Guest MariaogKennet

Maria og Kennets bryllup d.09/08-08

1,037 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JUHUUUUUU - så var vi inde at finde jakkesæt til Kennet-..... uuuhm han blir dejlig... smil

Et mørkeblåt jakkesæt har vi købt - dog blev vi rådet til at vente med at købe resten af udstyret til jeg har bestemt min kjole - da det afhænger farven på skjorten nemlig af.. tænk - det anede jeg ikke - men man kan jo kun blive klogere... fnis...

På billedet ser i hans jakkesæt- fik desværre ikke taget et billede af ham... øv... må vente til 8 september til at få et billdede - der skal han nemlig have det på til min kusines bryllup... høhø - det blir sjovt at tænke på at han har det jakkesæt på som han skal bruge til vores bryllup men ingen ved endnu at vi skal have det... fnis

post-28215-1186340600.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Maria

Det er da vist noget tid siden jeg har været herinde forbi sidst. Men nu skulle jeg være opdateret igen :biggrin:

Rigtig flotte invitationer du har lavet, er helt vil med den måde de er foldet sammen på. :iloveyou: Jeg har lige købt en bog i pandurohobby med en masse inspiration til indbydelser + div. papirnips til bryllup. Så jeg er også så småt begyndt at tænke på hvordan vores invitationer skal se ud... :denmarkflag:

Rigtig lækkert tøj i har fået købt til manden, han blir da hotti :loveboard:

:-) Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kun 1 år tilbage Maria!!!!

Nu kommer det til at gå stærkt, så vi kan vist være glade for, at vi er i god tid :denmarkflag:

Forresten, har du set i keizers / KatrineK's tråde?!

Vi snakker lidt om et zilla-møde for jyder i okt/nov - du er da også klar på at tage med ik' søde?!

Tine

0

Del dette indlæg

AAARRG !!!

Hvad gør man lige når man sidder en lørdag eftermiddag og laver indbydelser og så løber man tør for HJERTER !!!!??????

Åh no.... nå - ikk andet at gøre end vente til mandag og håbe at man kan låne bilen ind til stof og stil - men som mange andre oplever det, så er høsten jo igang og så kommer min kære skatter sent hjem... skod...

Så går der lidt længere tid.. suk.. men okey - har også lidt tid st gi af ;o)

0

Del dette indlæg

Hej søde

Tak for din hilsen i min tråd : )

Uhh kender kun alt for godt det der med at løbe tør for materiale...

Det er så træls, når det sker, midt mens man er allerbedst igang...

Skynd dig ud og få købt et STORT lager :thumbsupsmileyanim:

Vedr zilla-træf så vil Kejser gerne ligge hus til (hun bor i Randers) - og det vil KatrineK vist også gerne (århus).

Det er vist endnu ikke helt besluttet hvor eller hvornår det bliver...

Snakken går vist på, om det kan blive engang i okt / nov (uge 42 er vist på tale).

Se kejzers tråd omkring side 16 -17 stykker...!!!

Håber da, at vi kan finde en dag, hvor mange af os kan...

Kunne da bare være så hyggeligt og sjovt....

Knus... (og go arbejdslyst med invitationerne : )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg lige sidet og nørklet med min scrapbook om Kennet og jeg...

Uh - jeg nyder bare at nørkle med sådan noget :oops:

Det skal være en bog som viser den første tid og de første oplevelser vi har sammen... smil...

Og ja - Der ER billeder :oops:

Først forsiden - den sorte firkant er resterne af den æske hvor jeg fik min "kærestering" i.... suk

post-28215-1187116520.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så kommer der lidt billeder tæt på..

Det er kun det udvendige som jeg har lavet, da jeg skal have hjælp af min svoger til at lave selve inbydelsen - eller indmaden... og eftersom han ikke ved det endnu - så må det vente til januar - ved ikke helt om vi skal sige det til min søster og hendes mand før tid så vi kan med sikkerhed få indbydelserne ud i januar...

Men her er ihvert fald indbydelserne so far :fløjt:

post-28215-1187636641.jpg

post-28215-1187636667.jpg

post-28215-1187636705.jpg

post-28215-1187636714.jpg

Redigeret af MariaogKennet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot/sød/dejlig scrap bog den kan han kun elske - fed ide med foto inde i æsken :):)

Og lækker blærerække :fløjt: :blink::)

Tak søde...

Jeg sys også det er ret sjovt - jeg har fået en halskæde til som passer til - og den æske har jeg stadig - skal bare lige ha den helt rigtige ide til hvad den skal bruges til :o

0

Del dette indlæg

Flotte kjoler du har kig på! :fløjt:

Jeg kan rigtig godt lide din scrapbook! Den er virkelig flot. :) Og sikke en blærer række! :blink::)

TUUUSIND tak !! smil...

Der er hele 43 stk !!! heeelt vildt... puha.. har også taget lidt tid - nu skal jeg bare lige have gravet lidt inspiration frem til hvordan "indmaden" skal se ud...

0

Del dette indlæg

Fed blærerække!

Det ser sgu godt ud når det bliver lagt på den måde... Glæder mig til jeg kan gøre det samme :blink:

Glæder mig til at se din kommende mand i sit sæt, til sep.

:fløjt:

TAKKER ;o)

Sys også det er dejligt at være nået det stykke... smil...

Jeg glæder mig også helt VILDT !!!

Han skal hente det på lørdag... total spændende !!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor er du kreativ allerede :blink: Skønt at være i go tid...

Og det ser bar super godt ud det hele!!

Måjeg bar spørge hvor du har købt din scrapbook og gæstebog henne (kan se det er samme slags?)

knuser fra Thea

Hej Thea,

Jeg har købt gæstebogen og scrapbogen i Netto til en 50'er eller lignende... De har dem engang imellem - man skal dog være hurtig.

Jeg sys den er praktisk da den er stor og med papirsider - og ikke med plasticsider. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer