Guest MariaogKennet

Maria og Kennets bryllup d.09/08-08

1,037 indlæg i dette emne

ALTSÅ !!!!!!!!!!!! BARE MANDEN NU KUNNE BESTEMME SIG !!!

Havde foreslået to ringe som jeg kunne lide... så vælger han det ene par, men har nu ombestemt sig ! - IGEN !!!

Vi må håbe at tredje gang er lykkens gang... Men tør ikke love at det blir de andelige indtil vi har sendt den endelige ordre !!!

post-28215-1192363453.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he så er det ikke kun os kvinder der kan have svært ved at beslutte sig - tihi

Jeg ku heller ikke lade være med at grine.... men jeg har besluttet af vi ikke sætter os fast på noget bestemt inden jeg hiver ham i ørerne og han SKAL tage en beslutning og selv trykke på knappen... griner vildt

0

Del dette indlæg

Havde foreslået to ringe som jeg kunne lide... så vælger han det ene par, men har nu ombestemt sig ! - IGEN !!!

Vi må håbe at tredje gang er lykkens gang... Men tør ikke love at det blir de andelige indtil vi har sendt den endelige ordre !!!

He he, man har vel et standpunkt til man tager et nyt.. sjovt at mænd osse er sådan indimellem.. ;)

Men ellers rigtig flotte ringe, hvis det bliver dem søde..

Knus Stinne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi.. :cheerleader3: Det er lidt morsomt at han ikke kan beslutte sig! Er det ikke en pigeting?? :thumbsupsmileyanim:

Rigtig flot avatarbillede du har fået! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

He he, man har vel et standpunkt til man tager et nyt.. sjovt at mænd osse er sådan indimellem.. ;)

Men ellers rigtig flotte ringe, hvis det bliver dem søde..

Knus Stinne

Jeg ku bare heller ikk lade være med at grine.... og han blev vildt fornærmet - jamen han havde ikke set de andre ordentlig og der ville han altså foretrække dem som han siger han vil have nu... altså.... fnis...

0

Del dette indlæg

Hihi.. :cheerleader3: Det er lidt morsomt at han ikke kan beslutte sig! Er det ikke en pigeting?? :thumbsupsmileyanim:

Smil... tark... fandt det lige på kærestens mobil og sys det var lidt cool... smil

Har du forresten set at jeg har fået lavet en to do liste på side et?? jo jo - alle undskyldninger for at være herinde er lovlige !! griner

Redigeret af MariaogKennet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hi hi - ja det er da lidt sjovt, at han ikke kan bestemme sig...men det betyder jo bare, at han går op i det ;)

Ja fin ny avatar :thumbsupsmileyanim:

Som jeg siger til så mange andre herinde - så skal man huske at se det positive i tingene - så jeg ser det positivt i at han går op i noget af det ! bare en lille smule !! griner.... ellers får jeg lov til at bestemme det meste - bare det ikke bliver for piget... smil

0

Del dette indlæg

Smil... tark... fandt det lige på kærestens mobil og sys det var lidt cool... smil

Har du forresten set at jeg har fået lavet en to do liste på side et?? jo jo - alle undskyldninger for at være herinde er lovlige !! griner

Nej det har jeg ikke. men må da hellere lige forbi din forside så, og se, om jeg ikke lige skal snuppe den.. ;)

0

Del dette indlæg

sikke en fejl jeg ikke har været herinde før.

har lige været alle 11 sider igennem, og sikke langt du er nået. super flotte invitationer er helt vild med dit farvevalg. :biggrin:

Hej Nanna,

Tusind tak for kigget - du skal være så velkommen herinde !! Jeg smutter da lige en tur over i den tråd !

Håber der var noget du kan bruge !

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

ville bare lige sige hej...

Knus fra

Tine

Selv HEJ søde !!!

Hvor er det sødt af dig at hive mig op igen ;o)

Har travlt med at lave vores tears-of-joy ting... håber at blive færdig i næste uge... smil

KnuZ Maria

halløj er det de der tudeservietter nogen?????

Det er nemlig lige PRÆCIS det som det er !! Jeg er i fuld sving - de skal ligge sammen med risposerne i en kurv inde i våbenhuset...

hva da søde ? vil du se billeder af dem halvvejs igennem ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smykker jeg skal have på til kjolen

Hej tøser...

Jeg har da helt glemt at sætte et billede ind af det fantastisk smukke smykkesæt jeg skal have på til kjolen.... :denmarkflag: til mig....

Historien bag smykkesættet :

Da Kennet og jeg havde været kærester i 1/2 år fik jeg en kærestering af ham - "Bare fordi han sys jeg var dejlig " - ØJ hvor er han SKØN !! Ringen er i sølv med en bølge af guld i. Den er formet som tre bølger - en i sølv - en i guld - en med 3 ( omend små ) diamanter...

Så til jul sidste år fik jeg tilhørende halskæde OG øreringe !! Prøv lige at spørg om jeg tabte kæben helt i gulvet ??? puuuha...

Så når jeg skal giftes har jeg 12 diamanter på... hehe... selvom de er små, så er det altså stadig BLIIIING !!!

Smider lige nogle billeder ind - ved jo at I ÆLSKER dem - men de er taget med mobilos så de er ikke så skarpe...

KnuZ Maria

post-28215-1192720859.jpg

post-28215-1192720877.jpg

post-28215-1192720895.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så prøver vi igen... har desværre ikke et digitalkamera men kun mobilos.... Skal nok få et til jul - det er det eneste jeg ønsker mig - skal jo levere nogle ordentlige billeder til Jer ikke`???

Først af ringen - det er samme type bølge i ringen, halskæden og øreringene.... måske det kan give jer en lidt bedre ide...

Og bagefter billeder af Tears-of-Joy lommetørklæder - halvtfærdige - mangler lyserøde sedler på... har besluttet at båndene omkring risposerne blir tyrkis blå og sedlerne lyserøde... så er det ligeligt fordelt... bare folk ikke tror det er delt op til mænd og kvinder.... hmmm mon det kan misforståes ??

post-28215-1192737864.jpg

post-28215-1192737870.jpg

post-28215-1192737875.jpg

0

Del dette indlæg

åååhr hvor er du sød smukke ;)

iiih du har bare været krea og det ser Sk.... godt ud :bearhug: Det var et meget bedre billede :denmarkflag: og et smukt sæt - kan jeg godt forstå du vil ha på den dag :denmarkflag:

krammer

Sys også bare det er skønt.... Meget neutral men stadig romantisk... og alle i familien kender i historien... SKØNT !! Håber det passer med kjolen...

Redigeret af MariaogKennet
0

Del dette indlæg

Ej hvor er de søde de smykker :denmarkflag: bling-bling ;)

Tark søde :denmarkflag:

Sys også det skønt... det er faktisk lidt sjovt - det slår mig først nu... jeg fik smykkesættet til jul sidste år... og hele svigerfamilien troede at Kennet ville fri til mig da de så gaven hvor øreringene var i.. den havde og så lige den rette størrelse.... og et år efter de tror at det vil ske - så er vi officielt forlovede......... det er da lidt humor og skæbne... har slet ikk overvejet det før... griner...

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer