Chrisling

Kan man det?

26 indlæg i dette emne

Jeg synes det lyder som en god plan, men jeg synes dog, at I bør inkludere dem i middagen, som I selv har været til bryllup hos og som I faktisk "skylder". Det er sikkert forskelligt fra omgangskreds til omgangskreds, hvad man anser som høfligt og uhøfligt, men jeg ville godt nok føle mig stødt, hvis nogle af dem som vi har ofret at invitere til vores bryllupsmiddag, bagefter ikke inviterede os til deres bryllupsmiddag. SU eller ej, så må man takke nej til invitationer, hvis man ikke vil invitere igen - ellers kan I let risikere af folk bliver sure på jer.

Med venlig hilsen

Louise

Der er jeg ikke enig. At mine fætre og kusiner har valgt at holde store bryllupsfester, hvor de har inviteret mange, betyder ikke, at vi nødvendigvis skal invitere dem til vores. Hvis vi skal invitere dem af mine fætre og kusiner, der er gift - er vi jo også nød til at invitere deres ugifte søskende og så bliver vores fest pludselig dobbelt så stor, for så er det altså 30 personer mere. Jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg synes altså alligevel, at der godt kan være forskel på brylluppers størrelse, og dermed skylder man ikke nogen noget.

Jeg har det selvfølgelig et eller andet sted lidt skidt med det og har derfor også valgt at servere bryllupskagen til receptionen, så de får lidt merre bryllup ud af det.

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer