stub

Salmer...

4 indlæg i dette emne

Jeg har lige sidedt og sunget DEjlig er jorden, sådan lidt for mig selv... - men kan man godt synge den til et bryllup?

Jorden ER jo dejlig... - og vi har rejst meget sammen, så ideen er jo god nok! Men er den ikke sådan lidt decembr... jule... agtig? Og i værste fald, så lidt begravelsesagtig???

Hmm....

Hvad synes I? Og ja, jeg ved godt at vi kan vælge hvad vi lyster... men nuu vil jeg gerne høre JERES mening... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige sidedt og sunget DEjlig er jorden, sådan lidt for mig selv... - men kan man godt synge den til et bryllup?

Jorden ER jo dejlig... - og vi har rejst meget sammen, så ideen er jo god nok! Men er den ikke sådan lidt decembr... jule... agtig? Og i værste fald, så lidt begravelsesagtig???

Hmm....

Hvad synes I? Og ja, jeg ved godt at vi kan vælge hvad vi lyster... men nuu vil jeg gerne høre JERES mening... ;)

Hej du...

Personligt ville jeg ikke bruge den, men det er fordi jeg forbinder den med jul også sang vi den også til min farmors begravelse...

Men vil da sige at hvis du mener at det er den rigtige sang for jer, så skal du bruge den :thumbsupsmileyanim:

:smolf: Tine

Redigeret af valtersdorph
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer