Guest MariaogKennet

Maria og Kennets bryllup d.09/08-08

1,037 indlæg i dette emne

Hej Tine.

Jeg bor på Banegårdsvej så det er ret centralt... griner.. Ej hvor sjovt at du har boet her... Ku ha været endnu skæggere hvis du stadig gjorde... Vi skal jo giftes med en uges mellemrum... smil

Hej Lisa.

Hvor i skanderborg bor du så ?

Ej hvor er det sjovt at der er nogle i nærheden som også skal giftes.. smil..

Tror vi har besluttet at det kun er vores søskendes børn som skal inviteres med... vores fætre og kusiners børn bliver ikke inviteret.. vi må simpelthen begrænse os for at vi kan få det bryllup vi vil ha...

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået købt mig nogle sølvlysestager...

Fire stk. - to til hovedbordet hvor vi sidder og to til buffet bordet... smil..

Er ved at få en ide om hvad vores farve tema skal være... Tror det bliver en sart grøn med en kraftig pink... hehe... sys det er to flotte kontraster...

Men det er ikke helt fastlagt endnu... men tror det bliver noget i den retning...

Har stadig ikke hørt noget fra den kok jeg har skrevet til... så nu prøver jeg noget nyt - vi har lagt en annonce ind på en catererside hvor vi tilbyder vores fest og firmaerne kan så byde ind på den... smil

Blir spændende om der kommer respons på det...

KnuZ Maria

Hej Maria

Har ikke været forbi siden min velkomst hilsen.... og du ræser bare derud af.

Synes farverne du har i tanke er vildt fede sammen og rigtig gode til årstiden. Men der er lang tid til endnu og farver kan skifte 1.000.000 gange. Jeg har ændret mening rigtig mange gange. :thumbsupsmileyanim:

Genial måde at finde kok på iøvrigt.... det er totalt bagvendt.

Glæder mig til at høre resultatet.

Anne

0

Del dette indlæg

Anne - Du har ret i at farverne kan ændre sig... griner... kom i tanke om at min søster har nogle glasfade til fyrfadslys - og de er lyseblå. Ikke baby-lyseblå, mere tæt på tyrkisblå... rigtig fede...

Har puslet lidt med hvordan det kommer til at se ud med blomster osv... Og tror i kirken det "bare" blir en lyserød rose i hver holder ved bænkene... Vil gerne have det enkelt og så koster det heller ikke en krig at få...

Så tema bliver lyserød og tyrkis-blå - lidt mørkere end denne...

På bordet er der hvide duge, 1-2 vaser til en enkelt blomst ( lyserød rose ) med et tyrkisblå bånd om og lys bliver glasfade med fyrfadslys og hvide sten....

Tror det blir godt...

Går i hvert fald ud fra at lave indbydelserne i de farver... Lyserøde hjerter og blå bånd omkring...

Får at se hvordan det blir... som anne siger - det kan ændre sig masser af gange... hehe....

0

Del dette indlæg

Hej Allesammen...

Her et billede af vores ringe.. Vi har ikke købt dem endnu, men vi har længe haft kig på dem...

De skal fungere både som vielsesring og forlovelsesringe.... De er i børstet hvidguld med guldkant i siden. I min ring sidder der fire brillianter.

Vi kan godt lide dem da de er tidsløse og enkle...

Idag har vi også været ude og købe duge og pynt til bordet, men det sætter jeg først billeder ind af imorgen... smil

KnuZ

Maria

post-28215-1183237877.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger...

Så har vi dælme godt nok været produktive her i weekenden.... Kennet og jeg blev enige om at tage ud i Ikea lørdag for at købe duge og bordpynt.

Har dækket et bord og tager BILLEDER !!!! :thumbsupsmileyanim:

Hva sys I om det ? Dugen blir selvfølgelig strøget, det er bare hurtigt dækket op.... men hva sys I ?

Jeg er nemlig lidt i et dilemma... er ikke helt klar over hvilken farve servietterne skal være - har I nogle gode forslag ? - takker.. smil...

Knuz Maria

post-28215-1183408520.jpg

post-28215-1183408527.jpg

post-28215-1183408538.jpg

0

Del dette indlæg

Hej mariaemma...

Bare rolig... jeg blev bare lige inspireret lidt til borddækningen, og ringene har vi faktisk haft kig på i et halvt år.. smil

Der er bare nogle ting som jeg gerne vil have på plads - kirke, ringe og mad inden december hvor vi fortæller det... hende som vi oprindeligt ville have med ud, var nemlig optaget så tror vi har fundet en anden som vi gerne vil have... det bliver spændende om hun kan,.. smil

0

Del dette indlæg

Det ser da bare fantastisk ud din borddækning.... super enkelt og flotte farver. tror også et lidt breder bånd om vaserne ville være flot, synes de forvinder en lille smule. Det kan selvfølgelig også være fordi det er et billede.

:thumbsupsmileyanim:

Det er utroligt havde man kan få ud af en tur i Ikea!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glemte lige servietter.....

Jeg har selv overvejet hvide også lave en serviet ring af noget karton jeg har set i panduro. De har sådan noget fedt noget med perlemor effekt. Min skal så være sort. Det er en ret nem løsning, men passer meget godt i den enkle stil vi har valgt.

Hvis man vil kunne de også fungere som bordkort.... to fluer med et smæk

:bask: (mangler en smiley der passer til)

Redigeret af nynnem
0

Del dette indlæg

Uuuuuhhhh.... så er vi kommet lidt videre.

Nu har vi booket limousine - se billede nedenfor

Og maden er booket... i ved endnu ikke hvad det skal være- det aftaler vi først engang til november, da der jo er så lang tid til endnu... desværre ;o)

Så det er dejligt at det ligesom er på plads... så mangler vi bare at reservere forsamlinghuset !! GRINER... men det bekymrer jeg mig ikke om, da vi kan reservere det i januar... og det tror jeg er tidsnok.. der var ikke andre der skulle giftes i Hammel den dag ;o)

post-28215-1183534962.jpg

post-28215-1183534970.jpg

0

Del dette indlæg

Undskyld min sene ankomst i din tråd :-D

Sikke meget i allerede har styr på.

Jeg synes i øvrigt at servietterne skal være blå, da det allerede er en farve i har brugt meget... Men hvis i både vil have blå og lyserød var lyserød måske bedre, da der endnu ikke er så meget af den... Hmmm forvirret??? :cheerleader3: Modsiger mig selv lidt... Men det er bare mine tanker.

Glæder mig til at følge jeres planlægning. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op... Her er lige en Zilla der har tabt pusten!!!!

Men et stort Tillykke til dig og din tilkommende, for Jeres beslutning, det er jo fantastisk. Og vi er meget glade for at kunne følge med i din planlægning, som lige pt går hurtigere end et løbsk tog!!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Nu er vi efterhånden mange som er 2008 brude, jeg har været herinde snart et år og glædet mig til selvskab!!! Er efterhånden en smule træt af folk, der fortæller mig hvor god tid jeg er... he he he... men det er rart at være i god tid!!!!

Hils din forlovede og sig ordentlig farvel, du ser ham ikke igen før du går op af alteret :denmarkflag::)

0

Del dette indlæg

fnis..... er næsten bange for at sige det... men har lavet et udkast til indbydelse...

Sys pludselig det bliver lidt pinligt at vi er så langt... men der var bare nogle ting som vi gerne ville have styr på.. og jeg har altså ferie... derfor nok lidt mange ting jeg har nået i dag... griner....

På billedet nedenfor ser I en ide til indbydelse...

Så det vi har styr på nu er :

Fotograf - mangler stadig, men har kontaktet...

Kirke

Bil

Mad

Indbydelser - næsten... :thumbsupsmileyanim:

Men jo Nynnem - jeg er ved at DØ over at jeg ikke må sige det til nogen !!!

Heldigvis har jeg en veninde som jeg har fortalt det til - og hende kan jeg snakke med om det... og herinde får jeg også afløb for lidt af det der zillagen jeg tror jeg har en smule af.. griner

post-28215-1183564356.jpg

0

Del dette indlæg

Hej alle i søde zilla'er... :cheerleader3:

Ja - jeg ved godt det går lidt stærkt, men jeg glæder mig bare så meget at jeg ikke kan lade være... Jeg kan jo ikke fortælle det til nogen så må få afløb ved at lave indbydelser.

Tror faktisk kun vi mangler at sætte os helt fast på fotografen.

Vi har fået et tilbud der er følgende :

Fotografen følger os fra jeg ankommer til kirken, under vielsen, efter vielsen og ud på en location.

Vi får en cd-rom men alle billeder han har taget, 20 bryllupsportrætter og 40 stemningsbilleder ( som vi selv vælger ud og så redigerer han ) i str. 10x15 og fordi vi booker så tidligt vil han give os 20 ekstra portætbilleder i str. 15x21 oven i...

Hele molivitten for lige knap 6000 kr.... Sys I det lyder dyrt ???

Vi var også ude at kigge på hvor vi gerne vil have taget billederne... beklager kvaliteten men det er taget med min mobiltlf. :iloveyou:

post-28215-1183919294.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for inspirationen søde Chris :thumbsupsmileyanim:

Rigtig flot ! smil...

Har lige fået bekræftigelse fra kirken idag - jubiiii.... Sys det er lidt syrealistisk at vi skal finde vidner og alt muligt... bliver bare så dejligt !!

Eller er jeg godt i gang med indbydelserne - også selvom jeg måske er rent lidt ind i et problem, da jeg har bestilt for lidt papir til indbydelser og nu tyder det på at de ikke har mere !! arg !!

hmm... what am a zilla to do??? fnis... tror jeg laver to typer der er ens i farver og udformning men med forskelligt bånd rundt om... smil

More to come.... indtil videre har jeg kun lavet et par stykker - har jo masser af tid.. smil - nedenfor kan I se bagsiden..

Men status quo nu er følgende :

Kirke - bestilt og reserveret

Limousine - bestilt og reserveret / aftalt fast pris

Indbydelser - udformet ide og i fuld gang med udførslen

Fotograf - booket og har aftalt fast pris

Mad - booket, kontakter senere til udformning af menu når vi nærmer os.

Så alt i alt har jeg nået hvad jeg vil nå inden vi skal sige det, bare for at være sikker på at vi kan få det... smil...

Så nu bliver der nok knap så meget aktivitet før end min blærerække kommer !! griner

post-28215-1184009116.jpg

post-28215-1184009127.jpg

0

Del dette indlæg

For søren Maria!

Har lige fisket din tråd frem til side 1 helt omme fra dybet på side 8... :thumbsupsmileyanim:

Så nu er du med i front igen søde :bearhug:

Det er da vist også for længe siden at jeg har besøgt din tråd :bask: til mig!

Må da vist hellere lige opdatere mig : )

Tak for din søde hilsen i min tråd : )

Tine

ps : rigtig flotte invitationer og gæstebog : )

Tegner du alle monogrammer i hånden...?!

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine,

Tusind tak for din hilsen :thumbsupsmileyanim:

Jeps - jeg sidder og skriver samtlige monogrammer i hånden... det ender med 43 stk - og så kommer bordkortene senere !!! :cheerleader3:

Men så sys jeg også det får et lidt personligt præg over det... men det tager et stykke tid - blev godt nok lidt skæv i roen indtil jeg havde vænnet mig til lugten af guldtuschen :bearhug:

Heldigvis skal jeg ikke skrive på noget til "indmaden" i invitationerne - det får vi min kære svoger til - han er nemlig grafiker.

Jeg har forresten fået sporet det samme papir igen så alle invitationer bliver ens !! PYYYYHA !!!!

Og på lørdag skal vi ned at købe tøj til Kennet - vi skal nemlig til min kusines bryllup d. 08-09-07. Og så tænkte vi at vi lige så godt kunne købe en habit han kan bruge til begge dage - så skal der bare en skjorte til kusinens bryllup og vest, kravat og lommetørklæde til vores eget... Så køber vi det hele samlet og derfor håber vi på en god pris.-.. og at han kan passe det til den tid :thanks:

Skal nok sætte billeder ind søndag når vi kommer hjem.. smil

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Hej Tine,

Tusind tak for din hilsen :thumbsupsmileyanim:

Jeps - jeg sidder og skriver samtlige monogrammer i hånden... det ender med 43 stk - og så kommer bordkortene senere !!! :cheerleader3:

Men så sys jeg også det får et lidt personligt præg over det... men det tager et stykke tid - blev godt nok lidt skæv i roen indtil jeg havde vænnet mig til lugten af guldtuschen :bearhug:

Heldigvis skal jeg ikke skrive på noget til "indmaden" i invitationerne - det får vi min kære svoger til - han er nemlig grafiker.

Jeg har forresten fået sporet det samme papir igen så alle invitationer bliver ens !! PYYYYHA !!!!

Og på lørdag skal vi ned at købe tøj til Kennet - vi skal nemlig til min kusines bryllup d. 08-09-07. Og så tænkte vi at vi lige så godt kunne købe en habit han kan bruge til begge dage - så skal der bare en skjorte til kusinens bryllup og vest, kravat og lommetørklæde til vores eget... Så køber vi det hele samlet og derfor håber vi på en god pris.-.. og at han kan passe det til den tid :thanks:

Skal nok sætte billeder ind søndag når vi kommer hjem.. smil

KnuZ Maria

Hejsa

Bare et lille fif - har nemlig selv lavet monogrammer i hånden og skal bruge det til meget mere end save the date kort - du kan købe sådan noget papir til en gammeldags skrivemaskine og bruge det som kalkuler papir, derved bliver resultatet ens og du skal bare tegne "kladden" op med guldtuschen..

Tillykke med brylluppet og der sker intet ved at være i rigtig god tid - det er jeg nemlig også.

Knus Mie

0

Del dette indlæg

Har vidst ikke været forbi i et stykke tid..... slemme slemme mig.

Du har jo været rigtig kreativ. En rigtig flot bog du har lavet op den passer jo bare perfekt til resten. Selv skalvi ikke have gæstebog... enten skal hver gæst male på et lille lærred(10x10cm) som vi så kan samle til et stort eller også får alle en lap papir, hvor de skriver en hilsen. Den hilsen skal så lamineres og sættes ind i en scrapbog.

Hvad det ender med på tiden vise, den først hælder jeg mest til men den er lidt omfattende for alle parter. Synes bare det er et meget fedt minde at have.

Ellers noget nyt på bryllup fronten.... du var jo forsvundet et godt stykke bagud. Så vi må lige have dig frem igen.

Knus

Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer