Guest MariaogKennet

Maria og Kennets bryllup d.09/08-08

1,037 indlæg i dette emne

Kan I mon holde receptionen på pøt også? :cheerleader3:

De var fuld booket op... og så tror jeg også at receptionen overstiger vores budget....

Ellers må vi bare slå kold vand i blodet til svigerforældrene ved noget, men det er absolut ikke nemt for en Zilla !!!

Jeg hader bare løse ender....

Det er rigtig træls. Kunne de ikke bare lægge tag på ugen efter. Øv hvor er det træls.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan I mon holde receptionen på pøt også? :cheerleader3:

De var fuld booket op... og så tror jeg også at receptionen overstiger vores budget....

Ellers må vi bare slå kold vand i blodet til svigerforældrene ved noget, men det er absolut ikke nemt for en Zilla !!!

Jeg hader bare løse ender....

Det er rigtig træls. Kunne de ikke bare lægge tag på ugen efter. Øv hvor er det træls.

Ja ikk ?????

Ellers må vi holde det der med stillads hele vejen rundt..... men det er jo heller ikke særlig fedt !

Øv øv... Men som jeg sagde tidligere - man kan umuligt være så svineheldig to gange !

0

Del dette indlæg

Super glad læser jeg at I har vundet i Lotto (har fået Pøt Mølle), men så læser jeg videre og nu mangler i et receptions sted, æv hvor er det ærgeligt. Jeg håber at kirken har et lokale I kan bruge, det er jo meget forskelligt om de har det.

Nå men vil da lige sige WOW til Pøt Mølle, super lækkert pladder romantisk fest sted i har fundet Jer, hvor ligger det henne?

Og jeg synes at menuen lyder rigtig lækker, hvis ikke jeg skulle giftes samme dag var jeg kommet forbi og havde spist med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Super glad læser jeg at I har vundet i Lotto (har fået Pøt Mølle), men så læser jeg videre og nu mangler i et receptions sted, æv hvor er det ærgeligt. Jeg håber at kirken har et lokale I kan bruge, det er jo meget forskelligt om de har det.

Nå men vil da lige sige WOW til Pøt Mølle, super lækkert pladder romantisk fest sted i har fundet Jer, hvor ligger det henne?

Og jeg synes at menuen lyder rigtig lækker, hvis ikke jeg skulle giftes samme dag var jeg kommet forbi og havde spist med :cheerleader3:

Tak for komplimenterne... .Jeg skal prøve om jeg kan logge en doggybag ud af dem ! griner....

Pøt Mølle ligger ude i Frijsenborg Skoven som ligger i nærheden af Hammel... ved du hvor det er ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for komplimenterne... .Jeg skal prøve om jeg kan logge en doggybag ud af dem ! griner....

Pøt Mølle ligger ude i Frijsenborg Skoven som ligger i nærheden af Hammel... ved du hvor det er ?

Damn, jeg ved, hvor Hammel er. Det er jo vildt. Mit geografi gen er ellers fuldstændig forladt på en tom dna hylde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅRH NEJ !!!!

Vi skulle jo holde receptionen efter kirken hos et vennepar.... og så ringer de igår og siger at de havde glemt at de skal ha lagt tag i den uge hvor vi holder bryllup... så deres hus er pakket helt ind i stillads !!!

Så nu skal vi prøve at finde noget ANDET !!! og det er bare lidt voldsomt at leje et lokale sys jeg.... bare for det....

Shit... hva gør man så nu ??? Vi kan jo ikke blive ved med at være svineheldige sys jeg ikke......

ARG !!

Vores eneste håb er at Kennets forældre kan hjælpe os... Vi kan ikke holde det hos dem, da de er flyttet i nyt hus og deres have er en pløremark....

ØV !

ØV ALTSÅ :blush: nu gik det jo lige så godt med din planlægning søde.

Er der virkelig ikke mulighed for at rykke det der tagprojekt bare et par dage ?

Der er jo stadig lang tid til og ikke om 14 dage håndværkerne skal igang :thanks:

Jeg håber da i finder en løsning, er der evt. nogen lokaler ved kirken i kan leje til en billig penge. Det har jeg hørt andre gøre med stor suces.

:jul2: Julehilsner fra Maria

:thumbsupsmileyanim: har du foresten været forbi min tråd og se jeg er startet på gaveæskerne... :jul8:

0

Del dette indlæg

Og jeg synes at menuen lyder rigtig lækker, hvis ikke jeg skulle giftes samme dag var jeg kommet forbi og havde spist med :thumbsupsmileyanim:

Damn, jeg ved, hvor Hammel er. Det er jo vildt. Mit geografi gen er ellers fuldstændig forladt på en tom dna hylde.

:thanks::blush:-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅRH NEJ !!!!

Vi skulle jo holde receptionen efter kirken hos et vennepar.... og så ringer de igår og siger at de havde glemt at de skal ha lagt tag i den uge hvor vi holder bryllup... så deres hus er pakket helt ind i stillads !!!

Så nu skal vi prøve at finde noget ANDET !!! og det er bare lidt voldsomt at leje et lokale sys jeg.... bare for det....

Shit... hva gør man så nu ??? Vi kan jo ikke blive ved med at være svineheldige sys jeg ikke......

ARG !!

Vores eneste håb er at Kennets forældre kan hjælpe os... Vi kan ikke holde det hos dem, da de er flyttet i nyt hus og deres have er en pløremark....

ØV !

Er der virkelig ikke mulighed for at rykke det der tagprojekt bare et par dage ?

Der er jo stadig lang tid til og ikke om 14 dage håndværkerne skal igang :thanks:

Jeg håber da i finder en løsning, er der evt. nogen lokaler ved kirken i kan leje til en billig penge. Det har jeg hørt andre gøre med stor suces.

:thumbsupsmileyanim: har du foresten været forbi min tråd og se jeg er startet på gaveæskerne... :jul8:

Tagprojektet kan ikke rigtig ændres... det starter ugen op til og ugen efter.... TOTAL ikke så rart !!!

Men jeg vil heller ikke kræve overfor en veninde at de skal vente med at lægge tag på.... det sys jeg er lidt strengt... smil

Og ja- nu gik det jo lige så godt.... måske for godt..... Typisk..... Vi må altså bare vente til forældrene ved det og finde ud af hvad mulighederne er.... tvivler bare på at Kennets søster vil... man aner aldrig hvor man har hende.... SKOD !

De har ellers en rimelig stor have og parkeringsplads og toilettet ligger i bryggerset så gæsterne skal ikke vade igennem hele huset hvis det er.... det ville være lidt fedt.... men nå.... vi må se om hun overrasker mig....

Jeg må HELLERE lige komme ind i din tråd og kigge ! smil..

knuZ Maria

0

Del dette indlæg

ÅRH NEJ !!!!

ARG !!

ØV !

Tagprojektet kan ikke rigtig ændres... det starter ugen op til og ugen efter.... TOTAL ikke så rart !!!

Men jeg vil heller ikke kræve overfor en veninde at de skal vente med at lægge tag på.... det sys jeg er lidt strengt... smil

Og ja- nu gik det jo lige så godt.... måske for godt..... Typisk..... Vi må altså bare vente til forældrene ved det og finde ud af hvad mulighederne er.... tvivler bare på at Kennets søster vil... man aner aldrig hvor man har hende.... SKOD !

De har ellers en rimelig stor have og parkeringsplads og toilettet ligger i bryggerset så gæsterne skal ikke vade igennem hele huset hvis det er.... det ville være lidt fedt.... men nå.... vi må se om hun overrasker mig....

knuZ Maria

Øv søde med receptionen.... krydser fingre for, at Kenneths søster er i godt humør ;)

0

Del dette indlæg

ÅRH NEJ !!!!

ARG !!

ØV !

knuZ Maria

Øv søde med receptionen.... krydser fingre for, at Kenneths søster er i godt humør ;)

Håber jeg dælme også !! Men hun er meget lunefuld...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har siddet og brygget lidt på en tidsplan...

Regner med følgende :

Kirke kl. 14.00

Køre til fotografering kl. 15.20

Fotografering til kl. 16.30

Reception kl. 16.45 til kl. 17.45

Fest fra kl. 18

Ved ikke om det er for tæt ????

Please hjælp...

Jeg synes der er sat ret kort tid af til reception.

Vi har sat ca 2½ time af, man skal jo lige kunne nå at hilse på folk...

Vores tidsplan hedder kirke kl 13. reception 14-16.30 fest starter kl 17.45-18.00

Vi har 3 km fra kirke til reception og 25 km videre til fest, så folk skal have tid til at køre, komme ind på deres værelser og evt skifte tøj.

Vi skal så heller ikke tage tid ud til fotograf, da det gøres "løbende" Ellers bruger vi lidt tid i starten af receptionen + mens gæsterne skifter til fest - vi er jo i tøjet ;)

Man bliver nødt til at have lidt elastik i tidsplanen. Hvis man ikke har nok tid, føler både gæster og en selv, måske at man bare stresser igennem dagen uden rigtig at få hilst på nogen.

Men kan godt se, det måske er sådan i bliver nødt til at gøre det, hvis i skal nå det hele.

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Har siddet og brygget lidt på en tidsplan...

Regner med følgende :

Kirke kl. 14.00

Køre til fotografering kl. 15.20

Fotografering til kl. 16.30

Reception kl. 16.45 til kl. 17.45

Fest fra kl. 18

Ved ikke om det er for tæt ????

Please hjælp...

Jeg synes også det ser lidt stramt ud. Er 1 ime til fotograf mon nok? Har ikke nogen erfaring med det selv, men de bryllupper jeg har været til hvor brudeparret er kørt til foto, har det i hvert fald taget længere tid, men jeg ved jo ikke hvad I har af aftale med fotografen?

Receptionen er også lidt kort, men jeg kan jo godt se, at det bliver svært at gøre anderledes, hvis I skal til bords kl.18.

0

Del dette indlæg

Hej skønne Maria

Tusind tak for dine dejlige kommentarer i min tråd vedr min kjole.

Jeg blev rigtig glad og rørt over at du deler min glæde - tak søde :)

Jeg har forsømt BK på det groveste, så jeg er på vej rundt på en lille opdaterings tur.

Wauw sikke et skønt feststed I har gaflet jer.

Har ikke hørt om det (selvom jeg da har boet i skanderborg en del år - så jeg hører også til gruppen der ved, hvor hammel ligger -HAHA- )

Det ser godtnok smukt og idyllisk ud ved det feststed.

Med hensyn til jeres tidsplan så kan jeg ikke forstå, hvorfor I kører til fotografering før receptionen. :)

Er det ikke meningen at I skal have taget billederne ved Pøt Mølle?!

Så vil jeg da sige, at det er mere praktisk at holde receptionen først og så køre til fotografering på feststedet!

Så kan I blive fotograferet mens gæsterne 'netter' sig : )

Og I sparer tid på at køre frem og tilbage!

Desuden vil det være nemmere for de gæster, som (kun) skal med til reception!

Det er jo lang tid at vente fra vielsen slutter kl ca halv tre til receptionen starter kl 16:45!

Hvis det var min tidsplan ville jeg sige

kl 14 : vielse

kl 15 reception

kl 16:30 fotografering på feststed

kl 18 til bords

Sådan ca tider i hvert fald. -HAHA-

Kan det mon lade sig gøre sådan?!

Det var da bare lige et forslag her fra mig.

Jeg har også brugt mange tanker på vores tidsplan mht hvordan de forskellige ting skal placeres.

Jeg tænkte nemlig også først fotografering lige efter vielsen, men fandt så på at køre til feststed sammen med gæsterne og få kaffe og bryllupskage og så derefter kører Gio og jeg til fotografering mens gæsterne fortsat hygger med kaffen, klæder om og hvad de nu ellers skal.

Kl ca 17:30 kommer Gio og jeg så retur til feststedet til velkomstdrink.

Håber du kan bruge mine forslag til noget.

Det er nok vigtigt som du selv skriver, at tidsplanen ikke bliver for stram!

Knus sender

Tine

0

Del dette indlæg

Hej skønne Maria

Tusind tak for dine dejlige kommentarer i min tråd vedr min kjole.

Jeg blev rigtig glad og rørt over at du deler min glæde - tak søde :griner:-

Jeg har forsømt BK på det groveste, så jeg er på vej rundt på en lille opdaterings tur.

Wauw sikke et skønt feststed I har gaflet jer.

Har ikke hørt om det (selvom jeg da har boet i skanderborg en del år - så jeg hører også til gruppen der ved, hvor hammel ligger -HAHA- )

Det ser godtnok smukt og idyllisk ud ved det feststed.

Med hensyn til jeres tidsplan så kan jeg ikke forstå, hvorfor I kører til fotografering før receptionen. :)

Er det ikke meningen at I skal have taget billederne ved Pøt Mølle?!

Så vil jeg da sige, at det er mere praktisk at holde receptionen først og så køre til fotografering på feststedet!

Så kan I blive fotograferet mens gæsterne 'netter' sig : )

Og I sparer tid på at køre frem og tilbage!

Desuden vil det være nemmere for de gæster, som (kun) skal med til reception!

Det er jo lang tid at vente fra vielsen slutter kl ca halv tre til receptionen starter kl 16:45!

Hvis det var min tidsplan ville jeg sige

kl 14 : vielse

kl 15 reception

kl 16:30 fotografering på feststed

kl 18 til bords

Sådan ca tider i hvert fald. -HAHA-

Kan det mon lade sig gøre sådan?!

Det var da bare lige et forslag her fra mig.

Jeg har også brugt mange tanker på vores tidsplan mht hvordan de forskellige ting skal placeres.

Jeg tænkte nemlig også først fotografering lige efter vielsen, men fandt så på at køre til feststed sammen med gæsterne og få kaffe og bryllupskage og så derefter kører Gio og jeg til fotografering mens gæsterne fortsat hygger med kaffen, klæder om og hvad de nu ellers skal.

Kl ca 17:30 kommer Gio og jeg så retur til feststedet til velkomstdrink.

Håber du kan bruge mine forslag til noget.

Det er nok vigtigt som du selv skriver, at tidsplanen ikke bliver for stram!

Knus sender

Tine

Tine - DU ER GENIAL !!!

Intet mindre !!

Det er lige den lille ting jeg ikke selv kunne se... så kan gæsterne stille og roligt trisse ud til feststedet efter vi er kørt... det er jo samme sted - så skal vi bare ha mine forældre til at køre os hen til receptionen og så hentes i fed bil til billeder... Genialt !!

Så håber jeg bare at limousineservicen er villig til at ændre tidsplanen...

Du har simpelthen reddet min dag tine....

Både med denne hilsen og din dejlige PM om min tilkomne er lidt snøvlet !! griner - for det er han !! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer