xenobia

Kryds fingre for mig. . .

6 indlæg i dette emne

Uha - har allerede helt kriller i maven af spænding om på torsdag, hvor jeg skal til jobsamtale.

De ringede her til formiddag og sagde, at deværre havde de fundet en anden til stillingen, da det var meget vigtigt, at kunne en bestemt analyse, som jeg ikke kender noget til. Så det er jo fair nok. Men så ved 15tiden ringer de igen og siger, at de alligevel gerne vil se mig til samtale på torsdag - VILDT glad. Skal lige siges, at det er en tidligere kollega der også arbejder derude og hun havde talt så godt for mig, at de blev nødt til at kalde mig til samtale. Så det bliver vildt spændende. Håber selvfølgelig, men tror ikke på noget... Men jobber lyder bare SÅ spændende og er lige det jeg kunne tænke mig - selvom jeg allerede sidder i en fast stilling...

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer