ying

Se mine invitationer!

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa Rikke

Uh, har jo ventet spændt på at se dine invitationer : )

De er godtnok fine -HAHA-

Er godtnok imponeret over, at du har sat dig for at skære dem alle i hånden... :bearhug:

Godt vi er i god tid hi hi ... : )

De bliver superflotte - så fortsæt du bare det gode arbejde... ;)

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Rikke

Uh, har jo ventet spændt på at se dine invitationer : )

De er godtnok fine -HAHA-

Er godtnok imponeret over, at du har sat dig for at skære dem alle i hånden... :bearhug:

Godt vi er i god tid hi hi ... : )

De bliver superflotte - så fortsæt du bare det gode arbejde... ;)

Tine

:bearhug:

Jeg kan også godt sige dig, at det tager lang tid at skære dem.. Kartonet er meget kraftigt, så der skal skæres tre gange, før det går helt igennem (hvis du forstår hvad jeg mener..). Så jeg kan ikke sidde og lave en masse i træk.. Kun en eller to ad gangen.. Så ja, godt vi er i god tid! Men det er nu så hyggeligt et arbejde :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa de er super flotte.

Da jeg lige så dem, troede jeg de var håndkøbt, men det kanjeg så forstå de ikke er!! Så -HAHA- til dig!!

Ååårh, hvor er du sød! :bearhug:

Jeg har selvfølgelig haft en skabelon at tage udgangspunkt fra, så det er ikke fordi jeg selv har konstrueret mønstret.. Jeg prøvede ganske vist, men syntes ikke det blev så pænt som med denne model..

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare flotte!!!!

Det er så fedt, når nogen går i gang med at bruge skalpellen også! Det tager laaaaaaaaaang tid, men resultatet er så flot! -HAHA-

Jeg har selv lavet rigtig mange papirklip tidligere og er endda i Børnenes Rekordbog (nogle år tilbage...) for at have flest sammen med min søster.

Derfor er det jo godt, at du er gået i gang i rigtig god tid, så du kan lave lidt ad gangen.

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er blevet rigtig flotte. Det der med at skære i pap er et hårdt arbejde, men når man ser dem er de alt arbejdet værd ik?

:bestwishes:

Jo, det har du fuldstændig ret i.. Jeg er nok også en af dem der sætter kæmpe stor pris på alle de bryllupsforberedelser man overhovedet kan komme til at lave! Så jeg hygger mig med det, og synes det er det hele værd. :bearhug:

:bearhug:OG TILLYKKE MED DAGEN I MORGEN!! :bearhug:

Jeg så lige at det var ved at være snart!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Ej hvor er de bare flotte :bestwishes: Jeg ville blive super glad for at modtage så smuk en invitation, men kan godt forstå du må tage dem lidt af gangen, det er virkelig hårdt at sidde og skære i. :bearhug:

Tak Maria! :bearhug:

Jeg synes nemlig også det er så dejligt at modtage noget, som man ved at afsenderen har puttet egne kræfter i.. Det er sådan en dejlig personlig tanke, synes jeg..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er da bare "top nice" :thumbsupsmileyanim:

Jeg går selv og tænker på at komme igang med at lave indbydelserne.

Men jeg synes det er svært at bestemme sig for hvordan de skal se ud.

Hilsner fra Margit

Det er helt sikkert også svært at beslutte sig! Jeg ar også brugt LAAAAAAAANG tid på at kigge i butikker, og ikke mindst på at kigge på karton og bånd og papir.. Jeg brugte mega lang tid på at finde netop de materialer som jeg bedst kunne lide sammen. Der er 117 andre kombinationer jeg også sagtens kunne have valgt, men jeg er egentlig meget tilfreds med resultatet.. Det sværeste var egentlig at finde noget rødt bånd UDEN at det kom til at ligne et julekort.. så løsningen blev at båndet måtte bevæge sig lidt mere over i det lilla..

Så jeg kan kun opfordre dig til at gøre det samme som jeg gjorde.. Gå ud og snus lidt til en masse forskellige ting, og tænk lidt over det, regn lidt på priserne, og gå så tilbage.. Det kan sagtens tage lang tid, men til gengæld er det også rigtig hyggeligt at gå og snuse rundt og forestille sig :thumbsupsmileyanim: (det syntes jeg i hvert fald)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer