Guest septemberbrud

Sko med gummisål

5 indlæg i dette emne

Tja, nu har jeg brugt mange mange timer på at finde sko, og som man kan se andet steds, har jeg været nødt til at droppe de deciderede brudesko til fordel for en hvid Ecco-sko.

Den ligner egentlig en brudesko, men den har altså gummisåler. Det er jo ikke ligefrem ideelt at danse i - tror I, at det går?

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::biggrin:

Mine sko har også gummisåler.... Men nu skal jeg jo heller ikke ligefrem danse :blink::blink: Du kan se billeder af mine sko på side 4 i min planlægningstråd!

Gummisåler eller ej, så er det vigtigste jo at du har det gort i dine sko!! -Må vi se et billede!?!? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tja, nu har jeg brugt mange mange timer på at finde sko, og som man kan se andet steds, har jeg været nødt til at droppe de deciderede brudesko til fordel for en hvid Ecco-sko.

Den ligner egentlig en brudesko, men den har altså gummisåler. Det er jo ikke ligefrem ideelt at danse i - tror I, at det går?

-Kirstine

Tja, jeg har nærmest tænkt at det var det bedste, NETOP pga dansen! Men det er selvfølgelig rigtigt, at man ikke ligesom "glider" henover gulvet i gummisåler, men jeg ville nok foretrække at stå sikkert fast!

Bare mine overvejelser...

Knus Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:()()

Mine sko har også gummisåler.... Men nu skal jeg jo heller ikke ligefrem danse :biggrin::cheerleader3: Du kan se billeder af mine sko på side 4 i min planlægningstråd!

Gummisåler eller ej, så er det vigtigste jo at du har det gort i dine sko!! -Må vi se et billede!?!? :ilovebryllupsklar:

Jep, her er et billede.

Jeg kan godt lide dine sko - det er sødt med sløjfen.

OG så håber jeg, at I har ret - jeg må bare lige øve mig i at ligne en, der svæver over gulvet...

post-26281-1182884483.jpg

Redigeret af septemberbrud
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer