Guest MariaogKennet

Maria og Kennets bryllup d.09/08-08

1,037 indlæg i dette emne

ÅH !!

Jeg er bare SÅ misundelig på alle Jer 2008 brude som har været ude at prøve kjoler !!

Jeg må nøjes med at kigge lidt...

Jeg kan ikke få lov til at vise billede af denne kjole som jeg drømmer ALLERmest om men smider lige et link :

KJOLEN !!

Smider lige flere billeder af nogle jeg kan li så det kommer i en lind strøm.. smil

Øv! Linket virker ikke, men da jeg trykkede besvar, så kunne jeg jo godt se, hvor den skulle findes henne, så gik lige ind på lilly og kiggede, den er virkelig også flot den kjole! :thumbsupsmileyanim:

Nu kan jeg jo ikke lige huske hvor du kommer fra, men du kunne ikke tænke dig at tage til lagersalg hos lilly i Vejle, der kan du jo få kjolen ret billigt.. :loveboard:

Jeg vil rigtig gerne til lagersalg hos Lilly... Men det dur ikke at købe kjole alene... vores familie ved det ikke endnu - de får det først at vide til december... Men jeg har set flere herinde som har den og som også har sat den til salg... Vores budget er stramt og denne kjole kan jeg leje for 3000 kr, men jeg kan faktisk købe den brugt til de samme penge... smil.. så når jeg har været ude og prøve den og har jeg en tudeoplevelse så er det KLART den jeg skal have og s¨å ku jeg godt finde på at købe den af en herinde.. smil...

Men jeg bor i Skanderborg så det er ikke så langt fra Vejle-.... det er VILDT fristende, men jeg er den første af os 4 piger som bliver viet i kirke og med kjole og det hele, så jeg vil ikke snyde min mor for den oplevelse.. smil

Det er rigtig! Ja, så forstår jeg godt du vil vente.. Jeg tror da at alle mødre glæder sig til, at komme med ud og se på brudekjoler sammen med deres døtre.. :biggrin: Jeg skal også have min svigermor med, for hun har nemlig 2 drenge, og ingen piger.. Så er det da også lidt synd, at hun skal snydes for den oplevelse..

Ja, hvis du kan købe den herinde for omkring 3000 kr, så er der da ikke meget fidus i, at leje den.. Og mon ikke, dem som sælger deres kjoler herinde, er til at forhandle med? :cheerleader3:

Det er også mit spinkle håb at pigerne herinde er til at forhandle med... Jeg har bare været forelsket i den Lilly siden jeg så den første gang... håber at den passer til et lille myr som mig - måler kun 159,.... griner...

Jeg prøver forgæves at finde et billede at kjolen.... jeg prøver at se om jeg kan finde den... men man kan nemlig ikke kopiere billederne på lilly's hjemmeside så det er lidt tricky..

GODE TING KOMMER I SMÅ PAKKER - det er mit motto - he he jeg er kun 155 cm "høj" :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere kjoler

Hey denne her er til salg på køb og salg tråden !!!

Ja den er nemlig så !!!! Jeg har også skrevet til et par stykker som har den om at jeg muligvis vender tilbage... smil.. Så håber jeg bare ikke at den blir solgt inden !! Men ved jo endnu ikke om det skal være den... villige prøve en masse forskellige først... smil...

Men Lilly er nok det første sted jeg skal ind... tror ikk jeg kan vente !!! griner

Og ja - små tøser ( små terrier ) er de bedste !! griner vildt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria!!

Jeg giver mig selv lige den samme :biggrin: fordi jeg ikke har været forbi før.. Men nu har jeg læst alle 10 sider, hvor har du bare styr på meget.. Jeg får helt stress, jeg aner slet ikke hvordan jeg overhovedet skal gribe det med invitationer an. Det er mega svært,når man er født krea-nød!!

Jeg har skrevet en lang smøre til dig ovre i min tråd, så kom lige derover ik? ;)

Knus Stinne, som kommer jævnligt forbi fremover.. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Maria!!

Jeg giver mig selv lige den samme :biggrin: fordi jeg ikke har været forbi før.. Men nu har jeg læst alle 10 sider, hvor har du bare styr på meget.. Jeg får helt stress, jeg aner slet ikke hvordan jeg overhovedet skal gribe det med invitationer an. Det er mega svært,når man er født krea-nød!!

Jeg har skrevet en lang smøre til dig ovre i min tråd, så kom lige derover ik? ;)

Knus Stinne, som kommer jævnligt forbi fremover.. :loveboard:

Hej Stinne,

Så fik jeg da også lige skrevet en smøre til dig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg det lykkedes....

Hvorfor købe den brugt herinde???? Du kan købe den lige nu for 1000 kr. i Vejle. Kan det ikke opveje at du ikke, føler du kan tillade dig at købe kjolen før nogen der ved noget om det????

NJAAA..... Vil nu meget gerne have min mor med derind... så tror jeg godt jeg kan bruge den brugt.... hellere det end at hun blir ked af det.... vi lnu også rigtig gerne have hendes mening... vi er ret tætte... smil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er lige lidt billeder af hvor vi skal sove... LÆÆÆÆKKERT !! smil

Uuuuuh et dejligt sted :biggrin::loveboard:

ja for pokker total prinsesse agtigt :bearhug: wuiiiiiiiiii

Sys også det er SUUUPER lækkert !! smil... og det bedste er næsten at det ligger små 10 minutter fra hvor vi bor, så vi skal ikke køre særlig langt dagen efter... total nice !!

0

Del dette indlæg

HJÆLP TØSER !!!

Jeg står i et dilemma !

Jeg vil gerne folde sådan nogle smukke og enkle lommetørklædeholdere til kirken - har tænkt at de skal ligge i samme kurv som risposerne....

Mit dilemma ligger i farvevalg !!!

Havde tænkt at risposerne skulle være i hvid tyl med lyserød bånd på nogle og tyrkisblå på andre....

Men hvilke farver skal der være på holderne til lommetørklæderne ??????????????????

En "sandfarve" som indbydelsen og med skiftevis lyserød mærke hvor der står tudeprinsesser og nogle med blå mærkat hvor der står tudeprinser ? eller bare en helt almindelig diskret en ??? HJÆLP !!!

Takker !!!!!!!!!!

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

HJÆLP TØSER !!!

Jeg står i et dilemma !

Jeg vil gerne folde sådan nogle smukke og enkle lommetørklædeholdere til kirken - har tænkt at de skal ligge i samme kurv som risposerne....

Havde tænkt at risposerne skulle være i hvid tyl med lyserød bånd på nogle og tyrkisblå på andre....

Men hvilke farver skal der være på holderne til lommetørklæderne ??????????????????

En "sandfarve" som indbydelsen og med skiftevis lyserød mærke hvor der står tudeprinsesser og nogle med blå mærkat hvor der står tudeprinser ? eller bare en helt almindelig diskret en ??? HJÆLP !!!

Takker !!!!!!!!!!

KnuZ Maria

Ja, det synes jeg ville være helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆLP TØSER !!!

Jeg står i et dilemma !

Takker !!!!!!!!!!

KnuZ Maria

Ja, det synes jeg ville være helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

Ja det tænker jeg også.. :unsure::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du har jo selv svaret smukke ;) Det ville da være perfekt..

Jeg ved ikke om det bliver for meget af det gode hvis de bliver samme farve som indbydelsen... tænkte om ikke det ville passe bedre med en hvid som er samme farve som tyllen der bruges til risposerne....

Neeeej da.. Det bliver ikke for meget.. Det første du skrev, helt klart :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har jo selv svaret smukke ;) Det ville da være perfekt..

Jeg ved ikke om det bliver for meget af det gode hvis de bliver samme farve som indbydelsen... tænkte om ikke det ville passe bedre med en hvid som er samme farve som tyllen der bruges til risposerne....

Neeeej da.. Det bliver ikke for meget.. Det første du skrev, helt klart :thumbsupsmileyanim:

Ok - så blir det sådan !! Jubiii .... jeg har noget mere kreativt at beskæftige mig med !!! jubiii !!!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Maria

Argh ville lige skrive i din tråd og hoppe over i den fra en anden tråd, men linket forneden i din tråd virker altså ikke.

Der kommer en fejlmeddelelse op, når man klikker på det :thumbsupsmileyanim:. Kan du så få det fikset :thumbsupsmileyanim: , så jeg ikke skal lede forvirret rundt efter din tråd :)

Jeg er enig med de andre mht. lommetørklæderne i kirken - de farver kan du sagtens vælge.

Jo mere en "rød tråd" i det hele, jo bedre. Det tror jeg vi alle vil sige

:unsure:

0

Del dette indlæg

Hej Maria

Argh ville lige skrive i din tråd og hoppe over i den fra en anden tråd, men linket forneden i din tråd virker altså ikke.

Der kommer en fejlmeddelelse op, når man klikker på det :thumbsupsmileyanim:. Kan du så få det fikset :thumbsupsmileyanim: , så jeg ikke skal lede forvirret rundt efter din tråd :)

Jeg er enig med de andre mht. lommetørklæderne i kirken - de farver kan du sagtens vælge.

Jo mere en "rød tråd" i det hele, jo bedre. Det tror jeg vi alle vil sige

:unsure:

Sorry ! Jeg vil straks forsøge at løse problemet !!! smil... håber bare at en computerged som mig kan finde ud af det... griner

0

Del dette indlæg

Hej søde

Uhh hvor det rykker her ved dig for tiden :thumbsupsmileyanim:

Har også kig på lige den kjole fra Lilly som du nævner - den er bare skøn : )

Er helt vild med snøren i ryggen, at den går sådan lidt skråt ned : )

Og kjolen - enkel og elegant : )

Jeg skal til Lilly den 10. dec og prøve kjoler... og denne model er helt klart en kandidat : )

Er dog p.t. forelsket i en kjole, som jeg har set ved askepot og valentino i Tønder.

Men ligesom dig så vil jeg gerne ud og prøve maaange forskellige kjoler, så for mit vedkommende går startskuddet ved Lilly den 10. dec og så kører det bare derud af med kjoleprøvninger ved 4-5 forskellige steder..... weee :thumbsupsmileyanim:

Det bliver bare stor en oplevelse : )

Tine

0

Del dette indlæg

Hej søde

Uhh hvor det rykker her ved dig for tiden :thumbsupsmileyanim:

Har også kig på lige den kjole fra Lilly som du nævner - den er bare skøn : )

Er helt vild med snøren i ryggen, at den går sådan lidt skråt ned : )

Og kjolen - enkel og elegant : )

Jeg skal til Lilly den 10. dec og prøve kjoler... og denne model er helt klart en kandidat : )

Er dog p.t. forelsket i en kjole, som jeg har set ved askepot og valentino i Tønder.

Men ligesom dig så vil jeg gerne ud og prøve maaange forskellige kjoler, så for mit vedkommende går startskuddet ved Lilly den 10. dec og så kører det bare derud af med kjoleprøvninger ved 4-5 forskellige steder..... weee :thumbsupsmileyanim:

Det bliver bare stor en oplevelse : )

Tine

Jeg syntes også bare at den kjole er viiiild smuk !!!!!!

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre /læse hvordan det går med dine brudekjoleprøvninger... smil...

KnuZ Maria - som har lavet 15 tears of joy lommetørklæder

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer