AnnaPerenna

Mangler noget at bo i!

26 indlæg i dette emne

Hey Tøser,

grundet bruddet med kæresten leder jeg efter noget at bo i.. Det behaøver ABSOLUT ikke være noget i centrum.

Nogen der kender nogen der kender nogen?

Det må ikke være et værelse, eller dele bad/toilet.. Det lyder enormt snobbet og forkælet - men jeg vil helst have noget for mig selv.

Leder efter en af disse "boligblokke" - har skrevet mig på Lejerbo's liste (Viby J, hvor min veninde bor ude)... er der andet? Jeg har allerede kig på boligportalen.dk (men SIKKE et virvar og rodet den er)... Den behøver ikke være særlig stor, ca. 35-55 km2 - et eller to værelser (underordnet, bare jeg ikke skal dele køkken og bad)!!

Tak tøser!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anna.

Hvor er det bare trist med dig og Bent... Men skøønt, at du kommer til smilets by.

Herude, hvor jeg bor, er der nogle kælderlejligheder. De ligger i underetagen, men blokken er "skæv" (dvs at til den ene side, er der kælder, men ikke til den anden side - kan ikke lige forklare det), så den har altan og det hele.

Det er 2-værelses med køkken og bad(-ekar ;)). De har to slags. Et med køkken seperat og et, hvor det er i stuen. Kan ikke helt huske, hvad de koster, men de er ret fede de lejligheder.

Det er tre forskellige boligforeninger, der har dem herude. Arbejdernes Andelsboligforening, Ringgården og så har jeg sæføli lige glemt den sidste..

Mette G bor også på samme vej som mig - bare i en anden boligforening. - Det hedder Fjældevænget, og der ligger noget tilsvarende i Rydevænget.

Du kan jo evt kigge på dem, hvis du har lyst... tror der er pænt stor fraflytter% herude. Fjældevænget

Håber du finder noget snarest.... - Jessie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anna,

Har du overvejet en ungdomsbolig?

- Der kan du bo så længe du er under uddannelse :ilovebryllupsklar:

Inden du siger nej, skal du bare lige vide at der OGSÅ er lejligheder - Dvs. ikke kun værelser + kollegier :cheerleader3:

Jeg synes i hvert fald det er hvert at undersøge - Kan se der endda er en 2 værelses ledig nu ()()

klik :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kiggede lige lidt på nettet, og fandt denne prisliste for boliger i boligforeningen Århus og Omegn (ret god boligforening, min mor bor i den) - Jeg ved ikke, hvad der er ledigt, men de har da rimelige priser.

Min mor bor i en 3-værelses og giver 3500 eller sådan noget... Lige ved siden af Anette, hvor vi holdt zilla-hygge sidst.

Prisliste

Jessie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kiggede lige lidt på nettet, og fandt denne prisliste for boliger i boligforeningen Århus og Omegn (ret god boligforening, min mor bor i den) - Jeg ved ikke, hvad der er ledigt, men de har da rimelige priser.

Min mor bor i en 3-værelses og giver 3500 eller sådan noget... Lige ved siden af Anette, hvor vi holdt zilla-hygge sidst.

Prisliste

Jessie

Super det vil jeg da lige tjekke ud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du kigget hos kollegiekontoret? Jeg ved at du leder efter noget uden deletøjlettet/-køkken men der findes altså også kollegier med 1-værelses lejligheder (som Skejbygård eller Kløvermarksvej - som jeg har prøvet begge to!).

Ellers så kan jeg også anbefale AarhusBo - det er en sammmsluttnign af fem forskellige boligforeninger. D.v.s. at man kan søge til alle lejligheder af de tilsluttede boligforeninger gennem en side - og et enkelt medlemskab.

Håber du finder snart noget... vi har ellers et gæsteværelse. ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv eventuelt at tage kontakt til Boligforeningerne "Århus omegn" eller "Viby andelsboligforening".

Blot tag dig i agt for Rosenhøj, Kjærslund og Søndervangen, der ligger i et - skal vi kalde det "lettere socialt belastet område"

(Utroligt at man kan blive nødt til at skrive sådan om et område, hvor man er født og opvokset gennem 20 år)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
TAK tøser det er jo en hel jungle!!

Kære Anna.

Første en KÆMPE knuser til dig fra mig. Håber du er ok. ;) Nu har jeg ikke lige læst hvad det er du laver? :thumbsupsmileyanim: For hvis det ikke absolut skal være i Århus, så er Randers et super billligt sted at bo i (har et nr til en der adm. lækre lejligheder i Randers) og så kan jeg måske skaffe dig job som bartender (i weekenderne hvis du skulle have lyst) så kunne det hjælpe lidt på økonomien. Da man jo enten skal have bil eller tage bus eller tog til Århus

Knuser fra Karen :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
TAK tøser det er jo en hel jungle!!

Kære Anna.

Første en KÆMPE knuser til dig fra mig. Håber du er ok. ;) Nu har jeg ikke lige læst hvad det er du laver? :loveboard: For hvis det ikke absolut skal være i Århus, så er Randers et super billligt sted at bo i (har et nr til en der adm. lækre lejligheder i Randers) og så kan jeg måske skaffe dig job som bartender (i weekenderne hvis du skulle have lyst) så kunne det hjælpe lidt på økonomien. Da man jo enten skal have bil eller tage bus eller tog til Århus

Knuser fra Karen :loveboard:

Karen, jeg er så rørt, det forstår du slet slet ikke.. Du kender mig slet ikke og vil alligevel hjælpe mig med både det ene og det andet.. ! WOW!!

Desværre satser jeg på Århus - ellers ville jeg blive boende i Viborg - men føler jeg skal helt tæt ind på byen (læser på handelshøjskolen).. hvis tingene ikke går i orden så siger jeg til. TAK Karen, det er SIMPELTHEN for sødt af dig!! :thumbsupsmileyanim:

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anna

Er ked af at hører det med dig.

Jeg fik et brev fra min fagforening hvor der stod

Kvistlejlighed til leje

I afdelingens ejendom på Østbanetorvet 9 i Århus er en 1- vær. lejlighed til leje pr. 1. oktober 2007.

Der er mulighed for, at lejemålet evt. overtages tidliger.

Lejligheden består af stue, entré, køkken og bad samt et lille værelse over loftsgangen, i alt 60 m2.

Mdl. leje kr 1.832,41 incl. á conto varme, ekskl. el-forbrug.

Indskud: 3. mdr. leje +1 mdr. leje forud.

Ansøgning senest den 16. juli 2007

Ved ikke om det er noget?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Anna.

Hvor er det bare trist med dig og Bent... Men skøønt, at du kommer til smilets by.

Herude, hvor jeg bor, er der nogle kælderlejligheder. De ligger i underetagen, men blokken er "skæv" (dvs at til den ene side, er der kælder, men ikke til den anden side - kan ikke lige forklare det), så den har altan og det hele.

Det er 2-værelses med køkken og bad(-ekar ;)). De har to slags. Et med køkken seperat og et, hvor det er i stuen. Kan ikke helt huske, hvad de koster, men de er ret fede de lejligheder.

Det er tre forskellige boligforeninger, der har dem herude. Arbejdernes Andelsboligforening, Ringgården og så har jeg sæføli lige glemt den sidste..

Mette G bor også på samme vej som mig - bare i en anden boligforening. - Det hedder Fjældevænget, og der ligger noget tilsvarende i Rydevænget.

Du kan jo evt kigge på dem, hvis du har lyst... tror der er pænt stor fraflytter% herude. Fjældevænget

Håber du finder noget snarest.... - Jessie

Kan super meget anbefales. Rigtig god placering i forhold til handelshøjskolen - hvert fald om morgenen for så går det ned af bakke hele vejen ;)

Og det tredje boligforening hed såmænd Statsbo indtil det blev en del af - hmm - AarhusBo eller hvad det nu er kommet til at hedde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Anna

Er ked af at hører det med dig.

Jeg fik et brev fra min fagforening hvor der stod

Kvistlejlighed til leje

I afdelingens ejendom på Østbanetorvet 9 i Århus er en 1- vær. lejlighed til leje pr. 1. oktober 2007.

Der er mulighed for, at lejemålet evt. overtages tidliger.

Lejligheden består af stue, entré, køkken og bad samt et lille værelse over loftsgangen, i alt 60 m2.

Mdl. leje kr 1.832,41 incl. á conto varme, ekskl. el-forbrug.

Indskud: 3. mdr. leje +1 mdr. leje forud.

Ansøgning senest den 16. juli 2007

Ved ikke om det er noget?

NEJ hvor vildt vildt vildt billigt.. jo tak det ville være ENORMT fedt... ! har du et tlf. nr (evt. lige PM'e det) WOW!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey!

Jeg var ude og se en igår, men den var for nusset og ulækker

Så nu har jeg 5 mere i næste uge.. dem der siger det er svært at få noget i Århus, de sidder altså og venter på det skal falde ned i deres hænder. jeg har ikke engang været engang i en uge og har allerede en masse tilbud!!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det kan jo være, det bliver sværere, når de nye studerende har fået svar på deres studieansøgninger ....

Men dejligt, du lader til at kunne vælge og vrage :loveboard:

:thumbsupsmileyanim:

Maja

Næsten da! :loveboard: jeg ved det ikke - jeg regner med at acceptere noget i næste uge, hvis jeg er rigtig heldig!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anna,

Dejligt for dig at du har masser af tilbud om nye steder at bo. Er spændt på at høre hvor du "ender" henne. Som Jessie siger, er Fjældevænget et DEJLIGT område og man får nærmest smidt boliger i nakken (men kan måske være lidt svære at betale når man kun er sig selv).

Jeg håber at du falder til i Smilets by. Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af at møde dig endnu (dumme mig, der aldrig kan være med til zilla-møderne :bask: ), men måske får jeg muligheden nu :)

Kram fra Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Anna

Håber du er ok :bearhug: og tingene flasker sig for dig!

Mit bud på en bolig til dig er da selvfølgelig Beverly Hills- helt seriøst du ville kunne tjen formuer over there som weddingplanner!! Kender intet til hvad du laver udddannelse/arbejde etc. men jeg synes helt seriøst du skal fejre og udnytte din nyfundne frihed ved at tage chancen og søge job hos en kendt weddingplaner- enten New York eller Hollywood- du ville være for sej til det!!! og det er jo vigtigt man går efter sine drømme :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sikke noget med dig.. du er ung og smuk og helt sikkert klog,.så intet kan stoppe dig i din nye fremtid..held og lykke med det hele..håber sgu da du snart får noget at bo i ;o) jeg kan desværre ikke hjælpe dig, kommer fra en anden ø ;o) kunne du ikke annoncere efter en ny bolig ??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
sikke noget med dig.. du er ung og smuk og helt sikkert klog,.så intet kan stoppe dig i din nye fremtid..held og lykke med det hele..håber sgu da du snart får noget at bo i ;o) jeg kan desværre ikke hjælpe dig, kommer fra en anden ø ;o) kunne du ikke annoncere efter en ny bolig ??

Årh hvor er du sød!! ;)

Jeg skal faktisk ind og se noget imorgen og hvis det er nogle søde mennesker siger jeg ja!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke har held med de steder, du skal ud og se på, kan det anbefales at indrykke en annonce i f.eks. Århus Onsdag under "bolig søges". Har set det fungere godt et par gange. Grunden er, at mange mindre udlejere ikke ønsker at indrykke en annonce selv. Det kan være dyrt, og de risikerer at blive kimet ned af folk i tide og utide. I stedet kigger de selv i avisen efter lejere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer