Guest louie1980

Bryllupskage

14 indlæg i dette emne

Hej,

Vi er kommet lidt på spanden mht. bryllupskage.

Den konditor vi havde aftalt med har aflyst, så nu mangler vi lidt en kage :denmarkflag:

Tænkte der måske var nogen der kendte en i Vallensbæk-området de kendte??

Det behøver ikke være i Vallensbæk (dem har vi talt med), men bare i nærheden af...

Håber at få lidt input.

Hav en dejlig dag :cheerleader3:

Louie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan virkelig anbefale Konditori Arlington

De er rimelige i pris og laver nogle fantastisk flotte kager

Nu ligger de godtnok i Fårevejle, men vi skal kun give omkring 500,- for at de leverer kagen og sætter den op. Er ret glad for at vi ikke selv skal bakse rundt med en kage til 120 personer!

0

Del dette indlæg

Jeg kan virkelig anbefale Konditori Arlington

De er rimelige i pris og laver nogle fantastisk flotte kager

Nu ligger de godtnok i Fårevejle, men vi skal kun give omkring 500,- for at de leverer kagen og sætter den op. Er ret glad for at vi ikke selv skal bakse rundt med en kage til 120 personer!

Lige mine ord!

Og i øvrigt kan det langt hen ad vejen betale sig at få kagen bragt ud. Josefin fortalte, at de skulle investere i fire kølekasser a 125 kroner stykket for at transportere deres kage... Så kan det jo bedre betale sig at give 500 kroner i fragt - og så slippe for bøvlet med at skulle hente den. Ved også at Arlington transporterer kagerne i en kølebil.

Vi skal give ca 2600 + transport for kage til 50 personer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg hopper med på vognen med Konditor Arlington

der fik vi også vores kage fra og den smagte bare SUPER.

vi spiste af den igen igår da det var vores bryllupsdag og den smagte godt.

nu bor jeg jo selv i Fårevejle men vi fik den alligevel bragt da vi ikke selv ville ud og købe kasser til den.

Her er et billede af vores kage

hilsen Camilla

post-15149-1181566449.jpg

0

Del dette indlæg

hepper altså med på Konditori Arlington. fantastisk søde mennesker, og smukke og lækre kager! Vi holdt fest i Dyrehaven, og det er ikke så tæt på fårevejle, men prisen var egentlig ikke dyrere end en kage fra københavn. Vi var SÅ glade for den!!

post-14951-1181581044.jpg

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar og sikke nogle fine kager I har :denmarkflag:

Det er dog nok lidt voldsomt med transport... Har lige tjekket og det tager en time hver vej i kørsel. Tror det ender med at blive ret dyrt - priserne er måske også lige i overkanten.

Et andet aspekt er at vi utrolig gerne ville have en prøvekage inden, så det skal bageren/konditoriet også kunne lave (og vi betaler naturligvis gladeligt for den).

Jeg modtager meget gerne stadig råd :cheerleader3:

Louie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar og sikke nogle fine kager I har :biggrin:

Det er dog nok lidt voldsomt med transport... Har lige tjekket og det tager en time hver vej i kørsel. Tror det ender med at blive ret dyrt - priserne er måske også lige i overkanten.

Et andet aspekt er at vi utrolig gerne ville have en prøvekage inden, så det skal bageren/konditoriet også kunne lave (og vi betaler naturligvis gladeligt for den).

Jeg modtager meget gerne stadig råd http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

Louie

Ifølge vores faktura fra Arlinton, koster det 6 kroner pr. kilometer. Som Tux skriver, giver de ca. 500 kroner til Østerbro (og Kagekompagniet tager også 500 kroner til København).

Som du kan se på Arlintons hjemmeside, så afholder de smagninger. Vi mødte dem på en messe, og jeg ved, at Tux og gemalen var på konditoriet for at smage. Så det er altså ikke fordi du køber katten i sækken hos Arlington :ilovebryllupsklar: (Men der er naturligvis også andre spændende alternativer...)

Hvis vi havde holdt festen i København, var vi nok forfalden til at tage Markus Grigo. Og jeg har også fået et glimrende tilbud fra La Baguette i Ordrup (ham der lavede til grevinde Alex og Martins bryllup). Men igen var det transporten, der afgjorde det - La Baguette har ikke kølevogn, og Grico leverer vist slet ikke... (men begge laver enormt lækre kager)

0

Del dette indlæg

Appetite i Hundige... 30 kr. pr. person - vi har bestilt vores derhenne - dvs. kan ikke tale af egen erfaring, men læste ret positivt om dem på nettet.

Tak for jeres svar...

Det er netop Appetite i Greve vi havde bestilt hos, men konditoren har lige pludselig fundet ud af at hun vil på ferie i den uge - ikke særlig smart.

Hun lovede så at ringe tilbage - for 3 uger siden - med svar om hun kunne få en anden til at lave den. Det har hun aldrig gjort. SLET IKKE OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ilovebryllupsklar:

Mht. Markus Grigo - så laver han jo fantastiske kager og synes han er helt genial. Mit problem er bare at jeg ikke synes hans bryllupskager er særlig gode.

Han bruger ofte lidt utraditionelle ingredienser (Basilikum, chili etc.) og det er jeg bare ikke til i en bryllupskage.

Jeg ved godt at jeg er meget besværlig... ender sgu nok med at jeg laver den selv http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Louie

0

Del dette indlæg

Appetite i Hundige... 30 kr. pr. person - vi har bestilt vores derhenne - dvs. kan ikke tale af egen erfaring, men læste ret positivt om dem på nettet.

Tak for jeres svar...

Det er netop Appetite i Greve vi havde bestilt hos, men konditoren har lige pludselig fundet ud af at hun vil på ferie i den uge - ikke særlig smart.

Hun lovede så at ringe tilbage - for 3 uger siden - med svar om hun kunne få en anden til at lave den. Det har hun aldrig gjort. SLET IKKE OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ilovebryllupsklar:

Min tur til at http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/oops.gif 'e... øøøh jeg må hellere lige følge op på dem og sikre mig at hun ikke også er på ferie 14.7. ... håber I finder nogen. Ellers gå på Odense Marcipan, her kan man vist se associerede bagere/konditorer...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Vi fik vores kage fra Guldbageren i Lille Skensved. Vi havde fået ham anbefalet (af en anden konditor), men vidste egentlig slet ikke noget om, hvordan kagen ville blive. Den blev super flot og smagte helt vildt godt (var med appelsin- og chokoladecreme).

Jeg sætter lige et par billeder ind af kagen...

post-22819-1181737653.jpg

post-22819-1181737753.jpg

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar...

Hun lovede så at ringe tilbage - for 3 uger siden - med svar om hun kunne få en anden til at lave den. Det har hun aldrig gjort. SLET IKKE OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Min tur til at :loveboard: 'e... øøøh jeg må hellere lige følge op på dem og sikre mig at hun ikke også er på ferie 14.7. ... håber I finder nogen. Ellers gå på Odense Marcipan, her kan man vist se associerede bagere/konditorer...

Ja, er ikke helt glad for hende :loveflag:

Har været på Odense Marcipans hjemmeside og ingen af dem der ligger i en nogenlunder omkreds kan levere. Den i Køge er lukket og dem i Roskilde skulle have et godt stykke over 60 kroner pr. person!!!!

Har besluttet at jeg laver den kage selv - hvis den bliver super dårlig, kan jeg jo kun blive sur på mig selv. FNIS!! :loveboard:

Louie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer