppen - det ved jeg heller ikke lige hvad er...????

(God der er nogen man kan spørge)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer