Guest MariaogKennet

Maria og Kennets bryllup d.09/08-08

1,037 indlæg i dette emne

Hej og velkommen til vores tråd.

Ja - kan jo ligeså godt starte her fra begyndelsen.

Vi tog beslutningen om at vi ville giftes søndag d. 17/06-07- han havde endnu ikke friet, men det var en fælles beslutning.

Lidt om os :

Kennet : Min dejlige kæreste. Han er 29 år og arbejder som lastbilchauffør hvor han kører primært entreprenørkørsel ( grus, sand, granit ). Han har en kæmpe portion sort humor som bare passer ideelt til min humor.

Jeg, Maria : Er i lære som luftfragtspeditør. Jeg er 24 år og elsker Kennet, familie- og vennehygge og mit arbejde.

Men fordi jeg er i lære sætter det lidt sine begrænsninger på udgifterne til brylluppet.. Dog føler jeg ikke at vi har sparet på noget som jeg er ked af at have sparet på... Hvis I forstår mig ;o)

Håber at høre fra Jer - nu vil jeg ud og surfe på Jeres blogs/tråde ;o) HYGGE !!

Kennet kom på knæ d. 24/12 - 2007 og spurgte om mit ja - og her er ringen

Forberedelser

Laver selv invitationer og menuhæfter Se inbydelser og blærerække herHer er blærestakken og samling af invitationer

Tears of Joy hæfter - er færdig - billeder kommer

Risposer - er færdig - Her er de!

Save the Date billedeSe billedet her

Kjolen er købt hos Lilly !!!! Se side 42 !

Kurve til toiletterne Se indhold her

Fotografen er endelig booket. Det blir Tinna Emmertsen som skal tage vores billeder. Det blir SÅ dejligt !

Bilen er booket - den er bare hvid - ikke rød ;o) Her

Kirken

Hammel Kirke

Pynt til kirken - enkle roser i vaserne, veninder hjælper med at pynte den. 30 stk

Reception

I vores nye dejlige hus

15 cafeborde er bestilt Tjek her

Bryllupskagen : Jordbærtærter formet som hjerter

Der vil blive serveret champagne, øl, sodavand og slik

Borddækning af cafebordene : Se opdækning nederst på siden og her med de bloklys vi har købt til dem

Bryllupsfest

Pøt Mølle er booket. Et romantisk lille sted i midten af Frijsenborg Skoven Billeder af Pøt Mølle

Bordplan og borddækning er endnu ikke afklaret - det ordnes i starten af Juli.

Efter festen

Vi skal sove hjemme i vores nye skønne hus !

Men bryllupsrejsen er booket - vi skal en uge til LÆSØ !! NICE ! Bryllupsrejse

Ikke bryllupsrelateret :

Huset vi har købt er her

Redigeret af MariaogKennet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Velkommen på Bryllupsklar, og tillykke med din nye tråd! :thumbsupsmileyanim:

Vi er MAAAANGE der stadig har over et år til vores store dag, men så er det jo så dejligt at man kan lade sig inspirere af alle de dejlige tøser herinde! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Stort velkommen til. Dejligt med endnu en brud. Før jeg skriver videre må jeg lige sige at bryllupsklar er stærkt vanedannende :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med i har besluttet at i vil giftes, og velkommen i klubben af vilde bridezillaer!!

Jeg glæder mig til at følge med i jeres planlægning. Jeg synes godt i kan "nøjes" med at invitere de 72. Som du selv siger det er jeres bryllup. Desuden er et bryllup jo heller ikke helt billigt.

Held og lykke med det hele.

0

Del dette indlæg

Uhhh...en vaskeægte zilla in spe :carrot:

Til lykke med beslutningen, og velkommen på BK :biggrin:

Vi er efterhånden en del 2008-brude herinde - så du er ikke den eneste der har 1 år eller mere til den store dag.

Som en trøst er det eneste vi har styr på en dato...den bedste i verden, nemlig: 9. august 2008 :thumbsupsmileyanim:

...så du er allerede nået længere end mig...hehe!

Men du har helt sikkert fundet det rigtige sted at søge inspiration!

Det bliver hyggeligt at følge dig...helt til dørs :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så er vi røget ind i den første lille forhindring af nok mange... griner... Min kære kommende mand har været så smart at være lidt sløset i at holde hemmeligheden...

Han ringede til sin mor for at høre om der kunne være omkring 80 mennesker i det forsamlingshus vi vil leje... og så ringede han til sin søster bagefter... puuuuuha.....

Heldigvis bliver jeg snart udlært, og han fylder 30 så jeg tror vi har reddet den.... men så skal der heller ikke komme andet uheldigt ud af vores mund - hans søster har spurgt os direkte!! griner....

Men imorgen ringer jeg til kirken og hører ad om vi kan vies den dag vi har tænkt på - nemlig d. 09 / 08 - 07. Bliver bare så spændende... så ligger det pludselig lidt mere fast end at man bare har snakket om det... Jeg kan ikke lade være med at smile hver gang jeg tænker på det eller taler om det med min kæreste...

PUUUHA - Er I godt klar over hvor mange forskellige kjoler der findes derude ????? Puha - blir da helt forvirret over hvad jeg skal vælge.... Det værste er ventetiden til Januar - vi fortæller det først til Jul - og vil gerne have min mor med... så jeg må bare vente... men det blir FEDT !!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kære Maria.

Jeg vil også meget gerne byde dig velkommen her til siden. Jeg har efterhånden været her i nogle år og har med længsel ventet på alle I andre 2008-brude, som dog lige skulle tage beslutningen først :bearhug:

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Kærligst Malene :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til her på BK :)

Dejligt med endnu et bryllup at følge med i. Glæder mig til at se hvad i finder på til jeres kommende bryllup.

Og husk at vi eelsker billeder... :huh:

Jeg er også selv 2008 brud og skal hilse og sige at vi er rigtig mange herinde nu. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg snakket med kirken...

Vi er de eneste der er booket ind den 09-08-08 så vi ku få lov til at vælge og vrage som vi lyster.

Så det bliver den 09-08-08 kl. 1400 at vi skal sige ja til hinanden...

Jeg har stadig ikke hørt fra Noelia - hende vi håber på vil være vores caterer.... Har sendt hende en mail via hendes hjemmeside... Er bare i tvivl om jeg skal ringe til hende og høre om hun har fået den.

Kennet siger at vi lige skal vente - der er jo trods alt over et år endnu... Men jeg vil bare så gerne have hende---

Hva sys I piger ??

Vil bare sige at det er super skønt at følge med I Jer andres planlægning... rigtig spændende !!

0

Del dette indlæg

Hvor lækkert for jer. Tillykke med datoen. :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes du lige skal vente et par dage, hvis du så ikke har hørt fra hende kan du jo ringe. Kokke har tit ret så travlt jo. Det er ikke for tidligt at bestille hende. Gode kokke er jo ofte bestilt rigtig længe i forvejen. Så er i jo sikker på at få hende. Hun skal jo også nok sige hvis det er for tidligt, men det tror jeg ikke det er.

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til klubben af tossede qvinde mennesker............ ihvertfaldet hvis du spørg min tilkommende. :thumbsupsmileyanim:

Men hvad ved mænd også lige om det.

Ligesom dig har jeg også langtid til planlægning og hvor er det dog bare dejligt. :carrot:

Husk masser af billeder. Det er et must herinde!!

0

Del dette indlæg

Hehe.... Kennet griner også lidt af mig allerede.... han sys jeg er skør at jeg allerede planlægger så meget...

Men han kunne alligevel ikke lade være med at kigge med og snakke med da jeg sad og kiggede lidt på bordplanen...

Vi har selvfølgelig ikke lavet en hel plan med navne, men vi har en ide om hvordan bordene skal stå... men der kommer det næste... Kennet har kun sin morfar tilbage - hvor jeg har tre bedsteforældre...

Men det skal vi nok løse sammen - enten kennet og mig, min mor, svigermor og os - eller også ved hjælp fra alle jer skønne tøser som er så søde til at svare..

' :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen allesammen.

Jeg var lige et smut i Kvickley igår og fandt det fedeste papir til indbydelser !

Vi vil selv lave dem nemlig og gik rundt og spekulerede lidt på hvordan de skal se ud. Da jeg så papiret fik jeg en ide - hva med at man laver indbydelser i to farver.

En brændt rosa til min familie og en støvet blå til Kennets familie ?? Så bliver indbydelserne bygget ens op, men forskellige i farven...

Hva syntes I om den ide ? Sys selv den var lidt sjov. Papiret er nemlig i samme farve men forskellig tekstur så ikke to indbydelser bliver helt ens..

Jeg tror at Kennet vil slutte sig til mange af de mænd som har kommende koner herinde, da han rystede på hovedet af mig da jeg kom hjem med papiret. Han rystede på hovedet og grinte at jeg var da ihvert fald forberedt !! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hva syntes I om den ide ? Sys selv den var lidt sjov. Papiret er nemlig i samme farve men forskellig tekstur så ikke to indbydelser bliver helt ens..

Jeg tror at Kennet vil slutte sig til mange af de mænd som har kommende koner herinde, da han rystede på hovedet af mig da jeg kom hjem med papiret. Han rystede på hovedet og grinte at jeg var da ihvert fald forberedt !! :thumbsupsmileyanim:

Hej Maria!

Jeg synes det lyder som en rigtig fin idé!

Og ang. Kennet, så lyder det præcis som min kæreste.. :thumbsupsmileyanim: Men sådan er det vist med de fleste mænd.. Men mon ikke de vil være os evigt taknemmelige når de i sidste ende får deres livs fest? Det vælger jeg at tro... Jeg er selv i gang med vores invitationer m.m., da jeg også vil lave dem selv.. Og som du kan se er der også længe til vores bryllup.. Men hellere være i god tid og nå det hele, end at stresse til sidst og gå på kompromis...

0

Del dette indlæg

Ja invitationerne kan man lige så godt gå igang med tidligt. Det tager lang tid, selvfølgelig alt efter hvad man vælger at lave, men min erfaring er at man på et tidspunkt holder en pause, hvor man næsten ikke orker at se på dem mere!!

Glæder mig til at se resultatet. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et stort velkommen skal da også lyde fra mig : )

Dejligt at der kommer flere og flere 2008 brude : )

Vores dato er sat til den 02.08.2008

Kig gerne forbi min tråd : )

God fornøjelse med planlægningen - du er jo allerede godt igang : )

Ser frem til at følge dig frem mod vores store dag...

Tine

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået købt mig nogle sølvlysestager...

Fire stk. - to til hovedbordet hvor vi sidder og to til buffet bordet... smil..

Er ved at få en ide om hvad vores farve tema skal være... Tror det bliver en sart grøn med en kraftig pink... hehe... sys det er to flotte kontraster...

Men det er ikke helt fastlagt endnu... men tror det bliver noget i den retning...

Har stadig ikke hørt noget fra den kok jeg har skrevet til... så nu prøver jeg noget nyt - vi har lagt en annonce ind på en catererside hvor vi tilbyder vores fest og firmaerne kan så byde ind på den... smil

Blir spændende om der kommer respons på det...

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Halløj Maria

Kom lige til at se, at du er fra Skanderborg...!!!

Hvor bor du?!

Jeg flyttede med familien fra Sønderjylland til Skanderborg i 1993 og har gået på SAG 1993 - 1996!

Nu bor jeg igen i det sønderjyske - men mine forældre bor da stadig i Skanderborg - i skovparken ud mod vrold!

Nysgerrig hilsen fra

Tine

0

Del dette indlæg

Hej

Lige en hilsen fra en anden 2008 brud fra skanderborg området...........

Du er da rigtig godt igang, synes nu også det er bare om at komme igang, der skal nok komme en periode hvor man går lidt død idet, men det betyder jo ingenting hvis man er godt med...........nemlig ja!

Ang. at invitere børn af kusine/fætter, så er det vil frit valg, men jeg tror det er vigtigt at man ikke gør forskel. Vi inviterer vores søskenes børn, altså 4 ud over vores egne 2

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer