jokkepigen

jokkepigens bryllup d. 25 august

150 indlæg i dette emne

Hej hej.

Nu er det vidst ved at være min tur til at får såden én "dagbog"

Som I kan se er der ikke længe til vi skal giftes, så der er temmelig meget der er klaret.

#Min kjole er købt (den kommer der ingen billeder af....nogen kigger jo med som ikke skal se den)

#Kærestens tøj er købt

#Ringene er bestilt

#Præsten er bestilt og derfor så også kirken (han var den første der fik order på at møde op :) )

#Feststedet er bestilt

#Maden er bestemt

#Bilen er bestilt

#Kagen: vi har bestemt hvor den skal bestilles og hvad den skal smage af

#Invitationerne er sendt ud

#Musikken er bestilt

#Fotografen er bestilt

Tror der mangler noget...men syntes vi har temmelig godt styr på det...det er bare ikke næmt når det ikke er os der skal stå for det på dagen....der er ikke andre der kan gøre det bedre end os....hi hi....skal da også nok nå at blive hysterisk en gang elller to mere....men sådan er det bare!!! ;-)

Redigeret af jokkepigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OK....og så er det tid til billederne.

Vi starter lige med mine sko :) , jeg har fået dem lævet til mig...et par i str. 39 og et par i str. 40...vi er jo nogen der får store futter hend på dagen....har også to par liggende uden den hvide hæl....men har besluttet mig for at det blive dem på billedet. Hælen er 3 cm. høj...skulle jo nødig vokse manden over hovedet den dag....hi hi!! :fløjt:

post-28432-1183139818.jpg

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes den 25 August....I FLOT SOL...(håber ham der bestemmer det kigger med....hi hi!!!) :)

Så til min mands sko.

Det er også nogle han har fået lavet...det var hans valg at der skulle være en elefant på snuden...jeg er VILD men elefanter...så det var rigtig sødt at hen tænkte på det...sålen er han temmelig stolt af....det er en samurai...tror det bliver fedt når han knæler!! Lige som mine sko findes der også kun det ene par!! ;)

post-28432-1183140117.jpg

post-28432-1183140131.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så til invitationen.

Det første billede er af forsiden og bagsiden...forsiden er den med det store monogram.

Det næste billede er den første side, hvor der står at vi inviterer til vielse reception hjemme hos min mor og far og til fest om aftenen.

Den midterste side er et tegnet kort over hvor det hele er i forhold til hinanden.

Og til sidst det praktiske ting, adresser osv.

Syntes selv de er rigtig flotte!!

Meeen det var ikke sådan lige til...vi slikkede til sammen 36 frimærker og fik postet 35 invitationer (den ene skulle til sverige) men var helt oppe i himlen da vi var færdige....det var SÅÅ fedt!!

post-28432-1183140985.jpg

post-28432-1183140998.jpg

post-28432-1183141013.jpg

post-28432-1183141027.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så røg der lige en ting mere på listen over ting der skal gøres....kom til at læse et indlæg hvor en kreativ sjæl havde lavet en gavepose/bordkort....det var ikke til at stå for...så fik manden med på ideen....glæder mig til at komme rigtig i gang med dem...men 70 stk....tror snat vi går i gang så det ikke bliver i sidste øjeblik!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov hov...der er jo sket lidt mere siden sidst!!! Fik jo manden med på ideen om de der gaveposer til bordkort, de er printet og der ligger en stak med 74 skt. her på mit skrivebord som bare lige skal klippes ud og foldes og så lige limes....puha... tror ikke jeg har hoved til det i dag!! Vi har også fundet ud af hvad vi ligger i poserne:

• Plaster....havde selv været glad for det til et bryllup vi lige har været til!!
  • et stk "tude klud" -parpirslommetørklæde!
  • Et sødt lille hjerte lys på en lille pind
  • De der en-kroners poser fra haribo...bare en enkelt...der er jo også mad!!
  • En tandstik fra jordan...dem med mint "smag"
  • Tyggegummi fra gumlink...måtte gå tiggergang!
  • En hjerteformet ballon
  • En lille celefon pose med to panodiler...det skulle jo gerne ikke være nødvendigt på selve dagen...men alligevel!!
  • Et lille "visitkort" hvor vores monogram fra invitationen er på den ene side og menuen er på den anden side!!
  • Ris poser....min more ville rigtig gerne sy nogle til os...så det er hun sat igang med!!

Posen bliver hvid men vores monogram nederst på posen og navnet på midten af posen, så laver vi et hul i toppen og binder den med en rød silkesnor!!

0

Del dette indlæg

Så gik de vidst lige lidt bryllup i min kæreste...han fandt den sødeste topfigur til vores kage....den er sååå fin...DEN MÅ VI BARE HA`!!

Ritig sød topfigur. Lige sådan en jeg vil have :bestwishes: Hvor er den købt henne?

Tak...vi her godt nok ikke købt den endnu...men har set den på www.romanceshop.dk den står på forsiden som en nuhed!!

0

Del dette indlæg

Så gik de vidst lige lidt bryllup i min kæreste...han fandt den sødeste topfigur til vores kage....den er sååå fin...DEN MÅ VI BARE HA`!!

Ritig sød topfigur. Lige sådan en jeg vil have :bestwishes: Hvor er den købt henne?

Tak...vi her godt nok ikke købt den endnu...men har set den på www.romanceshop.dk den står på forsiden som en nuhed!!

Tak for det :bestwishes: Nu har jeg bestilt en :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Vi fandt også ud af at nu måtte være lige så godt som alt andent...så vi her også bestilt nu!!!

Så er det kun kagen vi mangler at bestille...det gør jeg på onsdag...og næste onsdag skal jeg op og prøve kjole og have den rettet den til...så kan det der bryllup bare komme!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fandt også ud af at nu måtte være lige så godt som alt andent...så vi her også bestilt nu!!!

Så er det kun kagen vi mangler at bestille...det gør jeg på onsdag...og næste onsdag skal jeg op og prøve kjole og have den rettet den til...så kan det der bryllup bare komme!!!

Så er du bare klar hva :bestwishes: Det blir bare så spændende det hele... Glæder mig til at følge dig her de sidste par uger. Det ER altså lige om lidt :balloons:

0

Del dette indlæg

Hov hov hov...har jo også helt glemt at fortælle at min gamle violinlærer komme ned i kriken og spille til alle salmerne semt en solo...det glæder jeg min super meget til!

Han spillede også til min konfirmation og det kan jeg huske jeg syntes var super smukt...så derfor gentager vi det her nogle år efter!!! Manden er 90...og han glæder sig rigtig meget...tror ikke der bliver et øje tørt når den lille gamle mand står og spiller hele kirken op!!

Det var også helt i orden med præsten...det er også en jeg kender godt...har gået i klasse med hans datter!!! (man er vel fra landet)

Jeg tror heller ikke der er nogen tvivl om at der komme nogen stykke i kirken som bare skal se hvad der sker...men det er også bare helt ok...kender det lille lokalsamfund meget godt så det ville bare være rigtig hyggeligt!! Skal ned i en privat have og have taget vores billeder after vielsen...så han har lovet at slå græset fint til den dag...det er jo ogse en vi kender!!

0

Del dette indlæg

Så er du bare klar hva :balloons: Det blir bare så spændende det hele... Glæder mig til at følge dig her de sidste par uger. Det ER altså lige om lidt :balloons:

Hmmmm....tjaaa...der er jo lige de der poser som ikke bliver lavet så længe jeg sidder og skriver her...men det skal vi nok nå...vi mangler også stadig svar fra ca. 30 gæster og vi bliver 74 til fasten om aftenen hvis alle kommer...så jeg kan jo teknisk set ikke gå igang før alle har svaret....næsten!!! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Så er du bare klar hva :balloons: Det blir bare så spændende det hele... Glæder mig til at følge dig her de sidste par uger. Det ER altså lige om lidt :balloons:

Hmmmm....tjaaa...der er jo lige de der poser som ikke bliver lavet så længe jeg sidder og skriver her...men det skal vi nok nå...vi mangler også stadig svar fra ca. 30 gæster og vi bliver 74 til fasten om aftenen hvis alle kommer...så jeg kan jo teknisk set ikke gå igang før alle har svaret....næsten!!! :bestwishes:

Vi er også i gang med at lave poser. Jimmy sidder lige nu og limer og om lidt skal de fyldes :balloons: Det er godt nok hårdt og tager lang tid men det er hyggeligt :balloons:

0

Del dette indlæg

Det er da utroligt...har helt glemt at sætte et billede ind den smukke kirke vi skal giftes i!!

Det er en temmelig stor landsby kirke der kan være ca. 200 personer...der kunne være lidt fedt hvis der blev fuldt hus...men tror det ikke, vi nærmer og dog snart de 100 tiil 120 personer til receptionen hos min forældre....så det SKAl bare blive godt vejr så vi kan være i haven...de bor jo ikke på et slot de to!!!

post-28432-1184442633.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer