Guest LEgaa

Boudoir fotos

60 indlæg i dette emne

Jeg overvejer meget om jeg skal få lavet boudoir fotos til morgengaven, men.... ja det forekommer mig en anelse skræmmende at der findes billeder af mig i meget lidt tøj....

Jeg syntes idéen er god, men jeg er også lidt bage for at jeg lader mig presse til det, min kommende mand har flere gange nævnt at han ønsker sig sådan nogle, fordi han forguder min krop. Det er meget godt, men lige meget hvor meget han forguder mig og min krop, ser jeg stadig en pige i spejlet der er lidt for tynd der, lidt for tyk der, srækmærker, bumser, fregner og ja alt det man ikke vil have billeder af.

Det virker også lidt for forudsigeligt ikke? når nu han så mange gange har sagt hvad han ønsker sig... Jeg skal lige nævne at jeg ikke har nævnt noget ønske over for ham. Men jeg ved at jeg blandt andet får koncertbilletter, da han ved en fejl åbnede kuverten og tabte billetterne på gulvet... hø hø diskret er han ikke lige altid.

for noget tid siden var der en artikel i et bryllupsblad jeg fik foræret, hvor en mand havde lavet boudoir fotos til hans kone og dem viste jeg ham, han syntes der var noget pjat og at det da kun var damer der fik dem lavet og ikk mænd..hmmmm... så det ved jeg jeg ikke får...

Er der nogle af jer med de samme tanker, der har fået lavet boudoir fotos og er tilfreds og er der nogle der har fortrudt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Hejsa!!

Jeg kan godt følge dig - min kæreste vil også meget gerne have sådan nogle fotos.. Men han får dem ikke - for jeg er ikke vild med at skulle fotograferes i så lidt tøj..

Og hvor skulle han have dem til at hænge henne?? På hans værksted, hvor der kommer kunder??? Eller i soveværelset, hvor alle som kommer op på 1.sal kan se ind ??

Nej, det ville jeg ikke bryde mig om - det er rigeligt at han har et foto af mig, i bikini, fra en sommerferie vi var på - som baggrundsbillede på sin computer :toot:

Men jeg har så overvejet om ikke jeg skulle give ham det til vores 1 bryllupsdag, når nu han så gerne vil have dem..Men det har jeg da 1 år til at overveje...

:fløjt: Jeanet

0

Del dette indlæg

Hejsa :bearhug:

Jeg var til fotograf i går og fik taget boudoir billeder til min kæreste i morgengave...

Må da nok indrømme, at jeg var temmelig nærvøs på forhånd... Det var vigtigt for mig, at det var en kvindelig fotograf, som skulle tage billederne og det er jeg glad for, at jeg havde valgt. Selvfølgelig var det noget akavet til at starte med hvor jeg også var lidt nærvøs, men der gik nu ikke ret lang tid, inden jeg tog det roligt og kunne slappe af ved det. Fotografen var super poff. og vi kunne grine lidt af de akavede stillinger undervejs - det virkede meget afslappende. Nu venter jeg så på at få den CD ind af døren med alle billederne - hun tog ca 55 billeder og jeg skal vælge 12 som bliver sat i album. Glæder mig meget til at se resulatat.

Men som du kan se blev der taget mange billeder og det hele tog ca 1 time, så der var tid til at vænne sig til det.

Jeg har en rigtig god fornemmelse her bagefter og er rigtig glad for at jeg har gjort det - glæder mig rigtig meget til at give det til min kæreste i morgengave.

Nu ved jeg ikke, hvor i landet du bor, men jeg fik taget billederne af fotograf Helle Æbeltoft i Køge og hun kan altså anbefales på det varmeste hun var super sød og professionel og der var en rigtig god stemning under vejs. Du kan evt. se hendes hjemmeside som hedder cofoto.dk - hun er heller ikke så dyr som mange af fotograferne inde i København.

Hvis bare du har en fornemmelse om at du vil kunne gøre det uden at føle dig alt for ubehageligt til mode, så synes jeg du skal gøre det - det var i hvert fald overhovedet ikke slet da jeg kom i gang :heart:

Pøj, pøj med beslutningen og evt. fotografering ;)

0

Del dette indlæg

Jeg kan UDMÆRKET forstå og tilslutte mig det med fregner, deller, ar eller hvad det nu måtte være på forskellige steder på kroppen, og det vil man helst ikke udstille. Men se så på jer selv med jeres mands øjne: Han ser det ikke! Han ser den kvinde, som han skal giftes med og så er han sq ligeglad med fregner og så videre...

Jeg synes, I skal tænke på, at det er en gave til jeres kommende mand - den I skal dele livet med. Jeres mænd elsker JER og ønsker sig billeder af JER, fordi de synes at I er smukke, lækre, dejlige og den, de gerne vil dele livet med.

Boudoirbilleder er personlige og sensuelle. De kan laves mere eller mindre frække, så tag en snak med fotografen og find sammen ud af, hvordan billederne skal se ud.

Jeg tror, at min kæreste vil blive rigtig glad for boudoirbilleder og jeg overvejer det stadig. Hvis han får sådanne nogle, så får han det, fordi det vil gøre ham glad...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er enig med Katten ;)

Efter at have kigget rundt i de forskellige tråde, har jeg fundet frem til en del der har lagt deres boudoir billeder i deres tråd, og de er bare rigtigt flotte! Det er billeder man sagtens kan have hængende f.eks. i soveværelset og ikke nogen man behøves være flov over. Den største udfordring i min bog er at få dem taget :heart: Jeg overvejer det selv kraftigt, men har kun fundet mandlige fotografer i Århus omegnen, og det skal jeg altså lige tænke en gang eller to over om jeg tør.... Nogen der kender en god kvindelig fotograf?

Og er der ikke nogen der tør ligge eksempler ind af deres billeder?

0

Del dette indlæg

Ja jeg har også min betænkeligheder og de bliver nok større jo tætter vi kommer på at de skal tages. Men jeg er HELT sikker på at det er det min kæreste skal have i morgengave -fordi han vil ELSKE det!! Og han har heldigvis ikke plaget om det, så ved at han bliver super glad og overrasket :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået taget billeder til min kæreste, og jeg var heller ikke helt sikker på at jeg ville give ham nogle billeder som han alligevel kun kan have liggende i skuffen :bearhug:

Jeg var MEGET nervøs inden og de første billeder blev ikke særligt gode, men så begyndte jeg at slappe af, og det var sgu ret sjovt og grænseoverskridende at få taget billederne. Jeg fik ikke taget nogen billeder helt nøgen eller nogen hvor man kunne se mig helt bar, jeg var hele tiden dækket på en eller anden måde. Set i bagspejlet ville jeg gerne have haft et lidt mere risky billede, men det var fotografen ikke lige til og jeg havde ikke lige modet til at foreslå det ;)

Men jeg fik taget nogle super flotte billeder, som jeg forhåbentligt får på fredag :heart:

Så mit råd er at tage skridtet og prøve det, det var en fed oplevelse. Tag evt. en veninde med der kan få dig til at grine lidt og slappe lidt mere af :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg er også ret sikker på at jeg gør det, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken størrelse I får lavet billederne i.

Jeg kan vælge mellem 6 billeder i størrelsen 9x12 til 499,-

eller 6 billeder i størrelsen 13x18 til 699,-

Det skal siges at jeg regner med at sætte to billeder i en ramme som kan stå på hans natbord og så kan han skifte ud med de 4 andre eller have dem i en skuffe, men hvad synes i?? Hvilken størrelse skal jeg vælge og hvad har I valgt??

-Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gik lidt amok da jeg så billederne, de var jo så flotte :heart:

Så Søren får 9 billeder i 9x12 i en foldemappe som han så kan tage ud og putte i ramme hvis han vil, derudover har jeg forstørret et andet billede til 27x34, lidt voldsomt måske men jeg blev jo grebet af det ;)

0

Del dette indlæg

Jeg fik dem lavet, men kun fordi min søster legede fotograf. Fik at vide at mine piger at planlagt det til min polter, så jeg havde fået dem lavet uanset hvad. Men jeg var nervøs, trods det var min søster.

jeg har lavet 4 i 20'30, til at hænge i soveværelset.

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået taget billeder til min kæreste, og jeg var heller ikke helt sikker på at jeg ville give ham nogle billeder som han alligevel kun kan have liggende i skuffen :loveflag:

Jeg var MEGET nervøs inden og de første billeder blev ikke særligt gode, men så begyndte jeg at slappe af, og det var sgu ret sjovt og grænseoverskridende at få taget billederne. Jeg fik ikke taget nogen billeder helt nøgen eller nogen hvor man kunne se mig helt bar, jeg var hele tiden dækket på en eller anden måde. Set i bagspejlet ville jeg gerne have haft et lidt mere risky billede, men det var fotografen ikke lige til og jeg havde ikke lige modet til at foreslå det ;)

Men jeg fik taget nogle super flotte billeder, som jeg forhåbentligt får på fredag :thumbsupsmileyanim:

Så mit råd er at tage skridtet og prøve det, det var en fed oplevelse. Tag evt. en veninde med der kan få dig til at grine lidt og slappe lidt mere af :bearhug:

Hvor fik du dem taget, og hvor meget kommer det (ca) til at koste? Jeg har en idé om, at det kan være ret dyrt i Hovedstaden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver da lige nødt til at skulle berette om min oplevelse af morgengaven! Jeg er det man kalder en plus size pige og har fået taget billeder til min mand i morgengave.... Jeg har selvfølgelig også tænkt meget over det inden jeg fik det gjort, men hold da kæft hvor er jeg glad for at jeg gjorde det! Bare det at se hans ansigt om morgenen og den glæde det vagte hos ham! Alle pengene værd og de bekymringer!

Jeg har fået lavet noget helt genialt, en lille sort træboks hvori der ligger 9 billeder af mig. Når man åbner den, kan der stå et billede i låget og ligge et ned. Så kan han selv skifte og se på lidt af hvert! Det skal lige siges at billederne overhovedet ikke er nøgenbilleder, men det man kan kalde frække billeder af hans kone i sit "brudeundertøj"!!!!

Jeg havde en kvindelig fotograf og hun var helt kanon. Inden jeg fik set mig om var vi færdige! Så hende vil jeg lige reklamere lidt for, Gerda Lyngsaa fra Lyngsaa fotografi, Struer.

Så jeg kan kun varmt anbefale det jer kommende brude og husk at nyd den store dag når den kommer:)

Hilsen

Fru Mechlenborg

0

Del dette indlæg

Åh ja, jeg har aldrig været i tvivl om at min kommende mand skal have sådan et billede i morgengave, men PUHHA, hvor er jeg heller ikke særlig stolt ved at skulle have dem taget. Har snakket med en fotograf om det, og han (ja jeg har valgt den samme som skal tage bryllupsfoto - og det er altså en mand, men han virker rigtig sød og meget professionel) ja han foreslog at jeg skulle tage min mor med - så ville jeg sikkert slappe mere af, og billederne ville med garanti blive flotte. Jeg er bestemt heller ikke superslank, så jeg står jævnligt hjemme foran spejlet, for at finde nogle gode stillinger, der kan skjule det værste. Men jeg ved at min kæreste bliver vildt glad for billederne, for han forguder min krop, så jeg skal bare lige tage mig sammen :)

0

Del dette indlæg

Hej piger,

Jeg vil bare sige tak fordi I ville dele jeres gode oplevelser omkring boudoirfotografering.

Jeg er blevet gift (for længst :) ), men det ville da helt sikkert være en ide til 1 års bryllupsgave. Jeg har ellers blankt afvist tanken om det, men jeres indlæg og forslag til hvad han kan gøre ved dem, har givet mig mod på (måske) at få taget nogle billeder.

Redigeret af MetteG
0

Del dette indlæg

Jeg fik taget billeder til min mand som han fik i morgengave..

Han blev super glad og han nyder dem til fulde. Men nu er min mand jo også officer i søværnet og han har dem i et album og så tager han dem med når han er væk. Så de er ikke herhjemme til skue for andre.

Men der er da 2 af billederne, som er så flotte at jeg godt kunne finde på at få dem gjort større og så hænge dem op i soveværelset. Her vil jeg så også lige sige, at mine billeder er ret så stuerene.. Man kan se numsen på 2 af billederne og noget af brysterne på det andet.

Men de er ikke helt uden tøj på. Når han kommer hjem sidst på måneden, så skal jeg scanne dem ind til jer, så kan I se nogle af dem. Jeg er heller ikke en lille spinkel pige, så nogle af jer kan se, at også buttede piger kan se fantastisk lækre ud :)

:)

P.S. Man bestemmer jo også selv hvor meget eller lidt tøj man vil have på, på billederne. Det behøver jo ikke være i Eva-kostume. Måske elsker din mand alt hvad der har med biler at gøre, så find en møgbeskidt kedeldragt og smør lidt olie på kinderne og hænderne.. Det kunne da også se frækt ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg fik taget et billede til min - nu mand - 30 års fødselsdag! Jeg var heller ikke særlig vild med det - men havde set nogle af mine veninders - og så måtte jeg jo prøve. Jeg er faktisk helt nøgen - men ligger ned - og det er et sort/hvid billede - så man kan overhovedet ikke tydeligt se noget af det - jeg helst ikke vil vise frem!!

Fotografen fik mig lokket til at få det lavet ret stort og i dag hænger det i vores soveværelse. Jeg synes da, det er lækkert at se tilbage på hvordan man har set ud :):)

Så har I mod til det piger - så gør det - det er fedt bagefter.... Jeg kan anbefale Wrom fra Skive - han tager fantastiske billeder - men ved også hvad han vil tage for det! Men det kan betale sig.

Jeg har desværre ikke mit billede på cdrom - så derfor ligger jeg det ikke herind.

0

Del dette indlæg

Jeg er enig med Katten ;)

Efter at have kigget rundt i de forskellige tråde, har jeg fundet frem til en del der har lagt deres boudoir billeder i deres tråd, og de er bare rigtigt flotte! Det er billeder man sagtens kan have hængende f.eks. i soveværelset og ikke nogen man behøves være flov over. Den største udfordring i min bog er at få dem taget :thumbsupsmileyanim: Jeg overvejer det selv kraftigt, men har kun fundet mandlige fotografer i Århus omegnen, og det skal jeg altså lige tænke en gang eller to over om jeg tør.... Nogen der kender en god kvindelig fotograf?

Og er der ikke nogen der tør ligge eksempler ind af deres billeder?

Min veninde fik taget nogle dejlige billeder hos en kvindelig fortograf i silkeborg (tæt på Århus...) Hendes butik hedder Gårdgalleriet og ligger i Vestergade..

0

Del dette indlæg

Jeg fik taget nogle boudoir fotos da jeg var gravid med vores første barn - senere har jeg så vundet endnu en session, blot 4 uger efter jeg havde født nummer 2 barn. Og på trods af strækmærker, deller, ammebryster og efterfødselsmave, så blev det en rigtig god oplevelse med nogle fine resultater synes jeg selv (manden var nu også MEGET glad for dem)

Døm selv

post-1282-1191494715.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik også taget boudoir fotos til min mand i morgengave, og jeg er SÅ glad for jeg gjorde det! Det var en kvindelig fotograf (hendes hjemmeside), som var super professionel og gjorde det til en meget afslappet oplevelse på trods af min blufærdighed, så hende vil jeg til enhver tid anbefale. Her er lige et eksempel på et af dem med mest tøj på ;)

Mona

post-12323-1191850045.jpg

Redigeret af Den utålmodige
0

Del dette indlæg

Jeg fik også taget et par stykker til min mand, og han blev bare såååå glad for dem, han begyndte faktisk at græde fordi de var så flotte :cowsleep:

Det var lidt en prøvelse at skulle få modet til billederne, men jeg er såå glad for resultatet, og det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det :thumbsupsmileyanim:

post-21950-1191853078.jpg

post-21950-1191853090.jpg

post-21950-1191853103.jpg

post-21950-1191853118.jpg

post-21950-1191853129.jpg

0

Del dette indlæg

Min plan var også at få taget nogle boudoirbilleder :) som morgengaven til manden, men fik det aldrig gjort. Det har jeg så fortrudt lige siden!! -HAHA--HAHA-

Han har fødselsdag her den 20. dec, så jeg besluttede, at så måtte han få det i en kombineret fødselsdags- og julegave. :jul5: :jul7: :jul8:

Er selv meget godt tilfreds med dem.

Her er et lille udpluk til inspiration, hvis andre skulle sidde med den tanke, at få lyst til at give manden lidt lækkert. ;)

Beklager kvaliteten - har skannet dem ind.

Kram

Melanie

post-21521-1197920897.jpg

post-21521-1197920903.jpg

post-21521-1197920911.jpg

post-21521-1197920917.jpg

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer