elisabeth72

borgerlig vielse

13 indlæg i dette emne

hjææælp!

jeg mangler en kjole til mit bryllup d. 20. juli..

det blir en borgerlig vielse hos borgmesteren,

og vi tænker på ikke at lave alt for meget ud af det, men alligevel..

hvad slags tøj har man på så?

jeg prøvede at søge brugt og enkelt over nettet uden held.

kan nogen komme med forslag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi blev viet på rådhuset sidste år, og da havde jeg et flot Silbor sæt på. Et par Peder spiller vollyball med blev viet på rådhuset for et par år siden, og hun havde en hvid brudekjole på.

Så du tager da det på DU har lyst til.

0

Del dette indlæg

Vi skal vies på rådhuset, men holder en stor fest efterfølgende, så jeg har valgt en lidt pænere kjole, men ikke en rigtig brudekjole.

Jeg vedhæfter et billede, men se venligst bort fra topmaven og den ikke så velformede barm. Jeg havde næsten lige født der (ved kejsersnit) så min mave var temmelig slatten og jeg har ikke bh på. Det hele ser lidt fladere og mere velformet ud nu :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal i øvrigt have en pink cardigan på og ikke den cremefarvede som på billedet.

Jeg synes i øvrigt også at du kan tage lige præcis det du har lyst til på.

post-24702-1183018100.jpg

0

Del dette indlæg

Nu er borgerlige vielser jo mindre traditionsbundne end kirkelige vielser, så jeg synes du skal tage den farve, som du selv synes klæder dig bedste og finde en lækker kjole i den, pynte den lidt op, og vupti er du formentlig den smukkeste brud på det rådhus den dag ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Elisabeth.

Jeg skal også bogerligt vies, og jeg har valgt at købe en let sommer kjole som jeg også kan bruge senere. Den er cremefarvet med røde skikninger. Ser lige om jeg kan vedhæfte et billed af den som jeg fandt på nettet. Men den er jo så ikke sort, men creme og rød, og meget sød på! Det gode ved den er også at man kan bruge den efterfølgene som almindelig sommer kjole! Det er en Henriette Steffensen, hvis du vil søge på den!

Håber det kunne hjælpe dig lidt!

Hilsen Nanna26

post-28169-1183317646.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Min kæreste/mand blev viet i al hemmelighed på rådhuset for 2 år siden, og der havde vi bare helt almindeligt tøj på, men vi har også planlagt at holde bryllup for alle vores venner og familie til næste år. Vi skal godt nok velsignes (det hedder det, når man allerede er gift) i kirken, men festen bliver meget stille og rolig - grillfest på en lille landsbyskole, hvor vi låner lokalerne. :bearhug:

Det jeg egentlig bare vil frem til er, at selvom man skal giftes på rådhuset, kan man da sagtens have en ligeså fin kjole på, som hvis det var i kirken, så jeg synes, at du skal tage lige det på, du har lyst til, for selvom man måske ikke ønsker at gøre det vilde ud af fest osv, så skal man forhåbentlig kun giftes én gang i sit liv, og så skal man også have lov til at gøre lige præcis det ud af det man har lyst til.

Held og lykke med det.

Ilc :(

0

Del dette indlæg

da vi blev viet på rådhuset havde jeg en grøn nederdel fra vila og en silke top i creme fra madonna loves h&m det var fint for mig da jeg aldrig har nederdel eller kjole på og fordi min mand bare havde cowboybukser og sin yndlings sweatshirt på. men vi skal jo også i kirken den 29 september i det helt store skrud men skulle jeg kun på rådhuset ville jeg have valgt en form for coctail kjole en kort flot kjole.

0

Del dette indlæg

Jeg vedhæfter et billede, men se venligst bort fra topmaven og den ikke så velformede barm. Jeg havde næsten lige født der (ved kejsersnit) så min mave var temmelig slatten og jeg har ikke bh på. Det hele ser lidt fladere og mere velformet ud nu :cheerleader3:

Hihi hvor er det dog typisk os kvinder at finde fejl ved os selv som ingen andre ser! jeg synes det er et virkeligt smukt sæt og det sidder altså rigtig godt! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Jeg havde denne lyngfarvede chancerende sag på, da jeg blev gift på rådhus med min ex-mand.. ;o)

Det sagde bare bang, da jeg så den i vinduet hos butikken Barcode inde bag Illum i kbh.

De havde den i flere farver til kun 1200,-.

Held og lykke med jagten. :thumbsupsmileyanim:

Rikke

post-20969-1184003392.jpg

post-20969-1184003399.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg skal være hvid,(min kommende vil ikke vies i kirken, og jeg ville gerne hjemme, med det ville bogmesteren ikke, sååååå,) men ville bare lige sige at jeg syntes at det er hvad man har lyst til osv.

Der findes så mange fine kjoler el. bukser! så god fornøjelsen med søgningen af den rigtige kjole!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer