Britter-musen

Briller...?

29 indlæg i dette emne

jeg er også både brille og kontakt linse bruger, dog mest brillebruger. til brylluppet skal jeg ikke have briller på, mit stel er forholdsvis markant, så det vil ikke passe til kjolen. og derudover ved jeg at min man synes jeg er lækrest uden briller.. hihihi

der er måske noget om det, en af mine elever sagde ihvertfald at hun synes jeg var meget flot en dag jeg kom på arbejde uden briller...

så her bliver det helt sikkert uden briller til brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer ikke til at bruge mine briller på bryllupsdagen. Istedet vil jeg benytte mig af mine kontaktlinser. Det er af 2 årsager. 1) Jeg synes, jeg er pænere med kontaktlinser, og 2) mine briller har en meget markant fremtoning med grønne stænger og ramme. LIMEgrønne! Og selvom vores farvetema indeholder limegrønt, så mener jeg alligevel at det eneste limegrønne på mig dén dag skal være silkeskærfet om kjolen. :-) Der tænker jeg mest på mit eget udseende både med og uden briller samt den visuelle helhed. Og der passer brillerne bare ikke ind.

Jeg vil desuden også sige, at jeg ville være ked af det som brud, hvis jeg fik "solbrilleeffekten" på billederne fra brylluppet. Selvfølgelig, hvis ikke man nogensinde før har gået med kontaktlinser, så bør man vælge brillerne. Både fordi man ikke vil ligne sig selv, hvis man kun bærer kontaktlinserne dén ene dag.. men også fordi, at da jeg fik kontaktlinser, da var mine øjne DYBT irriterede i 5 dage efter, fordi nerveenderne i hornhinden lige skulle vende sig til omvæltningen. Dvs... som brud har man altså ikke lyst til røde øjne på sin store dag! Så behold brillerne på, hvis du aldrig har båret linser før.

Men hvis jeg bliver spurgt, hvad der er pænest... så vil jeg sige, at kun FÅ kan bære briller OG brudekjole på samme tid, hvis helhedsindtrykket iflg. min egen mening skal være fuldendt. Nogle kan dog. :-) Så jeg foretrækker KLART kontaktlinser på den store dag. Men vil så også sige, at ovenstående jo kun er 1 mening ud af mange.. så man skal naturligvis jo bare gøre det, man har det bedst med. For et eller andet sted har man som brud det nok bedst med komfort og velvære i detaljerne. :-)

0

Del dette indlæg

Jeg er også brillebruger til hverdag, men til fest vil jeg hellere være nærsynet og undvære mine iøvrigt ret smarte (og meget markante sorte) briller.

Så skal naturligvis ikke have briller på til brudekjolen,- ville heller slet ikke passe til min vintage brude stil :cheerleader3:

Skal til gengæld ud og finde nogle venlige kontaktlinser indenfor de nærmeste par uger, så jeg kan "øve" mig de næste par måneder.. Vil jo meget gerne se min mands udtryk, når jeg kommer op af kirkegulvet :)

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at beholde brillerne på. På grund af min bygningsfejl har jeg svært ved at se skaprt med linser, plus jeg ikke har brugt linser i flere år. Brillerne er en del af mig.

De er så også ret diskrete uden ramme og med brune stænger, som næsten har samme farve som mit hår og mine øjne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer