Guest juliekandersen

Stefan og Julie

75 indlæg i dette emne

Nu har jeg siddet i mange timer og kigget, luret og er blevet inspireret af aller jer andres bryllupssider. Så tænkte at det måtte blive min tur til at få lagt min planlægning ind :bestwishes:

Lidt om mig og min kæreste:

Jeg hedder Julie er 24 år o skal giftes med Stefan 25. Vi har været kærester i 6 år. Mødte hinanden i 3g på gymnasiet da Stefan skiftede skole og derfor kom i min klasse :bearhug:

Vi fik i August sidste år den dejligste datter Clara.

Vi skal giftes I Annisse Kirke (nordsjælland), holde Receptionen i forsamlingshuset ved kirken og festen skal holdes på restaurant Gilleleje Havn.

Kan næsten ikke vente! :bearhug:

Redigeret af juliekandersen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Julie

Jeg skal være den første til at byde dig velkommen herinde på BK :bestwishes:

Dejligt med endnu en kommende brud der har lyst at dele sin planlægning med alle os andre zillaer.. :carrot: Du skriver i skal giftes d. 11 August er det lige om lidt eller i 2008 :bearhug:

Jeg skal giftes med min kommende mand d. 21 juni 2008 og glæder min også helt vildt. Håber vi kommer til at se en masse til dig herinde.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der selvfølgelig min kjole. Fandt den i house of brides. Det var nr. 2 kjole jeg prøvede. Den sad bare som syet!. Skal dog lige have lagt den op..... man er jo ikke så høj :bestwishes: Har endnu ikke et billede af mig i den, men det skal nok komme. Det er en Nixa-model. Har ellers altid troet jeg skulle have slæb, men man har vel en holdning til man tar en ny.. Skal tilgengæld have langt slør, så jeg kan se lidt højere ud :bearhug:

post-24397-1181993928.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Julie.

Vi deler jo samme dag :bestwishes: det er bare alletiders. Der er godt nok ikke længe tilbage :denmarkflag: Vi glæderos sådan :bearhug:

Det er nogle rigtig flotte invitationer i har lavet. Dem er jeg vild med.... Glæder mig til at høre mere om din planlægning :bearhug:

Så kan vi gå og tælle ned fra 56 dage :bearhug::huh:

Kram fra Rie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der selvfølgelig min kjole. Fandt den i house of brides. Det var nr. 2 kjole jeg prøvede. Den sad bare som syet!. Skal dog lige have lagt den op..... man er jo ikke så høj :bearhug: Har endnu ikke et billede af mig i den, men det skal nok komme. Det er en Nixa-model. Har ellers altid troet jeg skulle have slæb, men man har vel en holdning til man tar en ny.. Skal tilgengæld have langt slør, så jeg kan se lidt højere ud :bearhug:

Hej Julie.

Sjovt, den kjole var jeg lide ved at købe :bestwishes::bearhug:

Jeg har også købt en nixa model bare den her:

post-21216-1181994857.jpg

0

Del dette indlæg

Bryllupskagen er bestilt. MUMS MUMS :bearhug::bearhug:

Markus Grigo skal lave den. Smagte den på bryllupsmesse og vi var begge solgt med det samme :carrot:

Den er lavet på kokusbund og består af hvid chokoladecreme med årstidens bær, mango og hyldeblomst. Derudover er den krydret med BASILIKUM!!

Og ja i læste rigtigt BASILIKUM. Det smager bare så sindsygt godt :bestwishes:

Her er et billede af den: (vi skal have den firkantede, men med pynten fra hjertet og uden de der små pyntedimser på glasuren)

post-24397-1181995068.jpg

post-24397-1181995124.jpg

0

Del dette indlæg

Så er der selvfølgelig min kjole. Fandt den i house of brides. Det var nr. 2 kjole jeg prøvede. Den sad bare som syet!. Skal dog lige have lagt den op..... man er jo ikke så høj :huh: Har endnu ikke et billede af mig i den, men det skal nok komme. Det er en Nixa-model. Har ellers altid troet jeg skulle have slæb, men man har vel en holdning til man tar en ny.. Skal tilgengæld have langt slør, så jeg kan se lidt højere ud :denmarkflag:

Hej Julie.

Sjovt, den kjole var jeg lide ved at købe :bearhug::heart:

Jeg har også købt en nixa model bare den her:

Den er godt nok også flot!!! :bestwishes::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov glemte jo helt at takke for din søde hilsen i min tråd. Ja jeg syntes også at vores save-the-date kort er blevet ok. Er også helt vild med jeres Tema til invitationer, bordkort o.s.v. men vi har vist også samme farve stil. :bestwishes: Vores farve tema til bryllupet er Cream, sart lyserød og guld. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi skal give 3500 for kage til 100 personer. Først synes jeg det var rigtig mange penge, men efter at have set hvad andre skal have for det, er det egentlig ikke så galt :bestwishes:

Selvom det nu stadig er mange penge til kage! Tilgengæld er den også speciel. Vi vil gerne give vores receptionsgæster en oplevelse :carrot:

Vi har bestilt den som 2 firkanter. En til 60 pers og en til 40.

Og ja han er helt fantastisk. Det var en oplevelse bare at være inde og prøvesmage!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Julie

Sikke nogle flotte invitationer!

kagen ser bare mums ud. :thumbsupsmileyanim: Den lyder bare spændende, ikke lige noget man får til hverdag.

Din kjole er virkelig flot, den kan jeg rigtig godt lide.

Clara er da en lille grinebidder.

Held og lykke med det hele. Glæder mig til at følge dig, med de lækre ting du allerede har nu, hvad kan det så ikke ende med? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan altså godt være jeg tyvstjæler lige lidt fra din kage.Vi skal have noget chokoladekage agtigt med hinbærmousse, og chokoladeovertræk. Så kunne det da se fedt ud med et hjerte lavet af hindbær!! Håber det er okay. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

FORBEREDELSESLISTE

Er klaret

igang med

Mangler

--- DE FØRSTE FORBEREDELSER:

--Kirke: Annisse Kirke kl 12

--Dato: 11. august

--Receptionssted: Annisse Forsamlingshus

--Feststed: Restaurant Gilleleje Havn

-- Invitationer til hele dagen; 51 sendt ud, 5 afbud, 46 kommer

--Invitationer til kirke og reception 42 stk sendt ud. De fleste kommer.

--- FESTEN:

--Musik til festen Diskogruppen tropper op med en DJ

--Forlover Stefans barndomsven

--Toastmaster Min dejlige onkel

--Menu til Festen

--- RECEPTIONEN:

--Mad til receptionen

--Pyntning af lokale

--Damer til at hjælpe

--Bryllupskage Markus Grigo skal lave den

--- TØJ:

--Gommens tøj

--Brudekjole

--slør

--sko til bruden

--sko til gommen

--brudepigekjoler

--Ringe Er købt men skal lige hentes

--Blomster til kirken

-- Blomster til festen

--Brudebuket

--Frisør og makeup til dagen

--Ægteskabserklæring og navneændring afleveret på kommunen, mangler at få prøvelsesattesten

--Salmer til kirken I østen stiger solen op, Skabt som mand og kvinde, en ny jeg ikke huske hvad hedder, Det er så yndigt

--Bordkort og salmehæfter

--Brudevalsen Danser lystigt når datteren sover

--Barnepige til Clara En kollega jeg stoler fuldt på

--købe engangskameraer

---TIL DAGEN

--Penge til receptionsdamer

--Penge til Musik

Redigeret af juliekandersen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer