Guest frøken nørgaard

Bryllupsfotograf

14 indlæg i dette emne

Hejsa

Hjælp Hjælp........Er der nogen som kender en god fotograf ?????

Det behøves ikke være en professionel...Men gerne en bekendt til dig, som du ved tager "knaldhamrende gode billeder"

Alt har næsten interesse!!!!

Ja....Og det skal helst være en fra Djursland....Da vi skal giftes der, og ligeledes skal festen holdes på Djursland.....

På Forhånd Tak :romance:

Frøken nørgaard :mellow:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhm... Min egen lille FARMAND tager knaldhamrende go'e billeder, men jeg ved ikke lige hvad du går efter? - og har heller ikke spurgt min far, men jeg gør det gerne...

Hvor meget vil du give for det?

/arno :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej Arno!!!

Jeg ved ikke lige med prisen!!!!Men jeg vil selvfølgelig betale...Så alle omkostninger bliver betalt.....Og lidt til....

Er det noget han har gjort før????Altså taget bryllupsbilleder???

Men...Øhhhhh...Så skal jeg vel selv til en fotoforetning og..have dem fremkaldt ik???

Her mener jeg....Han har vel ikke tilfældigvis et sted selv hvor han fremkalder???

Ejjjjjjjjjjj...Nu bliver jeg vist for krævende!!!! ;)

Forresten er det ikke dig...der søger en "brudekørsel"????

Vi har et vennepar...Hvis far "gør lidt i kørsel med brudepar" Altså med hestevogn!!!!!

Han bor en "spytklat udenfor Grenå" .....Jeg skal tjekke for dig hvad det koster..Og ikke mindst...Om han er ledig denne dag,,,

Smid lige en besked om du stadig er interesseret!!!!!

Mange Hilsner fra Malene :lol:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Min far har taget mange billeder til mange fester - kan ikke lige huske om der har været bryllupper imellem, men han ved hvad han laver, og han tager go'e billeder. Han har desværre ikke mulighed for selv at fremkalde billederne, men kender en fotohandler personligt (måske kan der forhandles en go' pris hos ham - men jeg kan ikke love noget). Og NEJ - du er ikke for krævende :lol:

Jeg har ikke spurgt ham om han er interesseret i det endnu. Skal jeg gøre det? Og hvor skal I vies + holde festen henne?

JO! Jeg leder lettere desperat efter brudekørsel med heste! Det ville være SUPER hvis du gad undersøge om han er ledig - og prisen... Jeg har ikke mange penge til det, men jeg krydser fingre for at jeg kan overraske min søde kæreste med et par heste + vogn fool

/arno :dragon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Arno...

Tak for svar!!!!

Hvis du vil må du meget gerne spørge din far.....Det vil være kanon!!! :lol:

Pris.................Jamen spørg ham...Om han har en ide om det!!!!

Jeg forestillede mig, at der skulle være billeder fra kirken......Par billeder......Og starten af middagen...................Hmmmm...Bliver det for lange en dag????

Det må jo nærmest være omkring 3-4 timer.................

Kirken hvor vi skal vies ligger i Nørager...Og der skal festen også holdes,,,,

Nørager..ligger....30 kilometer fra Grenå....Imod Fjellerup.....Hvis det siger dig noget ???? :lol: (elller din far) Har jeg forstået det rigtig, at han bor i Grenå???

Angående.....Hestekørsel.......Jeg vender tilbage.....Nå jeg har hørt prisen..

Skal nok sige til ham det skal være billigt :lol:

Malene

0

Del dette indlæg

Hej Malene! (det hedder min søster forresten også!)

Jeg har ringet til min far - han er selvfølgelig ikke hjemme - men han ringer tilbage når han kommer hjem. Min mor syntes det lige ville være noget for ham; og det er halvdelen af det at have "overtalt" min mor :lol: Men jeg skriver tilbage til dig lige så snart min far har ringet til mig!

Hvilken DATO skal I giftes?? Det kan jo være at min lidt travle farmand ikke kan den pågældende dag, og så er der jo ligesom ikke meget at rafle om.

Men som sagt - han er KNALD dygtig til at fotografere, og specielt festbilleder. Min kusine blev i hvert fald lykkelig over at han ville gøre det til deres bryllup. Og hvis ikke det var fordi at det var MIG der skulle giftes, ville jeg også have arrangeret ham til mit eget bryllup :lol: - men han får mere eller mindre hugget sit kamera dén dag. Ellers ender det bare med at han render rundt med kameraet foran øjet hele dagen/aftenen, og det er jo ikke meningen :lol:

Mine forældre bor i Grenaa - så det er i fin afstand til Nørager. Afstand er ingen hindring. Normalt kører min far til Randers/Århus for at arbejde.

/arno

(Mette)

0

Del dette indlæg

Hej Mette......

Bryllupsdatoen er d.22 Maj...2004......Py-ha----( det er jo snart)

Det er fint du skriver tilbage, Når du har snakket med din far!!!!

Venter spændt ;)

Det der med, at du vil stjæle kameraet fra din far den aften......Det kender jeg godt!!! Min svigerfar er nemlig også "knald-dygtigt til, at fotografere. :kissthefrog:

Men har får ikke lov denne aften......Der er det søreme meningen, at han skal sidde på sin plads :lol:

Malene

0

Del dette indlæg

Så har jeg snakket med min far. Han virker interesseret... Dog er han VÆLDIG "far-agtig" og skal liiiiiige have lidt mere informationer. Så jeg snakker videre med ham... - ville bare lige holde dig informeret!

Hvis han beder om det, må han så godt få din emailadresse/telefonnummer? Så kan I jo selv snakke videre om det (udenom lille mig) :lol:

/arno :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

vi har lige bestilt torben stampe (tror jeg nok han hedder)

hans hjemmeside er www.stamfoto.dk

han tager 2500,00 for ca 20 billeder

og hvis i vil have det, kan i få ham til at kommer fra når du går ind i kirken, og så ca 2 timer ind i festen, det tager han 4500,00 for, men du kan jo tjekke hans hjemmedide.

han lød i hvert til at være seriøs da vi snakkede med ham

håber i finder en god fotograf

hilsen Linda :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej Jensen

Takker fordi ....du skrev tilbage til mig..

Meeeeeeeeeenn...7500 kroner , det er jeg godt nok for nærrig til..

Syntes det er vildt mange penge...Jeg ved godt at "Den Dag Aldrig Kommer Igen"

Men alligevel!!!!

Det jeg nok mest søger er en amatørfotograf ;)

Og til dig Linda .G. Jeg tager lige en "tjekker" på hans hjemmeside,,,

Tak for hjælpen..

Venlig Hilsen Malene :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan forstå, at det egentlig er en heldags fotograf du søger, og ja ved "professionelle fotografer" kan det blive dyrt.

Men ring/mail til forskellige fotografer, og hør om de ikke tager ud heldag og tager billeder.

Du kan evt. søge efter en portrætfotograf i dit område lige her eller du kan søge efter dem her

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer